Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

oerbaek

Maja88 skriver:

får man automatisk børnepenge eller skal man søge???

det får du automatisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

misslea

Heheh... spændende at se, hvad folk bruger pengene på!!!

Generelt, så vil vores penge blilve brugt på Wilma, HVIS hun mangler noget! Især de større ting, som vi gerne vil købe! Men altså... hun er jo en forkælet lille fis, så vi står jo ikke og manglr noget akut til hende... !!! De penge, som vi ikke skal bruge på noget særligt sætter vi ind på vores opsparring, så vi altid har råd til en lille familietur eller hvis der pludselig opstår et behov for et eller andet

Her til februar skal vi en forlænget weekend til Århus... og den slags ting, har vi altså heller ikke noget problem med at bruge pengene på

Anmeld

22. januar 2011

A.

Nicolinesmor170510 skriver:

Det skal du søge..

nej det kommer automatisk kun hvis man er enlig skal man giv besked til komunen

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Det skal du søge..

Det skal  man da ikke, hvis dit barn er født inden 1 januar får du automatisk bfy, føder du fra nu og frem til inden den 1 april får du bfy den 20 april  og de komemr automatisk

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Nogle af vores er brugt på en ny autostol til Alberte denen gang da hun skulle over i den den der hedder 18-36 kg

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

Albertesmor skriver:

Det skal  man da ikke, hvis dit barn er født inden 1 januar får du automatisk bfy, føder du fra nu og frem til inden den 1 april får du bfy den 20 april  og de komemr automatisk

Ja, jeg har også sagt nogen gange nu, at jeg har taget fejl..

Anmeld

22. januar 2011

TbCp

Børnepengene bliver ikke brugt specielt på Liva. Hun får løbende over hele året, både tøj, legetøj, udstyr, sko osv. så når børnepengene kommer går de bare ind på kontoen og bliver brugt som de andre penge vi får.

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Ja, jeg har også sagt nogen gange nu, at jeg har taget fejl..

Har ikke lsæt tråden

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

Albertesmor skriver:

Har ikke lsæt tråden

Okay Det er også iorden.. hihi

Anmeld

22. januar 2011

Vidunderligeunger

vi har brugt dem på en klapvogn.. Eller dvs. vi købte klapvognen d. 3. januar, og såda børnepengene kom, brugte vi dem på bilregning :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.