Hvad skal I bruge jeres børnepenge på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Louise mortil4

Vi har brugt dem alle sammen, de kører med i budgettet så de fløj bare over på budgetten med det samme. Vips væk så var de brugt  Men ungerne er blevet forkælet alligevel da manden har haft 100 timer de sidste 14 dage så lønnen er ekstra god næste gang og H og M og kvikly holder udgalg se de har alle 4 fået lidt nyt. Vi skal til barnedåb her i februar så de skulle lige ha noget ordentlig og ta på nu hvor vi havde lidt til overs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Corn

Maja88 skriver:

får man automatisk børnepenge eller skal man søge???

Du får det automatisk,ifhvert fald hvis det er børnefamilieydelsen vi snakker om.

Anmeld

22. januar 2011

Valle81

Lullaby skriver:

Regninger

Det samme her:0)

De går ubetinget på budget - og vups så de væk:0)

Anmeld

22. januar 2011

BaMy

Vores børnepenge går på en konto sammen med faderbirdraget til den store og det dækkede dagpleje, børnehave(når det kommer) sfo, dækker dog ikke efter loftet. vi køber til ungerne hver mdr så derfor bruger vi ikke børnepengene til at købe til dem, det ikke altid de kan vente med tøj til der kommer børnefamilieydelse.

Anmeld

22. januar 2011

Siber

misslea skriver:

Heheh... jaaaah nysgerrig som jeg er, kunne jeg godt tænke mig at høre, om I har nogle spændende ting at bruge jeres børnepenge på???

Vi har lige fået vores første børnepenge NOGENSINDE.... wuuhuuee!!!! Vi skal bruge nogle af pengene på at få taget lækre prof billeder af os og Wilma, og ellers har jeg (læs:allerede) Shoppet en del på nettet til hende, OG været til MALA lagersalg igår....!! FEDT FEDT!!!

Vi skal også have købt en Bumbo stol og muligvis også en motorikgynge.... så her får pengene jo hurtigt ben at gå på!! heheh!!!

Men hvad med jer andre????

Her i Norge kommer børnepengene hver måned, så de bliver ikke på den måde brugt på særlige ting til børnene, men der bliver jo købt tøj ting og tang alligevel! Men ikke på samme måde som da vi boede i DK!

Men der var 70 % i NoaNoa, så der kom jeg lige til at handel lidt (meget) tøj til tøserne. Det kostede jo ingen ting!!!

Ellers har jeg købt en fodpose til klapvognen, også skal vi snart til at lave om på vores værelser, så tøserne får deres eget værelse, og der skal jo også lidt møbler til!!! Alma der er 5 år, skal have skrive bord, hun skal begynde i skole i år!

Tja der er nok at bruge de børnepenge på!!

Knus Siber

Anmeld

22. januar 2011

Sofia

Siber skriver:

Her i Norge kommer børnepengene hver måned, så de bliver ikke på den måde brugt på særlige ting til børnene, men der bliver jo købt tøj ting og tang alligevel! Men ikke på samme måde som da vi boede i DK!

Men der var 70 % i NoaNoa, så der kom jeg lige til at handel lidt (meget) tøj til tøserne. Det kostede jo ingen ting!!!

Ellers har jeg købt en fodpose til klapvognen, også skal vi snart til at lave om på vores værelser, så tøserne får deres eget værelse, og der skal jo også lidt møbler til!!! Alma der er 5 år, skal have skrive bord, hun skal begynde i skole i år!

Tja der er nok at bruge de børnepenge på!!

Knus Siber

Hvor lyder det hyggeligt at de skal have nye værelser

Anmeld

22. januar 2011

wamse

Her er de alle brugt på regninger.

Anmeld

22. januar 2011

Fru.Mäes <3

WEEHHH, osse vores første omgang børnepenge!!

ÅHHHA, de er simpelthen brugt på TØJ til bettemanden - har så købt en Bumbo stol til Felix, faktisk her på Baby.dk - 2 jakker - sengetøj - børnebøger (HAR ET ELLER ANDET FOR GAMLE FEDE BØRNEBØGER) også er resten smidt i hans sparegris

Anmeld

22. januar 2011

VIPpigen

Nu var det første gang her. Pengene skulle være brugt lidt på en babyalarm, men den har kæresten ny købt og betalt. Lige p.t har hun masser af tøj, og legetøj. Hun er kun 2 måneder, og er lige vokset ud af sin str 50. Har arvet en masse tøj til hende, så det er minimalt hvad hun skal have af tøj. Vi købte en pakke bleer i aldi da de lige skulle prøves af. havde en pakke pampers til at ligge som vi havde glemt, farmor købte en pakke Huggies i går som også skal prøves, og ellers får vi billige bleer fra svigerinden som kan købe 4 pk bleer til 40 kr.

Så her opretter vi en konto til Lilje, hvor pengene bliver flyttet over, og så laver vi en børneopsparing hvor vi overføre 500 kr hver 3 måneder. Så lige nu står pengene på standby til hun mangler noget. Far syntes ellers bestemt at de skal bruges på hans flyvere. Og mor kunne da sagtens bruge en symaskine mere i samlingen, men lige nu skal vi vidst bare finde ud af hvad hun virkelig har brug for og hvad hun ikke har brug for, hun er røvforkælet både ved farmor, bedstemor, og morfar

Anmeld

22. januar 2011

Lou87

Hyggelig tråd :-)

Vi har været en tur i ikea, og fået købt stor seng / tremmeseng til hende ( hun har vugge i soveværelset nu ) og madras, sengerend og lign hertil .. så den er klar til om nogle måneder hvor hun skal på eget værelse inden jeg starter arbejde i juli.

Plus lidt ektra lege ting osv..
Lidt tøj er der nok også købt, samt en Bumbo stol i rød med bord til. Og så skal vi ud og ha maling til hendes værelse..
For det er det sidste vi mangler, så er det færdigt
Er bare blevet så fint, så glæder mig til der blir malet og det er heeelt færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.