Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Pige2009

misslea skriver:

Heheh... jaaaah nysgerrig som jeg er, kunne jeg godt tænke mig at høre, om I har nogle spændende ting at bruge jeres børnepenge på???

Vi har lige fået vores første børnepenge NOGENSINDE.... wuuhuuee!!!! Vi skal bruge nogle af pengene på at få taget lækre prof billeder af os og Wilma, og ellers har jeg (læs:allerede) Shoppet en del på nettet til hende, OG været til MALA lagersalg igår....!! FEDT FEDT!!!

Vi skal også have købt en Bumbo stol og muligvis også en motorikgynge.... så her får pengene jo hurtigt ben at gå på!! heheh!!!

Men hvad med jer andre????

Alle 6700 for Laura bliver indsat på min opsparing. Ellers har jeg brugt dem på ferie sydpå sidste år og opsparing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Pige2009

Nicolinesmor170510 skriver:

Det skal du søge..

Jeg fik bare mine

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Vi var en tur i svømmehallen d. 20. og en tur på cafe efterfølgende med mødregruppen.

Derudover fik jeg købt en jakke til Nicoline, som hun virkelig manglede..

Derudover så tænker vi ikke så meget over, at det er BØRNEpenge, så de bliver brugt som "alle" de andre penge vi har

Men kærestens computer er lige  gået i stykker og skal laves så det koster lidt, så der går der nok også lidt af pengene til det Øv, men om det er dem eller "tjente" penge er vel et fedt!?

Det hedder ikke børnepenge, men børnefamilieydelse Så det er helt legitimt, at hele familien får glæde af dem

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Det er fordi, at jeg blev nødt til at flytte tæt på mine forældre i Roskilde (pga jeg er alene med børnene), og så har jeg ikke fået solgt lejligheden i Søborg, så der går i alt kr. 15.500 til huslejer pr. md. Smukt, når jeg i næste måned går på dagpenge og min kredit er helt i bund..

Prostitution, kriminalitet eller pyramidespil er snart mine eneste valg..hahaha 

Prostitution og pyramidespil kan også gøres hjemmefra, så det er endnu en bonus

Anmeld

22. januar 2011

K&S

Maja88 skriver:

får man automatisk børnepenge eller skal man søge???

Hvis det er de "alm." børnepenge, får du dem automatisk, når barnet er født...!

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

Baagøe skriver:

Det hedder ikke børnepenge, men børnefamilieydelse Så det er helt legitimt, at hele familien får glæde af dem

Nårh ja, hihi, jamen så skal jeg jo ikke undskylde..

Anmeld

22. januar 2011

minbaby

Vores er brugt på indkøb af klapvogn. Vi faldt over en Teutonia Mistral sat 900 kroner ned så den blev købt nu selvom det ikke lige er sæson.

Resten gik ind på vores opsparing til sommerferie.

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Nårh ja, hihi, jamen så skal jeg jo ikke undskylde..

Nej, vel!

Anmeld

22. januar 2011

K&S

Herhjemme er nogle blevet brugt i starten af januar til køb af ny større autostol til Anton + en MASSE tøj, han vokser jo stærkt den lille mand  og resten er røget på opsparingen...!

Anmeld

22. januar 2011

Lullaby

Regninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.