Jeg er såå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Du er bestemt ikke en dårlig mor!
En rigtig mor og en GOD mor, er en der gør sit bedste- og det gør du!
Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er, men går ud fra at h*n ikke er så gammel, da du skriver at din kæreste har barsel.
Det er meget normalt at de græder meget i den alder, dit barn er jo vant til at være i din varme, trygge mave, også er det meget skræmmende for et lille barn at komme ud i så en stor verden- mange babyer er simpelthen utrøstelige.
det kan være h*n har ondt i maven? prøv med en hårtørrer og varm maven- eller cykel med benene, eller læg baby på din underarm med maven nedaf, det er god til at fremkalde en bøvs eller prut, hvis det er luft. Mange tusind herfra!

Rikke - mor til Maja på 9½ mdr.

Tusinde tak for dit svar . Nej baby er kun 2 uger . 

Jeg eller vi har prøvede med de ting du beskriver , den lille har haft mave problemer fordi den mente den skulle spise konstant , det er nu lykkedes os at få den til at spise med 3 timer imellem i hvertfald . Nu græder den bare sååå meget om aftnen , og efter måltider om eftermiddagen . 

tusinde tak for kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det kan også berolige meget godt, hvis baby kan ligge på dit bryst og høre din hjertelyd, så jeg synes at du skal prøve bæreselen

jaa der falder baby os tit i søvn om natten efter måltider . 

jeg vil prøve selen . 

Tusinde tak for dine råd .

Anmeld

16. januar 2011

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

Tusinde tak for dit svar . Nej baby er kun 2 uger . 

Jeg eller vi har prøvede med de ting du beskriver , den lille har haft mave problemer fordi den mente den skulle spise konstant , det er nu lykkedes os at få den til at spise med 3 timer imellem i hvertfald . Nu græder den bare sååå meget om aftnen , og efter måltider om eftermiddagen . 

tusinde tak for kram 

Det var så lidt - det er jo det vi er her for
Mange børn er desværre meget pylret og ked af det på de samme tidspunkter som du beskriver.
Min datter har sovet i en vugge, som man kan hænge i loftet, så når hun var ked af det, og vi ikke kunne trøste hende, så op i vuggen og ellers bare svinge med hende- hun faldt til ro og faldt i søvn, og til sidst faldt hun selv i søvn når hun blev lagt i den.
Kan kun anbefale sån en, hvis i ikke allerede har en
Man kan få dem i babysam, de hedder fletvugge og koster 299 el. 399

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

jaa der falder baby os tit i søvn om natten efter måltider . 

jeg vil prøve selen . 

Tusinde tak for dine råd .

Det var så lidt, jeg har ikke selv stået med problemet, da min datter bare selv faldte i søvn, når jeg lagde hende i liften Men har da hørt mange med problemet...

Anmeld

16. januar 2011

TinaPina

Jamen dog hvor ubehageligt!

Husk der er ingen der kan trøste et utrøsteligt barn!!

Og nogle gange kan man kun være der sammen med baby.

Er dit barn måske mere sulten?

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det var så lidt, jeg har ikke selv stået med problemet, da min datter bare selv faldte i søvn, når jeg lagde hende i liften Men har da hørt mange med problemet...

JAaa det er nok sådan alle har en drøm om deres barn bliver , men desværre er alle børn jo ikk ens , jeg håber det hele snart går over og er godt igen . 

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

JAaa det er nok sådan alle har en drøm om deres barn bliver , men desværre er alle børn jo ikk ens , jeg håber det hele snart går over og er godt igen . 

Ja, jeg er gravid med nummer 2, og er meget spændt på, om jeg er ligeså heldig med nummer to... Jeg vil så sige, at da min datter var helt nyfødt, der havde hun et problem med at sove om natten, så den første måned til halvanden var da rimelig hård om natten, så der var der lidt zombie tilstand, men det var ikke noget, som jeg syntes var belastende

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Det var så lidt - det er jo det vi er her for
Mange børn er desværre meget pylret og ked af det på de samme tidspunkter som du beskriver.
Min datter har sovet i en vugge, som man kan hænge i loftet, så når hun var ked af det, og vi ikke kunne trøste hende, så op i vuggen og ellers bare svinge med hende- hun faldt til ro og faldt i søvn, og til sidst faldt hun selv i søvn når hun blev lagt i den.
Kan kun anbefale sån en, hvis i ikke allerede har en
Man kan få dem i babysam, de hedder fletvugge og koster 299 el. 399

Vi har invisterede i en vugge , det er godt nok ik sådan en men den kan vugge frem og tilbage , jeg har ikk prøvede at ligge den lille i den når den var ked af det , men kunne være jeg skulle prøve . 

Jeg har bare læst mig frem til at når de ikk er ældre så skal de have mors og fars kærlighed , derfor har vi trøstede den lille hos os , men det er bare ik altid muligt , og når den har skreget i en time eller mere er den så udmattet at den falder i søvn . 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Ja, jeg er gravid med nummer 2, og er meget spændt på, om jeg er ligeså heldig med nummer to... Jeg vil så sige, at da min datter var helt nyfødt, der havde hun et problem med at sove om natten, så den første måned til halvanden var da rimelig hård om natten, så der var der lidt zombie tilstand, men det var ikke noget, som jeg syntes var belastende

Jaaa her har vi ikk rigtig noget problem om natten , når den lille falder i søvn om aftnen omkring kl 23-00 så sover den til kl 5,30 ca . 

Og tillykke med graviditeten , jeg håber du er lige så heldig den her gang  

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Jamen dog hvor ubehageligt!

Husk der er ingen der kan trøste et utrøsteligt barn!!

Og nogle gange kan man kun være der sammen med baby.

Er dit barn måske mere sulten?

Jeg synes jeg har prøvede sååå man ge ting nu , min SP siger den lille kun må spise en halv time af gangen og kun med 3 timer imellem , i aften er jeg gået ned til at spise med 2 timer imellem og så lade den lille spise til den er mæt og falder i søvn , dog max 1 time . da vi har døjet med mave problemer  . Og indtil videre har det virket . Den sover da lige nu uden gråd . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.