Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.705 visninger
97 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

misslea

Heheh... jaaaah nysgerrig som jeg er, kunne jeg godt tænke mig at høre, om I har nogle spændende ting at bruge jeres børnepenge på???

Vi har lige fået vores første børnepenge NOGENSINDE.... wuuhuuee!!!! Vi skal bruge nogle af pengene på at få taget lækre prof billeder af os og Wilma, og ellers har jeg (læs:allerede) Shoppet en del på nettet til hende, OG været til MALA lagersalg igår....!! FEDT FEDT!!!

Vi skal også have købt en Bumbo stol og muligvis også en motorikgynge.... så her får pengene jo hurtigt ben at gå på!! heheh!!!

Men hvad med jer andre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Maja88

får man automatisk børnepenge eller skal man søge???

Anmeld

22. januar 2011

9510

Jeg har shoppet amok de sidste på dage,,, mine unger mangler tøj, især den store,, den bette har fået en masse nyt undertøj og fede trøjer..

Og så har de fået legetøj og bøger oveni

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

Maja88 skriver:

Det skal du søge..

Anmeld

22. januar 2011

LRJ

indtil videre har jeg købt hendes første par sko (rigtige sko) og så har hun fået to jakker (en fleece og en tyk dun) som har været på tilbud og de resterende bliver gemt til DP start ( så jeg kan få købt ny flyverdragt, hat, støvler osv)  og fastelavn som hun skal holde med DP  

Anmeld

22. januar 2011

morethanperfect

misslea skriver:

Heheh... jaaaah nysgerrig som jeg er, kunne jeg godt tænke mig at høre, om I har nogle spændende ting at bruge jeres børnepenge på???

Vi har lige fået vores første børnepenge NOGENSINDE.... wuuhuuee!!!! Vi skal bruge nogle af pengene på at få taget lækre prof billeder af os og Wilma, og ellers har jeg (læs:allerede) Shoppet en del på nettet til hende, OG været til MALA lagersalg igår....!! FEDT FEDT!!!

Vi skal også have købt en Bumbo stol og muligvis også en motorikgynge.... så her får pengene jo hurtigt ben at gå på!! heheh!!!

Men hvad med jer andre????

Jeg har købt tøj for ca 3000 kr. til Oscar så der er ik meget tilbage han vokser såå stærkt !

Anmeld

22. januar 2011

Maja88

Nicolinesmor170510 skriver:

Det skal du søge..

hvor tidligt skal man søge det???

troede det var noget alle fik?

Anmeld

22. januar 2011

morethanperfect

Det skal du søge..

Jeg fik dem automatisk .. 

Anmeld

22. januar 2011

LRJ

Maja88 skriver:

Jeg fik det automatisk, har hvertfald ikk søgt om det  

Anmeld

22. januar 2011

LenaJohansen

Det skal du søge..

Jeg fik mine automatisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.