Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Det havde jeg ikke fundet mig i  Havde ikke givet ham flere chancer hvis det var mig..

Ud med ham..!!!

Det er mit bedste og eneste råd til dig

han sir jo at det ikke er mig der er normal, derfor er forholdet sådan her, og at alle andre ville ku have et forhold med hans valg, og give ham lov til det han ville.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

LilyMarleen

Anonym skriver:

ja, og ville da ønske jeg kunne finde styrken til at gør det.

Det handler om vilje. Ikke styrke. Men en dag får du jo nok. Det er åbenbart ikke lige nu. Men gør det hellere nu. Og fri dig selv for mere smerte. Der går lige et par dage, så er du ovenpå igen.

Anmeld

16. december 2010

JuelZ

åh gud, dette minder rigtig meget om min eks kæreste!

det han gør er bare slet ikke iorden, du skal kunne være lykkelig og gå og tænke glade tanker om din mand /kæreste, og du skal kunne ringe og skrive, og få et dejligt svar i telefonen : hej min elskede, dejligt at du ringer, jeg har savnet dig! ... sådan noget ved jeg at man ønsker, ihvertfald for det meste....

jeg ville slet ikke finde mig i hans opførsel, men jeg stod selv i din situation, men tog valget, og blev derfor os MEGET gladere, fordi jeg følte mig mere sikker igen.

Synes du skal ta beslutningen,som du sikkert allerede har, også se at komme videre med dit liv, selvom det er svært..

Håber virkelig du finder ud af det.... også en stor knuser til dig

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Det handler om vilje. Ikke styrke. Men en dag får du jo nok. Det er åbenbart ikke lige nu. Men gør det hellere nu. Og fri dig selv for mere smerte. Der går lige et par dage, så er du ovenpå igen.

Ja det rigtig. men er der mere jeg kan gøre, ? for at ligesom jeg kan sige til mig selv og bebs, at jeg prøvet at rede det med din far, men han var for andsvag.

Anmeld

16. december 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

han sir jo at det ikke er mig der er normal, derfor er forholdet sådan her, og at alle andre ville ku have et forhold med hans valg, og give ham lov til det han ville.

Ah men for fanden.. Han manipulerer jo med dig..

For dit eget bedste så se at komme ud af det forhold inden du bliver helt ødelagt..

Vågn op!!!!

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

tjm skriver:

åh gud, dette minder rigtig meget om min eks kæreste!

det han gør er bare slet ikke iorden, du skal kunne være lykkelig og gå og tænke glade tanker om din mand /kæreste, og du skal kunne ringe og skrive, og få et dejligt svar i telefonen : hej min elskede, dejligt at du ringer, jeg har savnet dig! ... sådan noget ved jeg at man ønsker, ihvertfald for det meste....

jeg ville slet ikke finde mig i hans opførsel, men jeg stod selv i din situation, men tog valget, og blev derfor os MEGET gladere, fordi jeg følte mig mere sikker igen.

Synes du skal ta beslutningen,som du sikkert allerede har, også se at komme videre med dit liv, selvom det er svært..

Håber virkelig du finder ud af det.... også en stor knuser til dig

Jamen sådan er han også, når bare jeg ikke kommer ind på de ting jeg ikke er tilfreds med. så er det dramaet kommer.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Ah men for fanden.. Han manipulerer jo med dig..

For dit eget bedste så se at komme ud af det forhold inden du bliver helt ødelagt..

Vågn op!!!!

ja jeg burde slå mig selv om i hovedet, for det var også sådan her han behandlet hans eks.

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg tænkte det som en mulighed, for så kan jeg høre hvordan han fremlægger tingene for en prof. samtidlig med kan vi høre ude fra, hvem af os der skal ændre sig, hvis man kan sige det sådan. for jeg har selv sagt til ham på en pæn måde, at han brude have hjælp, og igen gik han amok. - hvad koster sådan noget?

Jeg må indrømme troede ikke han var sådan her, for så havde jeg ikk gået med til at blive gravid. - han lovet mig igen gule og grønne skove.

Han er 24½år. og NEJ tror bestemt ikke at han har løber honerne af sig, der skal være fart over fældet hele tiden !

neej vi har virkelig været hinandens sjæle venner mens han kom sammen med hans eks, vi lyttede, støttede og hjalp hinandne, men efter han gik fra hende til mig, og vi fik kæreste titlen overtog jeg faktisk bare eks'en plads føler jeg selv, og har os sagt det til ham, men han sir, at hun bleb behandlet værre. man får hvad man har fortjent.

Jaaa det er da en mulighed helt sikkert , og det er i hvertfald den eneste mulighed jeg ser for dig .. - jeg ved desværre ikk hvad det koster men prøv at google det , så tror jeg du kan finde nogen priser på det . Billigt er det desværre nok ikk .

- Hmm , altså nu kan jeg jo tale lidt ud fra egen erfaring , jeg synes abselout ikk at graviditeten her har været nogen dans på rosa , jeg har stået med det hele alene , fordi kæresten ikk har intresseret sig - og det har været hårdt , men jeg vill ikk sige han har behandlet mig på en måde i nærheden af den din kæreste gør .

