Anonym skriver:
morgen damer <3
kan se i giver mange godr råd, så nu kom min tur til at spørgere jer ad.
Jeg og min kæreste er meget glade for hinanden, med mange oppe og nedture. vi havde for små 14dage siden et kæmpe skændesri. men vi fik selvf snakket det igennem. og jeg fik for talt, at når han ikke er på job, så ville jeg gerne have han har sin mobil på lyd, hvis jeg får brug for ham, altså hvis der sq gå hen og ske noget ang med graviditeten, så jeg kan ringe. men nej nej nej igen overholder han ikke en aftale, og forsvar sig selv med at han ikke gider at aflægge report
Report ? det da slet ikke noget med det at gøre, jeg ringer, forventer han i det mindste han ringer tilbage, men nej en sms kom isted, hvor der stod han tog sin mobil når det passer ham. så kan i vel forstille jer, hvor hurtig alt stod på spil igen.
har slet ikk lyst til at gøre det til en stor bakkeitel, men føler bare sleeeet ikke han lytter til mig, eller er indstillet på at gør mig lykkelig, hver gang han er ude af huset, så blir han undskyld sporget , rigtig modbylig, som om han bare kan behandle mig som han ville.
feks idag, der må jeg slet ikke kontakte ham, der kontakter han mig, når han gider og snak med mig, bårde sms og ringe
og sagde til ham for 14dage siden at hvis ikke han var indstillet på at lave om på de ting, der gør at forholdet svinger sådan, så måtte jeg be ham om at flytte, for ku ikke holde til det mere. og der sad han og lovet mig gule og grønne skove. og i ved hvordan mænd for snoet en om lille fingeren.
jeg elsker ham virkelig, men kan mærke at han gør mig så ulykkelig ved at behandle mig sådan ! og igen igen sige ting han ikk overholder, er faktisk ødelagt inden i, og når jeg sir det til ham, tager han sig ikke af det, han har det sådan, du får kærlighed, når jeg gør noget for noget, men har bare så svært at vise ham min kærlighed, når jeg gang på gang får dårlig behandling af ham, og han mener ikke at det er dårlig behandling han gir mig, når jeg selv er fortjent i den.
råd tages med kyshånd . tak fordi i lyttede.
Hilsen en pige der virkelig savner en mand der har respekt for hende og viser hans kærlighed.