Jeg er såå ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.191 visninger
91 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes det er utrolig svært og overvældende at være blevet MOAR

Det hele ramler bare for mig synes jeg , jeg har så svært ved at opfylde mor rollen hvis jeg selv skal sige det . 

Jeg er så bange for konstant at jeg gør noget forkert , eller at der sker noget med vores lille guldklump . 

Jeg føler mig konstant ked og værdiløs , årh hvad skal jeg snart stille op ?? 

Jeg prøver virkelig at gøre mit bedste for at være en god mor og alligevel synes jeg bare jeg er en dårlig mor , som ikk kan finde ud af at trøste mir utrøstelige barn

Årh hvad skal jeg dog snart gøre . - jeg elsker jo virkleig min dejlige baby . 

Jeg er så frustrerede og ked af det . 

Min kæreste har måtte tage barsel i de 2 uger han har ret til for at hjælpe mig igennem hverdagen fordi jeg bare har et grædende barn hele tiden . Det er sku hårdt . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

sarahb

kan det ikke være kolik.. Prøv bæresele og en støvsuger lyd...
ellers til kiropraktor... det kunne være det hjalp ...

Anmeld

16. januar 2011

bette

har dit barn kolik?

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det hele ramler bare for mig synes jeg , jeg har så svært ved at opfylde mor rollen hvis jeg selv skal sige det . 

Jeg er så bange for konstant at jeg gør noget forkert , eller at der sker noget med vores lille guldklump . 

Jeg prøver virkelig at gøre mit bedste for at være en god mor og alligevel synes jeg bare jeg er en dårlig mor , som ikk kan finde ud af at trøste mir utrøstelige barn

Min kæreste har måtte tage barsel i de 2 uger han har ret til for at hjælpe mig igennem hverdagen fordi jeg bare har et grædende barn hele tiden . Det er sku hårdt . 

Jamen lille ven dog.
Har du ikke en mor/svigermor eller gammel rotte ud i det at være mor, en god veninde eller noget, som kan komme og være lidt hos jer og få hjulpet dig ind i en rolig hverdag??
Ellsers ring i morgen til din SP og bed hende om at komme og hjælpe med gode råd og støtte...det er det du har hende til.

Og fortæl så hvornår og hvordan dit barn grader..og hvornår du især føler dig magtesløs.
Skriv til mig privat.
Hvor bor du henne i landet??
Det er ingen skam at sige at man trænger til hjælp..men det er en skam ikke at søge hjælpen, når man trænger til den.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Or ! Jeg er sikker på du ikke er en dårlig mor . Det føler man sig nogle gange det ved jeg . Det er ikke din skyld din baby græder , der kan være mange grunde .. Jeg synes du skal tale med nogen om det ? 

Det er ikke sundt og ha det sådan som du har det .

Sender og tanker <3

Anmeld

16. januar 2011

LR85

Dagene efter jeg havde fået mit barn var jeg også bare super ked af det, og dybt frustreret hver gang den lille græd. Det er nemlig super hårdt a blive mor.

Græder dit barn mere end 'normalt', eller er det fordi det bare er så svært når de kan græde i flere timer om dagen??

Jeg blev overrasket over hvor meget de græd, og hele tiden, og et spædbarns gråd er helt hjerteknusende.

Håber du kan få lidt støtte hos nogen familie som kan hjælpe dig lidt

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Dagene efter jeg havde fået mit barn var jeg også bare super ked af det, og dybt frustreret hver gang den lille græd. Det er nemlig super hårdt a blive mor.

Græder dit barn mere end 'normalt', eller er det fordi det bare er så svært når de kan græde i flere timer om dagen??

Jeg blev overrasket over hvor meget de græd, og hele tiden, og et spædbarns gråd er helt hjerteknusende.

Håber du kan få lidt støtte hos nogen familie som kan hjælpe dig lidt

Nej jeg vil ikk mene min baby græder mere end "normalt"  det gør bare såå ondt når den græder . Det går lige i hjertet , og jeg aner ikk hvad jeg skal stile op 

Den er helt utrøstelig . 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

kan det ikke være kolik.. Prøv bæresele og en støvsuger lyd...
ellers til kiropraktor... det kunne være det hjalp ...

Nej den lille har ikk kolik . 

den græder bare meget . 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Or ! Jeg er sikker på du ikke er en dårlig mor . Det føler man sig nogle gange det ved jeg . Det er ikke din skyld din baby græder , der kan være mange grunde .. Jeg synes du skal tale med nogen om det ? 

Det er ikke sundt og ha det sådan som du har det .

Sender og tanker <3

Nej jeg ved det godt . - Man bliver bare så magtesløs når han er sååå ked af det . 

- Jaaa jeg vil os snakke med nogen om det . 

Tusinde tak for dit kram . Det varmer . 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

har dit barn kolik?

Nej det har den ikk . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.