Jeg er såå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

Tusinde tak for dit råd , jeg vil prøve det af engang , det kunne jo være det hjalp . 

Men vil lige spøger SP engang os . 

Glad for at jeg kunne hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

selv tak

tænkte nok det var nyfødt, ja så kan det godt være rigtig svært. og du skal være mere end velkommen til at skrive privat.

Jaaa det synes jeg godt nok det er - Tusinde tak , det gør jeg nok en af de næste dage , jeg skal lige sunde mig lidt . 

Nu vil jeg skynde mig at sove lidt imens han os sover

Anmeld

16. januar 2011

Kamilla-m

Anonym skriver:

Jaaa det synes jeg godt nok det er - Tusinde tak , det gør jeg nok en af de næste dage , jeg skal lige sunde mig lidt . 

Nu vil jeg skynde mig at sove lidt imens han os sover

det lyder godt (: ellers må du have held og lykke med den lille ..   fornuftigt, og sov godt .

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

det lyder godt (: ellers må du have held og lykke med den lille ..  fornuftigt, og sov godt .

Tusinde tak . - jeg skriver en af dagene . 

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jaa det er sku hårdt må jeg sige , det vidste jeg selvfølgelig os , men alligevel synes jeg det er hårde end hvad man lige regner med . 

Ja det er hårdere end hvad man går og tror .. 

Hvor gammel er din baby ?

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja det er hårdere end hvad man går og tror .. 

Hvor gammel er din baby ?

Jaaa det må man sige - den er 14 dage . 

Jeg er lykkelig for idag at jeg ikk sidder som 16 årige med det her , jeg tager hatten af for dem som kan klare det . 

Men er personligt lykkelig for at jeg er 21 , ikk fordi jeg er en bedre mor det siger jeg ikk , men jeg ville ikk kunne have klaret kampen som 16 årige . 

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jaaa det må man sige - den er 14 dage . 

Jeg er lykkelig for idag at jeg ikk sidder som 16 årige med det her , jeg tager hatten af for dem som kan klare det . 

Men er personligt lykkelig for at jeg er 21 , ikk fordi jeg er en bedre mor det siger jeg ikk , men jeg ville ikk kunne have klaret kampen som 16 årige . 

Forstår udemærket hvad du mener ! .. Jeg ville heller ikke ha kunnet klare det som 16 årig ..

Ang. med om den må sove i vuggen , det må den godt

Vores har gjort det siden han blev født .. Da han sov da vi kom hjem fra sygehuset , blev han lagt i vuggen .. Han elsker det , og er lykkelig for at vi forstår ham når han græder , for så vil han bare ind og sove i SIN vugge .. Det er hans sted . .. Håber virkelig det kommer til at fungere på samme måde for dig  

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Forstår udemærket hvad du mener ! .. Jeg ville heller ikke ha kunnet klare det som 16 årig ..

Ang. med om den må sove i vuggen , det må den godt

Vores har gjort det siden han blev født .. Da han sov da vi kom hjem fra sygehuset , blev han lagt i vuggen .. Han elsker det , og er lykkelig for at vi forstår ham når han græder , for så vil han bare ind og sove i SIN vugge .. Det er hans sted . .. Håber virkelig det kommer til at fungere på samme måde for dig  

Jeg må prøve at ligge den lille i sin vugge og se om det bliver bedre , lige pt der sover den lille imellem os , men det er nok smartest snart at vende den til at sove i sin vugge . For jeg ønsker jo ikk at dele seng med den resten af mine dage - ej kommer jeg heller ikk til , men det er nok smart snart at starte på det . 

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg må prøve at ligge den lille i sin vugge og se om det bliver bedre , lige pt der sover den lille imellem os , men det er nok smartest snart at vende den til at sove i sin vugge . For jeg ønsker jo ikk at dele seng med den resten af mine dage - ej kommer jeg heller ikk til , men det er nok smart snart at starte på det . 

Det ville jeg i hvert fald gøre

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det ville jeg i hvert fald gøre

Jaaa tror jeg vil prøve det fra i dag af , hvis han ellers ikk græder hele tiden . 

Men han skal jo lære det før eller siden , som regl så sover han når han bliver lagt i seng . 

Vi hr ikk rigtig fået nogen fast rytme endnu med at sove , så når jeg går i seng tager kæresten over og så falder de i søvn på sofaen , men kunne være man skulle prøve at ligge ham i vuggen og se hvad det resultere i . 

Selvom SP siger det ikk gør noget han sover imellem os endnu  . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.