Jeg er såå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jaaa her har vi ikk rigtig noget problem om natten , når den lille falder i søvn om aftnen omkring kl 23-00 så sover den til kl 5,30 ca . 

Og tillykke med graviditeten , jeg håber du er lige så heldig den her gang  

Tak skal du have, det håber jeg, jeg er nemlig alene, så der bliver nok at se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Tak skal du have, det håber jeg, jeg er nemlig alene, så der bliver nok at se til

Jaaa det må man sige , men du skal nok klare den . 

Vil faren ikk have noget med det at gøre ??

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jaaa det må man sige , men du skal nok klare den . 

Vil faren ikk have noget med det at gøre ??

Det er en kammerat, som jeg lavede en aftale med at blive gravid med, men efter jeg så blev gravid, så har han været mærkelig, og jeg tror ikke at jeg skal regne med at se meget til ham...

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det er en kammerat, som jeg lavede en aftale med at blive gravid med, men efter jeg så blev gravid, så har han været mærkelig, og jeg tror ikke at jeg skal regne med at se meget til ham...

Hmm , øv øv det var da rigtig træls . - men godt du selv kan klare det så

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hmm , øv øv det var da rigtig træls . - men godt du selv kan klare det så

Det har jo så også været planen hele tiden, men jeg havde da håbet at han ville komme forbi ind imellem.... Men så kan han da bare holde sig væk, jeg klarer det jo selv med min datter i forvejen, så kan jeg vel også klare det selv med et barn mere

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det har jo så også været planen hele tiden, men jeg havde da håbet at han ville komme forbi ind imellem.... Men så kan han da bare holde sig væk, jeg klarer det jo selv med min datter i forvejen, så kan jeg vel også klare det selv med et barn mere

Selvfølgelig kan du da det .

Rigtig meget held og lykke i hvrtfald . 

Anmeld

16. januar 2011

Kamilla-m

>:<

tror langt de fleste forældre kommer ud for at det ikke er nemt at være forældre, og at man somme tider ikke føler at man slår til. men det er helt normalt. jeg er helt sikker på at du er en god mor.

hvor gammel er dit barn, for det kan godt være svært at finde ud af hvad der er galt hvis de er helt nyfødte indtil man kender sine børn.

men du skal være mere end velkommen til at skrive til mig privat hvis du har lyst.

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan du da det .

Rigtig meget held og lykke i hvrtfald . 

Mange tak skal du have, og jeg håber også at det bliver godt med jeres lille pus... Er det en dreng eller pige, det tror jeg vist ikke jeg har hørt?

Anmeld

16. januar 2011

Muffinmus

Hbis dit barn græder meget og det ikke er fordi det er sulten eller trænger til en ren mås...så ville jeg sige det er en form for kolik. Men kolik er ikke bare kolik, mange får det faktisk fordi de er blevet klemt ved fødslen f.eks og ha har nogle ting der klemmer eller genere og gør ondt.

Derfor synes jeg helt bestemt  i burde prøve at opsøge en kiropraktor. Hvis du vidste hvor mange babyer de har hjulpet netop fordi folk bare troede de havde mave bøvl/kolik.

2 af dem med kolik børn i min datter mødregruppe blev fikset hos kiropraktorer, begge noget de havde haft ondt af siden fødslen, så tror da pokker de er så kede af det meget af dagen.Det kan være bestemtet stilinger der er bedre end andre og værre.

Og begge to er voldsomt kede af det tog dem flere mdr at finde ud af de "bare" skulle have til kiropraktor.

Så nej, du er ikke en dårlig mor, du skal bare finde ud af hvad dit barn fejler,ikke dig:-)

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Nej jeg ved det godt . - Man bliver bare så magtesløs når han er sååå ked af det . 

- Jaaa jeg vil os snakke med nogen om det . 

Tusinde tak for dit kram . Det varmer . 

Jeg ved det godt .. Jeg har stået der selv mange gange , men trøstet mig selv med at jeg er en god mor , og jeg gør mit bedste . Og det gør du igså ! Det altid hårdt blive mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.