Anonym skriver:
det lyder bare så svært, og har slet ikk mod på det. drømmer om den her kerne familie med ham. og ville få det så dårligt ved at gå fra ham, og så han egentlig bare er meget tilfreds og bare fester osv. det ville slå mig helt ud.
Søde, det er jo ikke fordi, du står i en lykkelig situation nu, vel?
Tænk ikke så meget på, hvad du mister, men i stedet på, hvad du kan få!
Du kan sagtens en dag få et hele vejen igennem idylisk familieliv med hus, mand osv. Nogen af de sejeste familier, jeg kender, er sammensatte
.
Men lige nu, tror jeg, desværre, du skal igennem en lidt hård tid. Tænk på, at den kernefamilie, du drømmer om med din kæreste, den findes jo ikke. Og det kommer den heller ikke til. Ellers gjorde den det allerede.
Du bærer det dyrebareste i verden inde i din mave. Derfor er du vidunderlig. Det skal nok gå altsammen. Men det er en forudsætning, at du insisterer på at (lære at) elske dig selv.
Det er så, ja, nemt at sidde og skrive til dig, jeg står jo ikke i din smertelige situation, men tro mig, jeg VED GODT, hvordan det er, når man oplever stor følelsesmæssig modgang. Og derfor ved jeg også, at man godt kan komme styrket ud "på den anden side". Det gør laaangt de fleste i øvrigt!