Jeg er såå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jaaa tror jeg vil prøve det fra i dag af , hvis han ellers ikk græder hele tiden . 

Men han skal jo lære det før eller siden , som regl så sover han når han bliver lagt i seng . 

Vi hr ikk rigtig fået nogen fast rytme endnu med at sove , så når jeg går i seng tager kæresten over og så falder de i søvn på sofaen , men kunne være man skulle prøve at ligge ham i vuggen og se hvad det resultere i . 

Selvom SP siger det ikk gør noget han sover imellem os endnu  . 

Det er også alt for tidligt med en fast rytme .. De sover når de sover og spiser når de spiser

Jeg vil ikke råde jer til at sove med ham på sofaen ..

Ved godt Sp siger noget andet , men jeg ville stadig ikke gøre det .. Se her .... 

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1851012.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det er også alt for tidligt med en fast rytme .. De sover når de sover og spiser når de spiser

Jeg vil ikke råde jer til at sove med ham på sofaen ..

Ved godt Sp siger noget andet , men jeg ville stadig ikke gøre det .. Se her .... 

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1851012.ece

Hold da op - Nej lige pt er jeg vågen , ellers så ligger han inders og kæresten yderst , men nej det er jo ikk smart det ved jeg . 

det har bareværet svært at ligge ham fra sig når han har været så ked og grædt så meget . så snart han bliver lagt i et andet rum vågner han og ja det var den søvn .

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hold da op - Nej lige pt er jeg vågen , ellers så ligger han inders og kæresten yderst , men nej det er jo ikk smart det ved jeg . 

det har bareværet svært at ligge ham fra sig når han har været så ked og grædt så meget . så snart han bliver lagt i et andet rum vågner han og ja det var den søvn .

Prøv og lig ham i liften i samme rum som du er i ? Det kan være han bliver roligere hvis han kan se eller høre din stemme

Oscar græd også i starten ligeså snart han blev lagt , og vi sad også til langt ud på natten med ham i armene , men det kan desværre ikke fungere i længden ..

Det er klart , (når han ikke er ældre) at i meget gerne vil være hos ham hele tiden , det ville jeg også .. Bare ikke sov med ham .. Det er min personlige mening , og du skal selvf. gøre hvad du vil

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Prøv og lig ham i liften i samme rum som du er i ? Det kan være han bliver roligere hvis han kan se eller høre din stemme

Oscar græd også i starten ligeså snart han blev lagt , og vi sad også til langt ud på natten med ham i armene , men det kan desværre ikke fungere i længden ..

Det er klart , (når han ikke er ældre) at i meget gerne vil være hos ham hele tiden , det ville jeg også .. Bare ikke sov med ham .. Det er min personlige mening , og du skal selvf. gøre hvad du vil

Vi må prøve det med liften engang . det kunne jo være at det hjalp . 

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Vi må prøve det med liften engang . det kunne jo være at det hjalp . 

Ja det må vi håbe 

Sov godt 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja det må vi håbe 

Sov godt 

Tak i lige måde . 

Anmeld

16. januar 2011

Jibbe

Hmm jeg tænker måske at han er sulten. Da Frej var 2 uger spiste han ca hver anden time og det fra fra amningens start til næste ammestart. Han kun e godt spise i 20-30 min og så holde en pause på halvanden time inden det gik løs igen. De siger at det er helt normalt at amme 10-12 gange i døgnet den første tid. Jeg købte en bog der hed amning og den er guld værd. Ellers ville jeg have troet at hver anden time var aalt for ofte!

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Anonym skriver:

Tusinde tusinde tak , for er det bare dejligt at læse jeg ikk er alene om de her problemer . 

Så ved jeg da at jeg ik gør noget forkert , det er ik altid han er utrøstelig , men ind imellem er han . Nogen gange græder han os hvor vi godt kan trøste ham . 

Det kan godt være je skriver en privat besked. 

Det var skam så lidt.. Tro mig, du er ikke alene.. Det kan virkelig være hårdt..

Det er da dejligt at han ikke altid er utrøstelig.. Men hvor er det bare hårdt når man bare ingenting kan gøre for dem.. Men som der er en anden der har skrevet, så prøv med en bæresele, så er det heller ikke så hårdt i længden at gå rundt med ham..

Du skal endelig bare skrive hvis der er noget du har brug for at snakke om

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Hmm jeg tænker måske at han er sulten. Da Frej var 2 uger spiste han ca hver anden time og det fra fra amningens start til næste ammestart. Han kun e godt spise i 20-30 min og så holde en pause på halvanden time inden det gik løs igen. De siger at det er helt normalt at amme 10-12 gange i døgnet den første tid. Jeg købte en bog der hed amning og den er guld værd. Ellers ville jeg have troet at hver anden time var aalt for ofte!

Hmm , og jeg har fået afvide at så tit må han ikk blive ammet , fordi så får han ondt i maven som vi allerede har haft problemer med . 

Jeg bliver snart sindsyg i den her verden . Ved slet ikk hvad jeg snart skal stille op . 

Anmeld

17. januar 2011

Jibbe

Anonym skriver:

Hmm , og jeg har fået afvide at så tit må han ikk blive ammet , fordi så får han ondt i maven som vi allerede har haft problemer med . 

Jeg bliver snart sindsyg i den her verden . Ved slet ikk hvad jeg snart skal stille op . 

Jeg synes virkelig det lyder mærkeligt at du ikke må amme ham så tit. Sådan er det i starten hos mange og det bliver sjældnere jo ældre de bliver, men jeg har fået af vide af ALLE, læge, SP, JM og personale på sygehuset at man skal amme når han er sulten og det sagtens kan være de der 10-12 gange på en dag de første måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.