Noneother skriver:
Er du i så fald klar over hvor lang tid det kan tage at få tilkendt førtidspension? min mor var fanget på KH i 10år inden kan jeg så fortælle dig.
Derudover er arbejdstiderne vanvittige på steder som mcD. -Der har jeg sjovt nok arbejdet engang. og det ville jeg fx. ikke ha´mulighed for nu som enlig mor, uden forældre der lige kan hente bringe det lille pus.
ja det ved jeg godt (med førtidspension) men mente bare, at det da ikke må være rart at bliver presset i arbejde, hvis man vitterlig er for syg til at arbejde.
Vedr. Mc Donnald (hovedbanegården) så har jeg også selv arbejdet der, for 100 år siden efter end uddannelse, og der var et job fra kl 07 og så x antal timer frem) Men det var jo også bare et eksempel. Det kunne være hos en bager, hos en Seven 7 en tankstation osv osv. Ved da godt det ikke er et drømmejob for nogle. Men personligt ville jeg da klart hellere gøre dette end at gå to år der hjemme. Både for min egen selvtillid og fordi jeg helt sikkert ville mene, at der var nogle som havde mere brug for statens penge end jeg, som jo heldigvis er sund og rask og kan arbejde.
Anmeld