Hej ven 
Nu har jeg ikke lige læst alle siderne, men jeg tillader mig lige at svare alligevel..
Min datter var de første 2 uger ca, enormt nem, men da de par uger var gået, skal jeg da nok lige love dig for, at hun begyndte at skrige, og have sine ture..
Hold nu k*** det var hårdt.. Hun skreg HVER aften, og det startede omkring klokken 17.00 og varede indtil 23.00-00.00 ca. Det var SÅ hårdt, og tog enormt meget på mig men også min kæreste..
Min mor var her meget og tog over, og det var bare SÅ dejligt..
Det stod på indtil hun var omkring 4 mdr., det blev dog mindre og mindre som ugerne gik, og vi fandt stille og roligt ud af hvad det kunne være, og fandt vores mønster/ritualer osv osv med vores datter.. - Men det tager tid, at finde ud af de ting, og for nogen længere end andre.. - Og det er altså ikke nogen skam, at man har et barn der græder meget, DU kan ikke gøre ved det..
Det eneste DU kan gøre er, at være der for den, holde den tæt ind til dig og vise du elsker den.. - Og så selvf. afprøve de forskellige ting, men nogen gange er der altså bare dage hvor INTET virker, og så må du bare være til stede..
Måske lyder det meget forkert, men vores datter skreg/skriger enormt højt, så vi havde ørepropper i ørene når hun rigtig gik igang, for det tog enormt meget at toppen, og faktisk blev det nemmere at holde ud.. - Vi kunne jo selvf. stadigvæk hører hende, men det tog bare lige det værste, og det var meget nemmere (læs, ikke nemt!! Men nemMERE!
)
Skriv endelig en pb til mig hvis du har brig for råd, for jeg VED hvordan det er, at føle sig som en dårlig mor, når man intet kan stille op.. Jeg kan måske også give dig nogen råd..
Knus herfra..
DU ER IKKE EN DÅRLIG MOR!!!!!!!