Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Lunae

Hos os bliver børnepengene brugt til Camille! Vi har to forskellige opsparinger til hende - den låste opsparing, hvor vi sætter penge ind hver måned, som hun får, når hun bliver 21! Den anden ryger de penge ind, som vi får i gave, eller for salg af hendes tøj! Der sætter vi også børnepengene over! Så når hun skal have noget, så bruger vi de penge i denne måned er pengene gået til en masse nyt tøj og så også kontigent for babysvømning - resten står stadig på kontoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

BabyNilas

misslea skriver:

Heheh... jaaaah nysgerrig som jeg er, kunne jeg godt tænke mig at høre, om I har nogle spændende ting at bruge jeres børnepenge på???

Vi har lige fået vores første børnepenge NOGENSINDE.... wuuhuuee!!!! Vi skal bruge nogle af pengene på at få taget lækre prof billeder af os og Wilma, og ellers har jeg (læs:allerede) Shoppet en del på nettet til hende, OG været til MALA lagersalg igår....!! FEDT FEDT!!!

Vi skal også have købt en Bumbo stol og muligvis også en motorikgynge.... så her får pengene jo hurtigt ben at gå på!! heheh!!!

Men hvad med jer andre????

Det er vores første bp så de skal bruges på barnedåb og lidt på tøj da den lille vokser og vokser

Anmeld

22. januar 2011

6800

misslea skriver:

Heheh... jaaaah nysgerrig som jeg er, kunne jeg godt tænke mig at høre, om I har nogle spændende ting at bruge jeres børnepenge på???

Vi har lige fået vores første børnepenge NOGENSINDE.... wuuhuuee!!!! Vi skal bruge nogle af pengene på at få taget lækre prof billeder af os og Wilma, og ellers har jeg (læs:allerede) Shoppet en del på nettet til hende, OG været til MALA lagersalg igår....!! FEDT FEDT!!!

Vi skal også have købt en Bumbo stol og muligvis også en motorikgynge.... så her får pengene jo hurtigt ben at gå på!! heheh!!!

Kort og kontant : barnedåb....som vi skal holde i morgen....weeee

Anmeld

22. januar 2011

Simone J

Nogle af pengene flytter vi over på Cecilies konto og en masse på tøj når min mor og jeg er på rov. Ellers skal nogle af dem bruges på vuggestue. Vi bruger meget lidt af bp på legetøj, vi har så meget også som hun først kan bruge senere.

Anmeld

22. januar 2011

Nalle

Her er nogle af pengene brugt til at skifte Sebastian garderobe ud, da han vokser med lynets hast, Victoria fik også lidt tøj, selvom hun har rigeligt i forvejen

Resten bliver bare stående på kontoen til vi har brug for dem.

Bilen skal synes til februar med den koster kun 400,- at syne, så det rigtig dejligt!

Anmeld

22. januar 2011

DK

Vores går automatisk ind på budgettet!

Kirstine er jo blevet 7 år i julen, og vi er derfor røget op i næste beløbs kategori, og får derfor noget mindre end vi plejer. Men det havde jeg ikke tænkt over så banken har bare overført det gamle beløb fra min konto til budgettet, så det har faktisk været et minus på ca. 700 kr på min konto, at få børnepenge denne gang, he he...  Heldigt at jeg ikke havde brugt alle mine penge på udsalg så der var en buffer, he he

Anmeld

22. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Nicolinesmor170510 skriver:

Det skal du søge..

De komme af sig selv ind på din nemkonto hvis du har sådan en..

kun de ekstra/tilskud man skal søg om hvis man er alenemor.

Henriette mor til 4

Anmeld

22. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Vi fik betale lidt regninger og købt en klapvogn til vores søn og resten går til mad ble osv resten af mdr..

Den gang..

Henriette

Anmeld

22. januar 2011

Brams

misslea skriver:

Lærke er "lige pludselig"  vokset en del, så vi har fyldt tøjskabet op igen. Det kostede 3.000 kr. så der er ikke meget tilbage. Nåå jo så har jeg fået lavet en fotobog om Lærkes første år. Knap 200 billeder på 106 sider. Den stod mig i 700 kr., men er alle pengene værd

Anmeld

23. januar 2011

Barbamama

Rub og stub går til vores datter. HUn har fået en krokodille fra bObles og masser af tøj. De resterende penge står og venter på at hun får noget at bruge dem til. Men jeg plejer altid at købe noget nyt legetøj til hende og resten går til tøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.