Jeg er såå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Jibbe

Men det allervigtigste du kan gøre det er at lytte til dig selv og til din søn. Holder han op med at græde når han spiser så lad ham spise og lad ham sove hos dig hvis det hjælper. Gør hvad du synes der er rigtigt og ikke nødvendigvis SP, læge eller os brugere. Find ud af hvad der får ham til at falde til ro og gør det, der er INGEN rigtig måde og INGEN forkert måde. Du er en fantastisk mor og når du lytter til dig selv og ham så bliver det hele lidt lettere. Han kan jo også mærke på dig at du er i tvivl om hvad du skal gøre.

Og lige til sidst så et kram for det er bare så hårdt at være der hvor man føler man ikke gør det helt rigtigt og ikke kan få dem til at sove, spise og ikke at græde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Jeg synes virkelig det lyder mærkeligt at du ikke må amme ham så tit. Sådan er det i starten hos mange og det bliver sjældnere jo ældre de bliver, men jeg har fået af vide af ALLE, læge, SP, JM og personale på sygehuset at man skal amme når han er sulten og det sagtens kan være de der 10-12 gange på en dag de første måneder. 

Hold da op . 

Jaaa jeg har fået det stik modsatte afvide , at jeg ik må amme ham for tit for så får han problemer med maven , og så skriger han endnu mere . 

Hm , jeg synes snart det er et virevar det her , og jeg ved snart ikk hvad jeg skal stille op . 

Anmeld

17. januar 2011

Musen5

Ammer du ham/hende?

Det kunne jo evt være at h*n ikke bliver mæt hvis h*n græder konstant.

Det har jeg nemlig prøvet m mine 2 drenge. Jeg kunne simpelthen ikk mætte dem.

/Livsmor 13+1

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Ammer du ham/hende?

Det kunne jo evt være at h*n ikke bliver mæt hvis h*n græder konstant.

Det har jeg nemlig prøvet m mine 2 drenge. Jeg kunne simpelthen ikk mætte dem.

/Livsmor 13+1

Jaaa jeg ammer . 

Jeg vil ik sige den græder konstant , men ofte . og ofte efter et måltid . Jeg har idag prøvede at amme først og så give 90 ml MME bagefter , og der skreg den os bare Jeg ved snart ikk hvad jeg skal stille op 

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Men det allervigtigste du kan gøre det er at lytte til dig selv og til din søn. Holder han op med at græde når han spiser så lad ham spise og lad ham sove hos dig hvis det hjælper. Gør hvad du synes der er rigtigt og ikke nødvendigvis SP, læge eller os brugere. Find ud af hvad der får ham til at falde til ro og gør det, der er INGEN rigtig måde og INGEN forkert måde. Du er en fantastisk mor og når du lytter til dig selv og ham så bliver det hele lidt lettere. Han kan jo også mærke på dig at du er i tvivl om hvad du skal gøre.

Og lige til sidst så et kram for det er bare så hårdt at være der hvor man føler man ikke gør det helt rigtigt og ikke kan få dem til at sove, spise og ikke at græde

Jamen han græder ik når han spiser . Så spiser han og falder som regl i søvn til sidst . 

Og så plejer jeg at have ham liggende på brystet , så falder han rigtig til ro og i søvn . 

Så det må jeg prøve fremover for at se om det hjælper . 

Jeg er bare så meget i tvivl om at han får nok , det virker som om at jeg ikk producere nok mælk til han opfang han vil spise i .

Anmeld

17. januar 2011

Jibbe

Anonym skriver:

Jamen han græder ik når han spiser . Så spiser han og falder som regl i søvn til sidst . 

Og så plejer jeg at have ham liggende på brystet , så falder han rigtig til ro og i søvn . 

Så det må jeg prøve fremover for at se om det hjælper . 

Jeg er bare så meget i tvivl om at han får nok , det virker som om at jeg ikk producere nok mælk til han opfang han vil spise i .

Måske har han ondt et sted? Vi var til zoneterapeut med Frej og det hjalp en del på hans lille mave Deres tarme kan godt være en smule underudviklede ved fødselen og så får de ondt. Og jeg ved andre har haft stor succes med kiropraktorer. Han kan godt have noget siddende forkert efter fødslen. Det er det værd at prøve, om ikke andet så har du prøvet... 

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Måske har han ondt et sted? Vi var til zoneterapeut med Frej og det hjalp en del på hans lille mave Deres tarme kan godt være en smule underudviklede ved fødselen og så får de ondt. Og jeg ved andre har haft stor succes med kiropraktorer. Han kan godt have noget siddende forkert efter fødslen. Det er det værd at prøve, om ikke andet så har du prøvet... 

Jaa jeg må os sige , ejg virkleig overvejer at kontakte en imorgen , for det her gør bare så ondt inde i mig . 

Og jeg aner slet ikk hvad jeg skal stille op . så hvis nu bare kunne kurer min lille guldklump ville jeg blive lykkelig . 

Anmeld

17. januar 2011

Lise 26

det lyder meget som om du godt kunne have en fødselsdepression. jeg døjer med det samme. jeg gik til lægen, og går til psykolog, og min mor kommer og hjælper 2 gane om ugen.. synes du skal gøre det samme.

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Lise 26 skriver:

det lyder meget som om du godt kunne have en fødselsdepression. jeg døjer med det samme. jeg gik til lægen, og går til psykolog, og min mor kommer og hjælper 2 gane om ugen.. synes du skal gøre det samme.

Jeg har desværre bare ikk en mor der kan komme , da hun bor meget langt væk . 

Men jeg vil os prøve at opsøge min læge engang . 

og så vil jeg prøve at tage til kiopraktor med den lille imorgen . Kunne jo være det hjalp . 

Hvordan havde du det ?? Hvis du vil dele ud af det ??

Anmeld

18. januar 2011

Lise 26

Anonym skriver:

Jeg har desværre bare ikk en mor der kan komme , da hun bor meget langt væk . 

Men jeg vil os prøve at opsøge min læge engang . 

og så vil jeg prøve at tage til kiopraktor med den lille imorgen . Kunne jo være det hjalp . 

Hvordan havde du det ?? Hvis du vil dele ud af det ??

god ide at du snakker med lægen om det.. og det samme med kiropraktor. vi har også vores den lille til kiropraktor og det synes vi hjælper. mange synes også at zoneterapi er en god ting..

er du så ikke et andet familiemedlem der kan hjælpe dig engang imellem eller nogle venner? synes ikke du skal stå med det hele selv.

jamen jeg har svært ved at være sammen med min søn når han græder helt vildt( han døjer med maven) jeg bryder fuldstændig sammen og kan godt komme til at råbe af ham, men det er blevet meget bedre efter jeg har fået lidt hjælp fra min  mor og psykologhjælp. det er lang tid siden jeg har grædt, og nu kan jeg endelig nyde at være sammen med min søn (dog ikke hver aften. så ringer jeg efter min mor) :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.