Jeg er såå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ved det godt .. Jeg har stået der selv mange gange , men trøstet mig selv med at jeg er en god mor , og jeg gør mit bedste . Og det gør du igså ! Det altid hårdt blive mor 

Jaa det er sku hårdt må jeg sige , det vidste jeg selvfølgelig os , men alligevel synes jeg det er hårde end hvad man lige regner med . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

Vi har invisterede i en vugge , det er godt nok ik sådan en men den kan vugge frem og tilbage , jeg har ikk prøvede at ligge den lille i den når den var ked af det , men kunne være jeg skulle prøve . 

Jeg har bare læst mig frem til at når de ikk er ældre så skal de have mors og fars kærlighed , derfor har vi trøstede den lille hos os , men det er bare ik altid muligt , og når den har skreget i en time eller mere er den så udmattet at den falder i søvn . 

Altså, jeg tror ikke at der sker noget ved at i ligger den lille i vuggen, hvis den virkelig er utrøstelig- det har vi gjort, men vi fik os først vuggen da hun var 1½ måned ca.
Men prøv det da, og se hvad baby siger til det - ellers spørg SP om i må gøre det

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Mange tak skal du have, og jeg håber også at det bliver godt med jeres lille pus... Er det en dreng eller pige, det tror jeg vist ikke jeg har hørt?

Det er en dreng vi har . Og tusinde tak , jeg håber bestemt os det bliver bedre . 

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Det kan virkelig være hårdt at stå med et barn der ikke er til at trøste.. Tro mig jeg har stået med det selv.. Begge mine børn har haft kolik.. Og det er bare hårdt når de græder uden man kan gøre noget.. Så jeg føler virkelig med dig..

Men jeg syntes at I skulle tage til en zoneterapeut med h*n.. Det har virkelig hjulpet med begge vores drenge.. Det koster godt nok en del, men når man har været afsted første gang kan de jo se om der er noget eller ej, så man ikke kommer flere gange uden at der er noget selvfølgelig..

Vores zoneterapeut tjekkede også om det skulle være fordi de havde problemer med nakken efter fødslen det kan jo også være derfor..

Men du får i hvertfald et kæmpe kram herfra, og du må meget gerne skrive til mig hvis du har brug for at snakke

Kram Anne

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Altså, jeg tror ikke at der sker noget ved at i ligger den lille i vuggen, hvis den virkelig er utrøstelig- det har vi gjort, men vi fik os først vuggen da hun var 1½ måned ca.
Men prøv det da, og se hvad baby siger til det - ellers spørg SP om i må gøre det

Tusinde tak for dit råd , jeg vil prøve det af engang , det kunne jo være det hjalp . 

Men vil lige spøger SP engang os . 

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Det er en dreng vi har . Og tusinde tak , jeg håber bestemt os det bliver bedre . 

Ok, held og lykke..... Du skal være velkommen til at skrive privat besked, hvis du har behov for at læsse noget af

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

>:<

tror langt de fleste forældre kommer ud for at det ikke er nemt at være forældre, og at man somme tider ikke føler at man slår til. men det er helt normalt. jeg er helt sikker på at du er en god mor.

hvor gammel er dit barn, for det kan godt være svært at finde ud af hvad der er galt hvis de er helt nyfødte indtil man kender sine børn.

men du skal være mere end velkommen til at skrive til mig privat hvis du har lyst.

Tusinde tusinde tak for svar . 

Mir barn er kun 14 dage , så man kan godt sige det er ret nyfødt stadig , og det er nok det som gør det så svært os, for jeg ved jo vikrleig ikk hvad der er galt . 

Jeg ved den lille har haft mave problemer , men det virker til at være gået nogenlunde over nu , jeg har i hvertfald prøvede at amme med 3 timer imellem for at å det til at blive bedre . 

:/ - jaaa jeg er en god mor , det ved jeg nok os inderst inde , men lige nu der føler jeg mig bare som en elendig en . 

Det kan sagtens være jeg skriver dig en privat besked , og tak for tilbudet . 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hbis dit barn græder meget og det ikke er fordi det er sulten eller trænger til en ren mås...så ville jeg sige det er en form for kolik. Men kolik er ikke bare kolik, mange får det faktisk fordi de er blevet klemt ved fødslen f.eks og ha har nogle ting der klemmer eller genere og gør ondt.

Derfor synes jeg helt bestemt  i burde prøve at opsøge en kiropraktor. Hvis du vidste hvor mange babyer de har hjulpet netop fordi folk bare troede de havde mave bøvl/kolik.

2 af dem med kolik børn i min datter mødregruppe blev fikset hos kiropraktorer, begge noget de havde haft ondt af siden fødslen, så tror da pokker de er så kede af det meget af dagen.Det kan være bestemtet stilinger der er bedre end andre og værre.

Og begge to er voldsomt kede af det tog dem flere mdr at finde ud af de "bare" skulle have til kiropraktor.

Så nej, du er ikke en dårlig mor, du skal bare finde ud af hvad dit barn fejler,ikke dig:-)

Tusinde tusinde tak for de søde ord . 

Jeg vil da lige prve det af med en kiopraktor , for ja tænk hvis det er det . 

Altså den lille græder ikk så meget mere som den gjorder i starten , men det gør den stadig og det gør så fandens ondt på mig Det går lige i hjertet , og jeg hader at skulle være alene med den . 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Anne G skriver:

Det kan virkelig være hårdt at stå med et barn der ikke er til at trøste.. Tro mig jeg har stået med det selv.. Begge mine børn har haft kolik.. Og det er bare hårdt når de græder uden man kan gøre noget.. Så jeg føler virkelig med dig..

Men jeg syntes at I skulle tage til en zoneterapeut med h*n.. Det har virkelig hjulpet med begge vores drenge.. Det koster godt nok en del, men når man har været afsted første gang kan de jo se om der er noget eller ej, så man ikke kommer flere gange uden at der er noget selvfølgelig..

Vores zoneterapeut tjekkede også om det skulle være fordi de havde problemer med nakken efter fødslen det kan jo også være derfor..

Men du får i hvertfald et kæmpe kram herfra, og du må meget gerne skrive til mig hvis du har brug for at snakke

Kram Anne

Tusinde tusinde tak , for er det bare dejligt at læse jeg ikk er alene om de her problemer . 

Så ved jeg da at jeg ik gør noget forkert , det er ik altid han er utrøstelig , men ind imellem er han . Nogen gange græder han os hvor vi godt kan trøste ham . 

Det kan godt være je skriver en privat besked. 

Anmeld

16. januar 2011

Kamilla-m

Anonym skriver:

Tusinde tusinde tak for svar . 

Mir barn er kun 14 dage , så man kan godt sige det er ret nyfødt stadig , og det er nok det som gør det så svært os, for jeg ved jo vikrleig ikk hvad der er galt . 

Jeg ved den lille har haft mave problemer , men det virker til at være gået nogenlunde over nu , jeg har i hvertfald prøvede at amme med 3 timer imellem for at å det til at blive bedre . 

:/ - jaaa jeg er en god mor , det ved jeg nok os inderst inde , men lige nu der føler jeg mig bare som en elendig en . 

Det kan sagtens være jeg skriver dig en privat besked , og tak for tilbudet . 

selv tak

tænkte nok det var nyfødt, ja så kan det godt være rigtig svært. og du skal være mere end velkommen til at skrive privat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.