Men lige det punkt tror jeg måske os han er skræmt af situationen omrking det at blive far , at din krop forandre sig osv osv . Alle de ting tror jeg ikk mænd tænker over inden de vælger at tage en beslutning om at få børn .

Men den behandling han giver dig udover , den høre jo ingen steder hjemme OVERHOVEDET !!

24 , hmm så burde man jo mene han havde prøvede det meste efterhånden , men det lyder abselout ikk sådan . tværdigmod . Men du må jo os forklare ham at det ikk går med alt det han konstant skal når baby kommer , for  det gør det sku ikk , så kunne du jo lige så godt bo alene hvis han alligevel er ude HVER eneste weekend , og tro mig jeg tror altså det er hårde at passe et par 24 7 alene når man ved der er en anden i husstanden som burde hjælpe .

Så det må du altså gøre ham klart os , du bruger jo enormt mange kræfter på at tænke og bekymre dig om jeres forhold , og det køre dig psykist ned når baby kommer .

Det virker lidt på mig som om han godt kan have pige veninder men han kan bare ikk finde ud af at behandle en kæreste ordentligt , du skriver jo selv han behandlede sin x sådan her os , hvordan pokker kan du eleske sådan en som behandler alle hans kærester grimt ?? - søde ven dog , du fortjener sku bedre , altså hvis han ALTID har været sådan her over for en pige , så holder det ALDRIG op lige meget hvad du gør .

Har han oplevede nogen grimme ting i sin barndom som måske kan spille ind på hvordan han behandler piger ?? - set sin far slå hans mor måske ?? jamen sådan nogen ting ?+

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jaaa det er da en mulighed helt sikkert , og det er i hvertfald den eneste mulighed jeg ser for dig .. - jeg ved desværre ikk hvad det koster men prøv at google det , så tror jeg du kan finde nogen priser på det . Billigt er det desværre nok ikk .

- Hmm , altså nu kan jeg jo tale lidt ud fra egen erfaring , jeg synes abselout ikk at graviditeten her har været nogen dans på rosa , jeg har stået med det hele alene , fordi kæresten ikk har intresseret sig - og det har været hårdt , men jeg vill ikk sige han har behandlet mig på en måde i nærheden af den din kæreste gør .

Men lige det punkt tror jeg måske os han er skræmt af situationen omrking det at blive far , at din krop forandre sig osv osv . Alle de ting tror jeg ikk mænd tænker over inden de vælger at tage en beslutning om at få børn .

Men den behandling han giver dig udover , den høre jo ingen steder hjemme OVERHOVEDET !!

24 , hmm så burde man jo mene han havde prøvede det meste efterhånden , men det lyder abselout ikk sådan . tværdigmod . Men du må jo os forklare ham at det ikk går med alt det han konstant skal når baby kommer , for  det gør det sku ikk , så kunne du jo lige så godt bo alene hvis han alligevel er ude HVER eneste weekend , og tro mig jeg tror altså det er hårde at passe et par 24 7 alene når man ved der er en anden i husstanden som burde hjælpe .

Så det må du altså gøre ham klart os , du bruger jo enormt mange kræfter på at tænke og bekymre dig om jeres forhold , og det køre dig psykist ned når baby kommer .

Det virker lidt på mig som om han godt kan have pige veninder men han kan bare ikk finde ud af at behandle en kæreste ordentligt , du skriver jo selv han behandlede sin x sådan her os , hvordan pokker kan du eleske sådan en som behandler alle hans kærester grimt ?? - søde ven dog , du fortjener sku bedre , altså hvis han ALTID har været sådan her over for en pige , så holder det ALDRIG op lige meget hvad du gør .

Har han oplevede nogen grimme ting i sin barndom som måske kan spille ind på hvordan han behandler piger ?? - set sin far slå hans mor måske ?? jamen sådan nogen ting ?+

Aner slet ikke så meget om hans familie.

ved kun at der har været en pige der omgånede gik fra ham fordi han ikke ku holde fingerne for sig selv, det ædelagde ham. men ellers er der intet der kan gør ham ked af det, jeg kan ikke mere i hvertfald.

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Aner slet ikke så meget om hans familie.

ved kun at der har været en pige der omgånede gik fra ham fordi han ikke ku holde fingerne for sig selv, det ædelagde ham. men ellers er der intet der kan gør ham ked af det, jeg kan ikke mere i hvertfald.

Jamen hvis du slet ik kan røre ham på nogen punkter mere , altså gøre ham ked eller noget .

Er du så overhovedet sikker på han holder af dig på nogen måder ?? hvem siger ikk han er dig utro?? - vil du bare tilgive ham hvis han var det ??

- Du bliver simpelthen nødt til at forlade ham for dit eget bedste . og måske endda søge noget hjælp selv for at komme oven på den her .

Du er jo helt nede i kuldkældren .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.