Har i nogensinde taget stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Mumto3

Cigaretter er det eneste jeg har 'prøvet', altså jeg var ryger i 15 år

Men intet andet har jeg prøvet og har bestemt heller ikke lyst til det!!! -frygter lidt for hvordan det skal gå når de små pus herhjemme er store og går i byen. Jeg har indtryk af at stoffer er meget mere brugt nu, end det var for 20-25 år siden, da jeg gik i byen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Manakauapo

Føj det må simpelthen være noget af det mest forfærdelige at opleve!

Det er det virkelig også! Især den uvished om, hvem den person, der gjorde det var? Eller hvad jeg lavede i de timer, som ikke findes i min hukommelse.  Det var virkelig ikke sjovt, og jeg ønsker ikke engang for min værste fjende, at vedkommende skal udsættes for det..

Anmeld

26. januar 2011

Lou87

smillaluna skriver:

Inspireret af "Dokumentaren" på DR1 som omhandler 4 unge narkomaners kamp mod stofferne, bliver jeg nysgerrig efter hvor mange herinde der har prøvet at tage stoffer.

Jeg selv har "kun" prøvet at ryge hash, og det gjorde absolut intet for mig!

Jeg har aldrig turdet prøve hårde stoffer da jeg er rædselsslagen for hvad det vil gøre ved mig.

Min mand har været afhængig af stoffer i en årrække da han var yngre. Det var kokain, speed og ecstasy i store mængder. Heldigvis kom han ud af det og er 100% clean i dag.

Hvad med jer? Hvad har i prøvet (hvis noget)? Og hvad gjorde det ved jer?

Jeg har hverken taget stoffer, røget hash eller taget det mindste hiv af en smøg eller vandpibe eller lign!
Det siger mig .... intet!

Er glad for den dag i dag jeg ikk er afhængig af det..Specielt smøger som så mange dengang man gik i skole begyndte på fordi det var sejt

Anmeld

26. januar 2011

L.J.L

smillaluna skriver:

Inspireret af "Dokumentaren" på DR1 som omhandler 4 unge narkomaners kamp mod stofferne, bliver jeg nysgerrig efter hvor mange herinde der har prøvet at tage stoffer.

Jeg selv har "kun" prøvet at ryge hash, og det gjorde absolut intet for mig!

Jeg har aldrig turdet prøve hårde stoffer da jeg er rædselsslagen for hvad det vil gøre ved mig.

Min mand har været afhængig af stoffer i en årrække da han var yngre. Det var kokain, speed og ecstasy i store mængder. Heldigvis kom han ud af det og er 100% clean i dag.

Hvad med jer? Hvad har i prøvet (hvis noget)? Og hvad gjorde det ved jer?

Ja. Jeg har røget hash en del gange, idag kan jeg slet ikke klare lugten af det, puha!

Ecstasy har jeg prøvet en enkelt gang, og det var en meget speciel oplevelse. Det var fint at få stillet nysgerrigheden, men kunne så heldigvis også holde mig til den ene gang, og det var fint for mig

Anmeld

26. januar 2011

Maalene

Christina skriver:

Ser også DR1!

Har aldrig prøvet nogen former for stoffer og kommer aldrig nogenside til det.. EVER! 

Lige mine ord - never ever

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

Jeg har prøvet både hash og pot. Men det er over et år siden sidst.

Anmeld

26. januar 2011

Faith

SanneBoe skriver:

Jeg kan med hånden på hjertet sige, at jeg aldrig har prøvet noget som helst, jeg blev temmelig hurtig afhængig i smøgerne og tænkte jeg hvert fald ikke sku prøve noget skarpere, da det sikkert også vil ende med afhængighed, så nej - det har jeg pænt holdt mig fra og siden "nøjes" med cigaretterne...

Det er lige præcis sådan jeg har det! Tror jeg er et nemt offer når det kommer til at blive afhængig af det ene eller det andet, så jeg har aldrig haft lyst til at friste skæbnen.

Anmeld

26. januar 2011

Pia.

Nej det er jeg en alt for stor kylling til eller alt for fornuftig - det er jo så spørgsmålet... Jeg har prøvet at ryge hash - Det husker jeg som noget "fnise tobak" men ellers ingen ting...

Ville aldrig turde udsætte mig selv for stoffer - og har aldrig forstået dem der kan stikke sig selv eller sniffe noget op i næsen ?

Ad for pokker...

Anmeld

26. januar 2011

Faith

Valkyrien skriver:

Det er det virkelig også! Især den uvished om, hvem den person, der gjorde det var? Eller hvad jeg lavede i de timer, som ikke findes i min hukommelse.

Puh ha hvor ubehageligt!

Og sikke et svin der ku finde på at gøre sådan noget

Anmeld

26. januar 2011

grinny

Jeg har prøvet at ryge hash men vidste virkelig ikke jeg gjorde det. Var hjemme hos en veninde og vi sad og røg vandpibe, senere på dagen kom hendes storebror ind og sagde han havde lavet en pibe om vi ville være med og det sagde vi jo selvfølgelig ja til da vi troede det var almindelig tobak, men nej, det var hash  Blev rigtig dårlig og har ikke rørt det siden og kommer aldrig til det igen 

Skal heller ikke prøve noget andet, er bange for hvordan jeg ville reagere på det så jeg tør slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.