Anonym skriver:
Jeg tænkte det som en mulighed, for så kan jeg høre hvordan han fremlægger tingene for en prof. samtidlig med kan vi høre ude fra, hvem af os der skal ændre sig, hvis man kan sige det sådan. for jeg har selv sagt til ham på en pæn måde, at han brude have hjælp, og igen gik han amok. - hvad koster sådan noget?
Jeg må indrømme troede ikke han var sådan her, for så havde jeg ikk gået med til at blive gravid. - han lovet mig igen gule og grønne skove.
Han er 24½år. og NEJ tror bestemt ikke at han har løber honerne af sig, der skal være fart over fældet hele tiden !
neej vi har virkelig været hinandens sjæle venner mens han kom sammen med hans eks, vi lyttede, støttede og hjalp hinandne, men efter han gik fra hende til mig, og vi fik kæreste titlen overtog jeg faktisk bare eks'en plads føler jeg selv, og har os sagt det til ham, men han sir, at hun bleb behandlet værre. man får hvad man har fortjent.
Jaaa det er da en mulighed helt sikkert , og det er i hvertfald den eneste mulighed jeg ser for dig .. - jeg ved desværre ikk hvad det koster men prøv at google det , så tror jeg du kan finde nogen priser på det . Billigt er det desværre nok ikk .
- Hmm , altså nu kan jeg jo tale lidt ud fra egen erfaring , jeg synes abselout ikk at graviditeten her har været nogen dans på rosa , jeg har stået med det hele alene , fordi kæresten ikk har intresseret sig
- og det har været hårdt , men jeg vill ikk sige han har behandlet mig på en måde i nærheden af den din kæreste gør .
Men lige det punkt tror jeg måske os han er skræmt af situationen omrking det at blive far , at din krop forandre sig osv osv . Alle de ting tror jeg ikk mænd tænker over inden de vælger at tage en beslutning om at få børn .
Men den behandling han giver dig udover , den høre jo ingen steder hjemme OVERHOVEDET !!
24 , hmm så burde man jo mene han havde prøvede det meste efterhånden , men det lyder abselout ikk sådan . tværdigmod . Men du må jo os forklare ham at det ikk går med alt det han konstant skal når baby kommer , for det gør det sku ikk , så kunne du jo lige så godt bo alene hvis han alligevel er ude HVER eneste weekend , og tro mig jeg tror altså det er hårde at passe et par 24 7 alene når man ved der er en anden i husstanden som burde hjælpe .
Så det må du altså gøre ham klart os , du bruger jo enormt mange kræfter på at tænke og bekymre dig om jeres forhold , og det køre dig psykist ned når baby kommer .
Det virker lidt på mig som om han godt kan have pige veninder men han kan bare ikk finde ud af at behandle en kæreste ordentligt , du skriver jo selv han behandlede sin x sådan her os , hvordan pokker kan du eleske sådan en som behandler alle hans kærester grimt ?? - søde ven dog , du fortjener sku bedre , altså hvis han ALTID har været sådan her over for en pige , så holder det ALDRIG op lige meget hvad du gør .
Har han oplevede nogen grimme ting i sin barndom som måske kan spille ind på hvordan han behandler piger ?? - set sin far slå hans mor måske ?? jamen sådan nogen ting ?+