Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg tror desværre , ALDRIG det er ham som vil komme til at elske dig   du må ud af finde en som kan finde ud af at give kærligheden videre . For det kan han ik finde ud af ham her .

Og jeg synes ikk du er dum på nogen måde . Det er en skide svær situation , og selvfølgelig kan du handle , men det kan være svært at gøre fra dag til dag .

Jeg kan nogenlunde sætte mig i din situation , jeg har aldrig stået i ligende situationer selv , men jeg har prøvede så meget andet , og jeg ved hvor svært det er at bare smutte , men en dag så ved jeg du har taget dig mod til at forlade ham .

Du må tænke på det barn du skal tage dig af som du har i maven , alt det her påvirker altså os den , nu ved jeg ikk hvor langt du er henne .

Men jeg ved selv hvis jeg er ked så er min baby i maven mere aktiv , fordi den os bliver ked , og det påvirker den os når den kommer til verdnene.

han sir at han gir kærlighed når jeg gir kærlighed.

og økonomisk ville jeg slet ikk kunne bo i min lejlighed uden hans bidrag af penge. -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

og økonomisk ville jeg slet ikk kunne bo i min lejlighed uden hans bidrag af penge. -

Du skal jo tænke på hvor meget ekstra du får når dit barn bliver født .

Jeg eknder så mange enlige mødre der faktisk siger de aldrig har haft så mange penge som efter de er blevet alene med deres børn .

Men ja , jeg har forsøgt at give dig mine råd for at hjælpe dig , og jeg kan bare håbe du en dag tager dem til dig .

For jeg synes ikk du fortjener den behandling der .

Anmeld

16. december 2010

Noneother

Anonym skriver:

har slet ikk mod på at stå med en baby alene, eller for den sag skyld gå igennem graviditeten alene. :s

INGEN ved hvor stædig og hvor grimt han behandler en, ingen i hans familie kan se det. ingen gang hans mor, vil erkende at hendes søn, ikk er søde ved han kærester.

Jeg har selv haft sådan en kæreste engang. De bli´r IKKE bedre. men nu har han en ny kæreste han kan køre rundt med som han vil. -og det fungere fint for mig. Nej hvor er jeg glad for at  jeg kom ud af det!

-og det med at stå alene med baby, er slet ikke så slemt som det lyder. Jeg gør det hver dag! Og tro mig. du kommer til at trække hele læsset selv. kæreste eller ej. For nej, det bli´r heller ikke bedre når den lille ny kommmer. Han har det jo som blommen i et æg, så længe han kan køre rundt med dig som det passer ham.
Hvis det er, kan du så ikke få en god veninde til at flytte ind lidt, så du har lidt hjælp i starten?

Ud med ham! jo hurtigere, jo bedre.

Anmeld

16. december 2010

Rockertand

Anonym skriver:

Som en anden også skriver, så er din økonomi helt anderledes, når barnet kommer - nu aner jeg jo ikke, hvad du laver, men hvis din indtægt ikke er så voldsom høj, så får du tilskud af både den ene og den anden slags + børnepenge fra faderen (som han skal betale uanset hvad) + familieydelse, det er altså mange tusinde ekstra.

Nu ved jeg godt, at du ikke er mor endnu - men du aner ikke, hvor vanvittig stor kærligheden er til et barn, det er meget mere end du elsker din kæreste, og jeg synes, at det vil være utroligt synd, hvis du først gør noget ved situationen, når barnet er 1-2 år, for barnet kan skades i en meget tidlig alder - vil du virkelig ned-prioritere dit barns velbefindende til fordel for en idiot og en skide lejlighed? Tænk over det.  

Tror du selv på, at han bliver en god far?

Anmeld

16. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

det lyder bare så svært, og har slet ikk mod på det. drømmer om den her kerne familie med ham. og ville få det så dårligt ved at gå fra ham, og så han egentlig bare er meget tilfreds og bare fester osv. det ville slå mig helt ud.

Søde, det er jo ikke fordi, du står i en lykkelig situation nu, vel?

Tænk ikke så meget på, hvad du mister, men i stedet på, hvad du kan få!

Du kan sagtens en dag få et hele vejen igennem idylisk familieliv med hus, mand osv. Nogen af de sejeste familier, jeg kender, er sammensatte

Men lige nu, tror jeg, desværre, du skal igennem en lidt hård tid. Tænk på, at den kernefamilie, du drømmer om med din kæreste, den findes jo ikke. Og det kommer den heller ikke til. Ellers gjorde den det allerede.

Du bærer det dyrebareste i verden inde i din mave. Derfor er du vidunderlig. Det skal nok gå altsammen. Men det er en forudsætning, at du insisterer på at (lære at) elske dig selv. 

