Så er det jo jeg tænker, at når man tjener så mange penge må man være et nogenlunde fornuftigt menneske, der godt kan se fornuften i at spare op til dårlige tider- fx så man kan supplere sine dagpenge til dagligt forbrug
Min kæreste er også lige blevet fyret, så der ryger nok også noget af opsparingen hvilket er helt fint, det er det den er der for.
Jeg ved ikke om du antyder at jeg er ufornuftig,
men til info havde vi et beløb på over 100,00.00 stående som var meningen vi skulle have rejst for samt købt nye møbler for.
Samt at vi har lånt et ret stort beløb af mine forældre.
Jeg kan forsikre dig om at HVER en krone er brugt på regninger hvilket er sur røv når man gerne ville have været på ferie med sine børn og haft nye møbler, de møbler vi har nu er over 15 år gamle så synes bestemt ikke vi har ødslet med vores penge
Jeg blev så fyret lige da finanskrisen startede hvilket vil sige i sep 2008, derefter fik jeg konstateret en uhelbredelig sygdom, udredningen og kommunens system har gjort sagsbehandlingen urimeligt lang, hvis det havde været gjort effektivt så havde min sag været færdig sidst sidste år, men på grund af ufleksible regler og dårlig koordinering er min sag stadig ikke færdig og så er det jeg begynder at synes at nu må kommunen tage et økonomisk ansvar også da jeg har ventet urimeligt langt tid og jeg først kan se frem til at være helt afklaret engang i slutningen af dette år
Der skal ikke herske tvivl om at der er nogle der presser citronen til sidste dråbe og lidt til, hvilket jeg synes er dybt usmageligt, men hvem er den rette til at dømme det herinde, det er hverken du eller jeg, lad os prøve at lade være med at have så ondt i R**** over andres gøren og laden, lad de rette personer om det.

Ps min mand har også mistet en stor del af hans indtjening da han er på timeløn, og hans arbejde i høj grad bære præg af om folk bruger penge eller ikke, hvilket vil sige at han er gået ca 35-40 procent ned i indtjening om måneden på grund af krisen.( ca 6000,00 udbetalt)
Anmeld