Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Så ville jeg simpelthen ikk give ham flere chancer , eller os ville jeg sige til ham . Ved du hvad mester , for 14 dage siden havde vi to en laaaaaaang snak og du kovede og lovede , men du holder jo INTET af det .

Så ærlig talt så synes jeg bare du skal pakke dine ting og smutte , det her fungere jo ikk . Og det tager simpelthen alle kræfterne fra mig .

jeg har noget meget værdifuldt i maven som jeg skal tænke på i stedet for det her lort .

lige nu køre den kun over sms, for han er ikke hjemme før i morgen.

og igår snakket jeg i mobil med ham, hvor jeg kom ind på den laaange samtale vi havde for 14dage siden, og det eneste han sir er, at det er mig der får ham til at blive modbydlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

LilyMarleen

Det lyder altså ikke somom at du er indstillet på at gå fra ham. Og han er IKKE indstillet på at levet et liv på dine primisser. Hvad havde du egentligt tænkt dig ?? Skal i leve sådan mens i har et barn ?? DET KOMMER I TIL. Han ændre sig ikke!!!

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

lige nu køre den kun over sms, for han er ikke hjemme før i morgen.

og igår snakket jeg i mobil med ham, hvor jeg kom ind på den laaange samtale vi havde for 14dage siden, og det eneste han sir er, at det er mig der får ham til at blive modbydlig

Kan du ik selv se det ??? - hvordan (undsukld) fanden i helvede kan det være dig der gør ham modbydelig .

Så du den dok på tv2 for 3 uger siden tror jeg : man slår da børn ??? - der siger en far os at det er børnene der køre ham helt der ud så han slår dem .

Det er jo det sammen han siger til dig din kæreste .

han bliver ALDRIG bedre før end han har fået noget prof hjælp . og det vil jeg love dig med 110% - du bliver simpelthen nødt til at bede ham flytte og tænke på det fantastiske barn du skal have .

Hvor langt er du henne ?? - hvis du har lydt til at svar på det .

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Det lyder altså ikke somom at du er indstillet på at gå fra ham. Og han er IKKE indstillet på at levet et liv på dine primisser. Hvad havde du egentligt tænkt dig ?? Skal i leve sådan mens i har et barn ?? DET KOMMER I TIL. Han ændre sig ikke!!!

neej, håber på han ville ændre sig.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Kan du ik selv se det ??? - hvordan (undsukld) fanden i helvede kan det være dig der gør ham modbydelig .

Så du den dok på tv2 for 3 uger siden tror jeg : man slår da børn ??? - der siger en far os at det er børnene der køre ham helt der ud så han slår dem .

Det er jo det sammen han siger til dig din kæreste .

han bliver ALDRIG bedre før end han har fået noget prof hjælp . og det vil jeg love dig med 110% - du bliver simpelthen nødt til at bede ham flytte og tænke på det fantastiske barn du skal have .

Hvor langt er du henne ?? - hvis du har lydt til at svar på det .

ville noget parterpi hjælpe? 5mdr er jeg henne.

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

ville noget parterpi hjælpe? 5mdr er jeg henne.

Måske , det er virkelig den eneste udvej jeg ser i hvertfald , hvis der på noget tidspunkt skal være et spinkelt håb om at i bliver sammen .

Men det kræver jo han vil gå med til det selv . - men det synes jeg så helt ærligt du skal sige til ham . Han bliver jo nødt til at indse at han har et problem . for det har han .

Hvor gammel er han egentlig ?? . jeg tænker nemlig om han er en drengerøv som ikk har løbet hornene af sig ?? - og som ikk er klar til at blive far ??

Har det ALTID været sådan her imellem jer ?? - eller er det først kommet efter du er blevet gravid ??

Anmeld

16. december 2010

LilyMarleen

Anonym skriver:

neej, håber på han ville ændre sig.

Det gør han ik.. Sorry to say.. Kom videre med dit liv.

Anmeld

16. december 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

morgen damer <3

kan se i giver mange godr råd, så nu kom min tur til at spørgere jer ad.

