Godnat og sov godt-metoden LIGHT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Rosa

Enayia skriver:

Nu har jeg godt ikke selv en lille en herhjemme, men jeg synes sgu det er helt i orden! Selfølgelig er det synd de skal græde, men som du siger, er det bedre i en lille periode end i en tid der bliver trukket i lang-drag.

Der er rigtig rigtig mange som pakker deres børn ind i boble-plastic og alt er bare uha så synd!

Den lille fis ved jo godt han kan få alt mulig ekstra opmærksomhed selvom det er nat, og det finder de lynhurtig ud af at bruge

Rigtig mange gange held og lykke med det! Håber i alle snart kan få en ordenlig nats søvn!

Knus Enayia

Åh, tak!!! Det er dejligt at høre at folk derude ikke synes man er en ravnemor. Og han ligger og græder - ja- men det ville han gøre meget længere hvis vi ikke tog affære u, så det ville være mere synd at lade stå til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

TbCp

Rosa skriver:

Uhh - det koster min. 199kr at læse derinde 

Arh øv. Da jeg brugte siden kunne man læse en masse gratis

Anmeld

29. december 2010

Rosa

TbCp skriver:

Arh øv. Da jeg brugte siden kunne man læse en masse gratis

Æjsch!  Kapitalistlakajer!!!!

Anmeld

29. december 2010

Enayia

Rosa skriver:

Åh, tak!!! Det er dejligt at høre at folk derude ikke synes man er en ravnemor. Og han ligger og græder - ja- men det ville han gøre meget længere hvis vi ikke tog affære u, så det ville være mere synd at lade stå til!

Jeg ved ikke engang hvad en ravnemor er Rosa, kender kun udtrykket hønemor

Men jeg kender udtrykket mor, og jeg er sikker på du er en god en af slagsen

Men synes heller ikke man skal rakke andres metoder ned, forældre kan kun gøre deres bedste, og hvordan andre vælger at opdrage deres børn, det er deres helt egen sag Jeg tvivler på 2 mennesker opdager helt ens!

Knuser!

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Enayia skriver:

Jeg ved ikke engang hvad en ravnemor er Rosa, kender kun udtrykket hønemor

Men jeg kender udtrykket mor, og jeg er sikker på du er en god en af slagsen

Men synes heller ikke man skal rakke andres metoder ned, forældre kan kun gøre deres bedste, og hvordan andre vælger at opdrage deres børn, det er deres helt egen sag Jeg tvivler på 2 mennesker opdager helt ens!

Knuser!

Så sandt, så sandt

Jeg er trods alt en hammergod mor for Jonte, men man skal selvfølgelig altid stoppe op og realitetsteste sine metoder. Dejligt at høre at så mange er enige i min metode, det giver bare masser af gåpå-mod

Anmeld

29. december 2010

Enayia

Rosa skriver:

Så sandt, så sandt

Jeg er trods alt en hammergod mor for Jonte, men man skal selvfølgelig altid stoppe op og realitetsteste sine metoder. Dejligt at høre at så mange er enige i min metode, det giver bare masser af gåpå-mod

Lige præcis, og ved du hvad, de unger kommer ikke med en instrutionsbog, og du kan læse 100 bøger om opdragelse og andet, men når det kommer til stykket, så tror jeg det er ens egen intuition (staves?) der virker bedst

Ja, det er ihvertfals sådan bonderøve som jeg tænker, hehe

God dag herfra

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Enayia skriver:

Lige præcis, og ved du hvad, de unger kommer ikke med en instrutionsbog, og du kan læse 100 bøger om opdragelse og andet, men når det kommer til stykket, så tror jeg det er ens egen intuition (staves?) der virker bedst

Ja, det er ihvertfals sådan bonderøve som jeg tænker, hehe

God dag herfra

Den her bonderøv er enig 

Anmeld

29. december 2010

Enayia

Rosa skriver:

Den her bonderøv er enig 

haha det godt  Om en lille månedes tid kan jeg forhåbenlig også være med i alt den snik snak om de små

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Enayia skriver:

haha det godt  Om en lille månedes tid kan jeg forhåbenlig også være med i alt den snik snak om de små

Jaaaaa  Det bliver så spændende!!!! Du må efterhånden være ret utålmodig?

Anmeld

29. december 2010

TbCp

Rosa skriver:

Æjsch!  Kapitalistlakajer!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.