Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

morgen damer <3

kan se i giver mange godr råd, så nu kom min tur til at spørgere jer ad.

Jeg og min kæreste er meget glade for hinanden, med mange oppe og nedture. vi havde for små 14dage siden et kæmpe skændesri. men vi fik selvf snakket det igennem. og jeg fik for talt, at når han ikke er på job, så ville jeg gerne have han har sin mobil på lyd, hvis jeg får brug for ham, altså hvis der sq gå hen og ske noget ang med graviditeten, så jeg kan ringe. men nej nej  nej igen overholder han ikke en aftale, og forsvar sig selv med at han ikke gider at aflægge report   Report ? det da slet ikke noget med det at gøre, jeg ringer, forventer han i det mindste han ringer tilbage, men nej en sms kom isted, hvor der stod han tog sin mobil når det passer ham. så kan i vel forstille jer, hvor hurtig alt stod på spil igen.

har slet ikk lyst til at gøre det til en stor bakkeitel, men føler bare sleeeet ikke han lytter til mig, eller er indstillet på at gør mig lykkelig, hver gang han er ude af huset, så blir han undskyld sporget , rigtig modbylig, som om han bare kan behandle mig som han ville.

feks idag, der må jeg slet ikke kontakte ham, der kontakter han mig, når han gider og snak med mig, bårde sms og ringe

og sagde til ham for 14dage siden at hvis ikke han var indstillet på at lave om på de ting, der gør at forholdet svinger sådan, så måtte jeg be ham om at flytte, for ku ikke holde til det mere. og der sad han og lovet mig gule og grønne skove. og i ved hvordan mænd for snoet en om lille fingeren.

jeg elsker ham virkelig, men kan mærke at han gør mig så ulykkelig ved at behandle mig sådan ! og igen igen sige ting han ikk overholder, er faktisk ødelagt inden i, og når jeg sir det til ham, tager han sig ikke af det, han har det sådan, du får kærlighed, når jeg gør noget for noget, men har bare så svært at vise ham min kærlighed, når jeg gang på gang får dårlig behandling af ham, og han mener ikke at det er dårlig behandling han gir mig, når jeg selv er fortjent i den.

råd tages med kyshånd . tak fordi i lyttede.

Hilsen en pige der virkelig savner en mand der har respekt for hende og viser hans kærlighed.

Kan du give mig bare 4 ting som du virkelig elsker ved ham ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jamen hvis du slet ik kan røre ham på nogen punkter mere , altså gøre ham ked eller noget .

Er du så overhovedet sikker på han holder af dig på nogen måder ?? hvem siger ikk han er dig utro?? - vil du bare tilgive ham hvis han var det ??

- Du bliver simpelthen nødt til at forlade ham for dit eget bedste . og måske endda søge noget hjælp selv for at komme oven på den her .

Du er jo helt nede i kuldkældren .

Han sir at han er svær at få til at græde.

nej jeg ved ikk om han er mig utro, ved kun han var hans eks utro i et år, så jeg ville aldrig finde ud af om han er mig utro.

jeg har prøvet at være ved min læge og sige et par ord, men hun mente at det var humoner i kroppen.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Kan du give mig bare 4 ting som du virkelig elsker ved ham ??

det blir and på om jeg skal være på det, i de gode dage, eller de dårlige dag.

dårlige dage:

INGEN

når vi ingen problemer har:

tryghed

ejj lige nu kan jeg ikke kom på nogen fordi jeg er så muggen

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

jeg har bare kæmpet en kamp på at få ham som min kæreste. jeg er ikke indstillet i at sku give slip på ham. jeg føler ikke at jeg kan give slip for ham, jeg kan ikke klare tanken om at jeg så blir single. lyder skide dumt, men jeg er trygheds narkoman, og ser mig kun sammen med ham.

ja, han har ædt mit selvværd og styrke bid efter bid. det indrømmer jeg gerne.

jamen han sir jo at det er mig der starter med at brokke mig, og så går han i forsvar, så i hans hoved ber jeg ham selv om at behandle mig som luft.

HVORFOR vil han ikk leve med mig, HVORFOR kan han ikke stå inde for de fejl han laur isted for at giv mig skylden?

Prøv nu at læse det du selv skriver.

Du skriver INTET om kærlighed. INTET om hvad du elsker ved ham. INGEN gode egenskaber ved ham. INTET!!

VÅGN OP! Du har kæmpet for at få ham som kæreste,ja hurra. Han har spottet fra start at du var svag og at han kunne udnytte dig. Det kan jeg godt garantere dig.

Du ber selv om råd og nu får du dem. SMID HAM UD!

Du skriver selv "ja, han har ædt mit selvværd og styrke bid efter bid. det indrømmer jeg gerne." Jamen for helvede menneske, hvad vil du med ham??????

Du kan ikke se dig selv som single, nå men du kan bedre se dig selv som underkuet,uelsket,utryg og ulykkelig??

Og så lige til sidst, DU har et ansvar for det barn. helt ærligt,syntes du selv du kan tilbyde det barn sådanne forhold?

Hvis dit barn er en pige, ønsker du så samme liv for hende? har hun ikke fortjent bedre end en dum stodder der behandler hende dårligt?

Og hvis det er en dreng, skal han så lære at det er sådan man behandler kvinder?