Jeg og min kæreste er meget glade for hinanden, med mange oppe og nedture. vi havde for små 14dage siden et kæmpe skændesri. men vi fik selvf snakket det igennem. og jeg fik for talt, at når han ikke er på job, så ville jeg gerne have han har sin mobil på lyd, hvis jeg får brug for ham, altså hvis der sq gå hen og ske noget ang med graviditeten, så jeg kan ringe. men nej nej  nej igen overholder han ikke en aftale, og forsvar sig selv med at han ikke gider at aflægge report   Report ? det da slet ikke noget med det at gøre, jeg ringer, forventer han i det mindste han ringer tilbage, men nej en sms kom isted, hvor der stod han tog sin mobil når det passer ham. så kan i vel forstille jer, hvor hurtig alt stod på spil igen.

har slet ikk lyst til at gøre det til en stor bakkeitel, men føler bare sleeeet ikke han lytter til mig, eller er indstillet på at gør mig lykkelig, hver gang han er ude af huset, så blir han undskyld sporget , rigtig modbylig, som om han bare kan behandle mig som han ville.

feks idag, der må jeg slet ikke kontakte ham, der kontakter han mig, når han gider og snak med mig, bårde sms og ringe

og sagde til ham for 14dage siden at hvis ikke han var indstillet på at lave om på de ting, der gør at forholdet svinger sådan, så måtte jeg be ham om at flytte, for ku ikke holde til det mere. og der sad han og lovet mig gule og grønne skove. og i ved hvordan mænd for snoet en om lille fingeren.

jeg elsker ham virkelig, men kan mærke at han gør mig så ulykkelig ved at behandle mig sådan ! og igen igen sige ting han ikk overholder, er faktisk ødelagt inden i, og når jeg sir det til ham, tager han sig ikke af det, han har det sådan, du får kærlighed, når jeg gør noget for noget, men har bare så svært at vise ham min kærlighed, når jeg gang på gang får dårlig behandling af ham, og han mener ikke at det er dårlig behandling han gir mig, når jeg selv er fortjent i den.

råd tages med kyshånd . tak fordi i lyttede.

Hilsen en pige der virkelig savner en mand der har respekt for hende og viser hans kærlighed.

Det havde jeg ikke fundet mig i  Havde ikke givet ham flere chancer hvis det var mig..

Ud med ham..!!!

Det er mit bedste og eneste råd til dig

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Måske , det er virkelig den eneste udvej jeg ser i hvertfald , hvis der på noget tidspunkt skal være et spinkelt håb om at i bliver sammen .

Men det kræver jo han vil gå med til det selv . - men det synes jeg så helt ærligt du skal sige til ham . Han bliver jo nødt til at indse at han har et problem . for det har han .

Hvor gammel er han egentlig ?? . jeg tænker nemlig om han er en drengerøv som ikk har løbet hornene af sig ?? - og som ikk er klar til at blive far ??

Har det ALTID været sådan her imellem jer ?? - eller er det først kommet efter du er blevet gravid ??

Jeg tænkte det som en mulighed, for så kan jeg høre hvordan han fremlægger tingene for en prof. samtidlig med kan vi høre ude fra, hvem af os der skal ændre sig, hvis man kan sige det sådan. for jeg har selv sagt til ham på en pæn måde, at han brude have hjælp, og igen gik han amok. - hvad koster sådan noget?

Jeg må indrømme troede ikke han var sådan her, for så havde jeg ikk gået med til at blive gravid. - han lovet mig igen gule og grønne skove.

Han er 24½år. og NEJ tror bestemt ikke at han har løber honerne af sig, der skal være fart over fældet hele tiden !

neej vi har virkelig været hinandens sjæle venner mens han kom sammen med hans eks, vi lyttede, støttede og hjalp hinandne, men efter han gik fra hende til mig, og vi fik kæreste titlen overtog jeg faktisk bare eks'en plads føler jeg selv, og har os sagt det til ham, men han sir, at hun bleb behandlet værre. man får hvad man har fortjent.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Det gør han ik.. Sorry to say.. Kom videre med dit liv.

ja, og ville da ønske jeg kunne finde styrken til at gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.