Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

susser83

Her går alle børnepengene altid til daginstitution.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Jibbe

Frej har fået en masse nyt tøj og så går lidt af dem til hans barnedåb i februar og resten går til nye yderdøre i huset som vi lige har fået leveret.

Anmeld

23. januar 2011

blomst84

Nicolinesmor170510 skriver:

Det skal du søge..

Jeg fødte her den 30.12.10 og jeg har lige fået mine helt automatisk så nej det er ikke noget du skal søge om det hele sker elektronisk når du har født og baby har fået sit cpr. Nummer, hvilket det får lige når du har født

Anmeld

23. januar 2011

*A*

Det skal du søge..

Jeg har ikke søgt. Jeg fik dem bare automatisk!

Anmeld

23. januar 2011

2babygirls

Vi har været et smut i Ikea og finde ting til hendes værelse, og så er der blevet bestilt en rød tripp trapp stol til hende som hun får til barnedåben af os (+ plus alt det andet hendes mor brænder dankortet af med)

Ellers bruger vi det på legetøj, for vi har tøj helt op til str 74, så det går lidt tid inden der skal stor shoppes på den konto igen

Anmeld

23. januar 2011

Tdittmann

Det skal du søge..

De almindelige børnepenge kommer automatisk dem skal du ikke søge. 

De bliver indsat på din nemkonto

Anmeld

23. januar 2011

Plysbjørnen

Maja88 skriver:

får man automatisk børnepenge eller skal man søge???

Alm børnepenge (dem som kommer hver 3. måned) skal du ikke søge om, men hvis du er enlig og have alle de der fine ekstra tilskud skal du søge om dem.

Anmeld

23. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

misslea skriver:

Heheh... jaaaah nysgerrig som jeg er, kunne jeg godt tænke mig at høre, om I har nogle spændende ting at bruge jeres børnepenge på???

Vi har lige fået vores første børnepenge NOGENSINDE.... wuuhuuee!!!! Vi skal bruge nogle af pengene på at få taget lækre prof billeder af os og Wilma, og ellers har jeg (læs:allerede) Shoppet en del på nettet til hende, OG været til MALA lagersalg igår....!! FEDT FEDT!!!

Vi skal også have købt en Bumbo stol og muligvis også en motorikgynge.... så her får pengene jo hurtigt ben at gå på!! heheh!!!

Men hvad med jer andre????

De går ind på hans egen pondus konto, hvor han har eget hævekort til.

For hvad skal vi bruge hans penge på... Vi mere end rigeligt tøj, 4 kasser med pampers ble'er - 8 pakker engangs vaskeklude til dp - 8 pakker vådservietter på lager.

I efterår blev de også sat ind på hans konto, da han kunne passe alt vinter tøj fra sidste år - inkl støvler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.