Det er så, ja, nemt at sidde og skrive til dig, jeg står jo ikke i din smertelige situation, men tro mig, jeg VED GODT, hvordan det er, når man oplever stor følelsesmæssig modgang. Og derfor ved jeg også, at man godt kan komme styrket ud "på den anden side". Det gør laaangt de fleste i øvrigt! 

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Du skal jo tænke på hvor meget ekstra du får når dit barn bliver født .

Jeg eknder så mange enlige mødre der faktisk siger de aldrig har haft så mange penge som efter de er blevet alene med deres børn .

Men ja , jeg har forsøgt at give dig mine råd for at hjælpe dig , og jeg kan bare håbe du en dag tager dem til dig .

For jeg synes ikk du fortjener den behandling der .

og 1000 tak for dine råd. men skal man smutte nu eller er der nogen ting jeg kan sige til ham, og hvis det ikk gør det bedre smutter jeg ?

Anmeld

16. december 2010

sarahb

Anonym skriver:

de 2 ord beskriver ham så godt !! - jeg kan ærligt talt ikke lade hver med at kontakte ham , jeg kan gå max 6timer og så springer jeg i luftet, for så får jeg den følels, at jeg slet ikke betyder noget for ham, når han kan blive ved med at gå uden og tag kontakt til mig. jeg blir helt skøøør og så sur at jeg ikk selv kan styre det.

har mistet alt lyst til at være gravid med hans barn, har fortrut det så meget at jeg troede på hans lort og derimod blir ved med at tro på ham

blive ved med at høre, hvor træls det er og leve med mig, og at det hele er MIN skyld, og jeg er ikke til at holde ud, og han ønsker en normal pige. det gør så ondt at høre.

ved sleet ikk hva jeg skal gøre er bare så ked af det

Du bliver nød til at give slip.
Han siger jo indirekte han ikke gider dig.. Og hvordan kan du virkelig sætte dig selv SÅ lavt at du vil finde dig i det.. Har du ingen selvrespekt søde? og det er slet ikke for at lyde som en kælling, men hvordan i al verden kan du leve med det og tænke at du er spå lidt værd. Han bliver ved og ved med at træde på dig og være led mod dig for det er hva han får lov til og det stopper IKKE.. Kom du væk søde...

Anmeld

16. december 2010

Rockertand

Anonym skriver:

og 1000 tak for dine råd. men skal man smutte nu eller er der nogen ting jeg kan sige til ham, og hvis det ikk gør det bedre smutter jeg ?

Det lyder som om der er rigtig lang vej for ham, før han kan tage ansvaret som familiefar - måske først om mange år, måske aldrig?

Har du ikke forsøgt at sige de ting, der skulle siges?

Du skal og kan ikke true ham til bedring, det er noget, han i bund og grund selv skal ønske.

Jeg ville sige stop og har selv gjort det tidligere i mit liv, i dag har jeg fundet drømme-manden, har fået fantastiske børn, er bonus-mor og dermed også en sammesat familie, har alle tænkelige materielle goder og er lykkelig - det kan også ske for dig! 

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg har selv haft sådan en kæreste engang. De bli´r IKKE bedre. men nu har han en ny kæreste han kan køre rundt med som han vil. -og det fungere fint for mig. Nej hvor er jeg glad for at  jeg kom ud af det!

-og det med at stå alene med baby, er slet ikke så slemt som det lyder. Jeg gør det hver dag! Og tro mig. du kommer til at trække hele læsset selv. kæreste eller ej. For nej, det bli´r heller ikke bedre når den lille ny kommmer. Han har det jo som blommen i et æg, så længe han kan køre rundt med dig som det passer ham.
Hvis det er, kan du så ikke få en god veninde til at flytte ind lidt, så du har lidt hjælp i starten?

Ud med ham! jo hurtigere, jo bedre.

nej har ingen veninder der kan hjælpe mig.

åårh ville bare jeg ikk stod i den her situation.

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Altså hvis du virkelig gerne vil give ham en sidste chance så sæt dig ned forklar ham alt du brænder inde med og giv ham en uge og så selv bedømme om det bare er blevet værre eller bedre på den uge .

Hvis det kun bliver værre så pakker du hans ting og beder ham smutte NUUUUU !!! - for du er så meget bedre tjent uden ham .

Men jeg vil mene du har givet ham alle de chancer et menneske fortjener . - men hvis du ikk vil smutte nu og gerne sige en sidste ting , så skal du ligge ALLE og jeg mener ALLE kortne på bordet for ham ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.