Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

LenaJohansen

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg søgte altså.. :/

søgte du så ikke om forhøjede børnepenge ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

på herning kommunes hjemmeside står der man skal søge ordinært børnetilskud

Ja ordinært og ekstra børnetilskud, er noget man kun kan få som enlig. Så medmindre at du er enlig, behøver du ikke tænke på det

Anmeld

22. januar 2011

mor-til-vanessa

jeg skal have en ny cykel. den gamle kan næsten ikke køre mere, så en ny skal jeg have. så får jeg også mere tid  med vanessa om morgen og eftermiddagen end hvis jeg går til og fra dp.

ellers ved jeg ikke lige hvad de skal bruges på. vanessa mangler ikke noget, hun har masser af tøj og masser af legetøj. så tror bare de skal gemmes indtil der kommer noget

Anmeld

22. januar 2011

saxa

Vores bp går ind på en opsparingskonto (en slags buffer) - sådan at de ikke kommer til at gå til budget eller til alm forbrug. Denne gang skal pengene bruges på barnedåb som vi holder om 14 dage for Oliver.. 

Anmeld

22. januar 2011

Meilby

Maja88 skriver:

får man automatisk børnepenge eller skal man søge???

De går automatisk ind Gjorde vores ihvertfald her d. 20, som også var første gang vi fik børnepenge Kommunen bliver jo underrettet når man har født mener jeg

Anmeld

22. januar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

Ja ordinært og ekstra børnetilskud, er noget man kun kan få som enlig. Så medmindre at du er enlig, behøver du ikke tænke på det

super- så det andet komme altså automatisk

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

LenaJohansen skriver:

søgte du så ikke om forhøjede børnepenge ? 

Nej det gjorde jeg nemlig ikke. Det nok bare mig der tager fejl. Skulle alt muligt dernede nemlig.

Anmeld

22. januar 2011

LenaJohansen

Nicolinesmor170510 skriver:

Nej det gjorde jeg nemlig ikke. Det nok bare mig der tager fejl. Skulle alt muligt dernede nemlig.

okay, for det er normalt noget der køre automatisk 

Anmeld

22. januar 2011

Maria.

KaMa skriver:

Jeg overvejede en forlænget weekend uden børn selvfølgelig. En ny sofa eller andet lækkert til hjemmet

I stedet er det gået direkte i budgettet og dækker lidt af gælden. Er lige flyttet og har to store huslejer.

Børnene mangler heldigvis intet.

ØV! Hvorfor har du 2 huslejer?

Anmeld

22. januar 2011

Kindfed

saxi skriver:

Vores bp går ind på en opsparingskonto (en slags buffer) - sådan at de ikke kommer til at gå til budget eller til alm forbrug. Denne gang skal pengene bruges på barnedåb som vi holder om 14 dage for Oliver.. 

Jeg har været for meget på Facebook, for jeg mangler en 'Synes godt om' knap. Derfor laver jeg den selv: jeg synes godt om dit indlæg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.