Nicolinesmor170510 skriver:
Jamen, det var da så lidt.. 
Men ja, det er skide hamrende hårdt.. Og man føler sig fuldstændig og aldeles magtesløs.. Intet kan man stille op, og man aner ikke sine levende råd!
Tit og ofte, gik jeg også grædende i seng, for jeg havde det pisse dårligt med mig selv. "tænk, at jeg ikke engang kunne finde ud af hvad min EGEN datter ville have og havde brug for"!
Men det tager tid.. Jeg har først nu sådan lært ordentligt hvad hun egentlig vil. Og alligevel er der tider hvor jeg ikke aner hvad hun vil.. Og hun er 8 mdr. Det tager tid, lang tid for nogen af os.. Men sådan er det. Og det bliver vi ikke dårligere mødre af!
Dejligt han er bedre tilpas nu, nyd når han er det.. 
Skriv endelig hvis det er 
Jeg har ik lige haft tid til at sende dig en PB , men det kommer
Men ja man føler sig vikrelig magtesløs 
Jeg har selv mange dage gået grædende i seng , eller bare siddet og grædt med ham
- og det er virkelig ik sjovt , for selvfølgelig kan han mærke hans mor er ked af det
- og det tror jeg os ind imellem har påvirket min mælk og så er der opstået et nyt problem 
Jeg var til kiopraktor med ham igår , og han havde noget i sit bækken som ikk sad rigtig og det gjorder at hans afføring ikk kunne passere ned igennem , jeg skal til det igen onsdag , og så håber vi at det bliver bedre .
Vi kan allerede mærke det er blevet bedre , men han græder stadig en del , men han har stadig svært ved at komme af med sin afføring det kan vi høre , han presser som jeg ved ik hvad , og der er bare intet i bleen
- og min læge vil ikk gøre noget .
Det er meget hårdt når man som mor ved at der er noget galt men lægen ikk vil hjælpe .
Og at man skal gribe til andre metoder , vi har os forsøgt med lactolose i sammenråd med en meget sød dame fra apoteket , og det har hjulpet ham os , han slapper fuldstændig af når han får det , og inden for nogen timer er der en fyldt ble .