Det kan du sgu ikke være bekendt. Du skylder både dig selv og det barn at skabe nogle trygge gode rammer. Og er du tryghedsnarkoman, så må du få hjælp til at takle det.

Mange har klaret det før dig og det skal du også nok. men det er IKKE ok at undskylde sig selv på den måde og blive i det lort du sidder i. Slet ikke når du venter et barn.

Knus

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Han sir at han er svær at få til at græde.

nej jeg ved ikk om han er mig utro, ved kun han var hans eks utro i et år, så jeg ville aldrig finde ud af om han er mig utro.

jeg har prøvet at være ved min læge og sige et par ord, men hun mente at det var humoner i kroppen.

Hmm , men det der er jo SLET ikk homoner , det er jo direkte psykisk vold mod DIG !!!

KAn godt være han ikk er let at få til at græde , men han burde da alligevel efter min mening bar vise en smule tristhed når du siger du vil forlade ham , men han trænger jo slet ikk en mine .

Jeg tror simpelthen ikk han føler det mindste for dig , men så længe i er sammen , så slipper han os for at skulle betale børnepenge til jeres barn , og han slipper for at skulle betale til barndåb osv .

Jeg kan ikk sige han er dig utro self da jeg ikk lkender ham , men jeg tror ikk han har helt rent mel i posen . Og det burde du tænke over , os fordi du ikk bare må ringe og skrive når du vil .

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

Du skriver INTET om kærlighed. INTET om hvad du elsker ved ham. INGEN gode egenskaber ved ham. INTET!!

VÅGN OP! Du har kæmpet for at få ham som kæreste,ja hurra. Han har spottet fra start at du var svag og at han kunne udnytte dig. Det kan jeg godt garantere dig.

Du skriver selv "ja, han har ædt mit selvværd og styrke bid efter bid. det indrømmer jeg gerne." Jamen for helvede menneske, hvad vil du med ham??????

Du kan ikke se dig selv som single, nå men du kan bedre se dig selv som underkuet,uelsket,utryg og ulykkelig??

Og så lige til sidst, DU har et ansvar for det barn. helt ærligt,syntes du selv du kan tilbyde det barn sådanne forhold?

Hvis dit barn er en pige, ønsker du så samme liv for hende? har hun ikke fortjent bedre end en dum stodder der behandler hende dårligt?

Og hvis det er en dreng, skal han så lære at det er sådan man behandler kvinder?

Det kan du sgu ikke være bekendt. Du skylder både dig selv og det barn at skabe nogle trygge gode rammer. Og er du tryghedsnarkoman, så må du få hjælp til at takle det.

Mange har klaret det før dig og det skal du også nok. men det er IKKE ok at undskylde sig selv på den måde og blive i det lort du sidder i. Slet ikke når du venter et barn.

Knus

jamen kan kun sige at du har ret. burde tænke på mig og min baby. måske han begynder at ændre sig, når jeg viser at det er mig der har bukserne på, og han kan se han ikke kan lege rundt med mig mere.

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

det blir and på om jeg skal være på det, i de gode dage, eller de dårlige dag.

dårlige dage:

INGEN

når vi ingen problemer har:

tryghed

ejj lige nu kan jeg ikke kom på nogen fordi jeg er så muggen

Inderst inde tror jeg slet ikk du elsker ham længere , men trygheden fra ham den får dig til at tro du elsker ham .

Prøv og sætte dig ned en dag og skriv en liste på 10 gode ting ved ham og 10 dårlige og se så hvor stor forskel der er på de ting . Den der får flest ting taler vel for hvad du burde gøre .

Jeg tror ikk du kan finde 5 gode ting ved ham . Nu skal det jo være generalt ikk bare på gode og dårlige dage .

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Hmm , men det der er jo SLET ikk homoner , det er jo direkte psykisk vold mod DIG !!!

KAn godt være han ikk er let at få til at græde , men han burde da alligevel efter min mening bar vise en smule tristhed når du siger du vil forlade ham , men han trænger jo slet ikk en mine .

Jeg tror simpelthen ikk han føler det mindste for dig , men så længe i er sammen , så slipper han os for at skulle betale børnepenge til jeres barn , og han slipper for at skulle betale til barndåb osv .

Jeg kan ikk sige han er dig utro self da jeg ikk lkender ham , men jeg tror ikk han har helt rent mel i posen . Og det burde du tænke over , os fordi du ikk bare må ringe og skrive når du vil .

du har ret ret ret ret . og har ingen ord for det, for føler faktisk at jeg bare sidder og holder hånden over ham :s tror heller ikke selv at han har ren mel i posen, han har selv sagt at når ting går dårligt hjemme er han utro. og han har i surhed truet med utro

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Miss.Sunshine skriver:

Knus

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Inderst inde tror jeg slet ikk du elsker ham længere , men trygheden fra ham den får dig til at tro du elsker ham .

Prøv og sætte dig ned en dag og skriv en liste på 10 gode ting ved ham og 10 dårlige og se så hvor stor forskel der er på de ting . Den der får flest ting taler vel for hvad du burde gøre .

Jeg tror ikk du kan finde 5 gode ting ved ham . Nu skal det jo være generalt ikk bare på gode og dårlige dage .

neej jeg tror ikke at jeg elsker ham rigtig mere, fordi han har brugt mig som han har. det er trygheden.

lige nu kan jeg ikke finde nogen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.