Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

louise8723

Nicolinesmor170510 skriver:

Det skal du søge..

nej det skal man ikke.. de kommer automatisk når man har født..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

super- så det andet komme altså automatisk

Ja det andet kommer helt automatisk

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

KaLee skriver:

Stemmer i her.. 

4248 er børnefamilieydelsen, som alle får som har 1 barn.. Hvis der er flere børn, så er der flere penge.. ;-)

Det som du - Nikoline***** har søgt er højst sandsynligt at få kontanthjælp på forsørgersats - det kan du få 3 måneder inden fødslen.. 
Ellers er det (også) tilskud man kan få som enlig, men du skriver at du bor sammen med en kæreste, så tror ikke det er det.. ;-) 

Jeg har vidst bare taget fejl.. For jeg fik almindelig su inden jeg fødte.. Gik nemlig på gym og afsluttede en mdr efter jeg fødte, så jeg var ikke på kh inden, men får kh nu som barselspenge..

Og har ikke søgt noget ekstra fordi min kæreste tjener så meget..

Men jeg har vidst bare blandet tingene sammen..

Anmeld

22. januar 2011

saxa

Kindfed skriver:

Jeg har været for meget på Facebook, for jeg mangler en 'Synes godt om' knap. Derfor laver jeg den selv: jeg synes godt om dit indlæg!

Hahaha.. Ja Henrik kunne da godt lige sørge for "Synes godt om" knappen også fandt sin vej til Baby.dk..

Anmeld

22. januar 2011

<3

Maja88 skriver:

hvor tidligt skal man søge det???

troede det var noget alle fik?

man får dem automatisk

Anmeld

22. januar 2011

Vial

ØV! Hvorfor har du 2 huslejer?

Det er fordi, at jeg blev nødt til at flytte tæt på mine forældre i Roskilde (pga jeg er alene med børnene), og så har jeg ikke fået solgt lejligheden i Søborg, så der går i alt kr. 15.500 til huslejer pr. md. Smukt, når jeg i næste måned går på dagpenge og min kredit er helt i bund..

Prostitution, kriminalitet eller pyramidespil er snart mine eneste valg..hahaha 

Anmeld

22. januar 2011

Muffinmus

Nogle af dem er brugt på forhånd til flyverdragte og jakker på udsalg.

Og så købte jeg sandaler til  min datter og forårs sko til min søn.Har på forhånd købt forårssko til min datter så nu mangler jeg vist sandaler til min søn og sommerjakker:-)

Og ellers har jeg også i starten af januar købt meget tøj til dem begge på udsalg:-)

Anmeld

22. januar 2011

Maria.

KaMa skriver:

Det er fordi, at jeg blev nødt til at flytte tæt på mine forældre i Roskilde (pga jeg er alene med børnene), og så har jeg ikke fået solgt lejligheden i Søborg, så der går i alt kr. 15.500 til huslejer pr. md. Smukt, når jeg i næste måned går på dagpenge og min kredit er helt i bund..

Prostitution, kriminalitet eller pyramidespil er snart mine eneste valg..hahaha 

Øv hvor irriterende.. Kan du ikke leje den ud, for at få dækket udgiften?

hehe.. Ja, eller hva med noget børnearbejde? De må da snart være store nok?

Anmeld

22. januar 2011

oo

vi bruger en del af dem på navngivningsfesten. dvs vi HAR brugt pengene til navngivningsfesten, så børnepengene denne gang ryger bare oveni de resterende penge på kontoen. hvis der så er noget tilbage den 1. ryger de på opsparingen. og ellers tror jeg primært de vil blive brugt på større indkøb til Sol eller tid til os sammen som familie, fx vil de indgå i budgettet når jeg tager orlov fra september 2011 til september 2012

Anmeld

22. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg søgte altså.. :/

Man søger ikke om helt almindelig børnepenge. Det kommer helt automatisk til ens nem-konto. Det kan være, at du har søgt om forhøjet pengepenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.