Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Søde, det er jo ikke fordi, du står i en lykkelig situation nu, vel?

Tænk ikke så meget på, hvad du mister, men i stedet på, hvad du kan få!

Du kan sagtens en dag få et hele vejen igennem idylisk familieliv med hus, mand osv. Nogen af de sejeste familier, jeg kender, er sammensatte

Men lige nu, tror jeg, desværre, du skal igennem en lidt hård tid. Tænk på, at den kernefamilie, du drømmer om med din kæreste, den findes jo ikke. Og det kommer den heller ikke til. Ellers gjorde den det allerede.

Du bærer det dyrebareste i verden inde i din mave. Derfor er du vidunderlig. Det skal nok gå altsammen. Men det er en forudsætning, at du insisterer på at (lære at) elske dig selv. 

Det er så, ja, nemt at sidde og skrive til dig, jeg står jo ikke i din smertelige situation, men tro mig, jeg VED GODT, hvordan det er, når man oplever stor følelsesmæssig modgang. Og derfor ved jeg også, at man godt kan komme styrket ud "på den anden side". Det gør laaangt de fleste i øvrigt! 

jamen blir ved med at sige til mig selv om jeg virkelig er så mydbydlig og urimlig at leve sammen med ? - hvordan kan han bare undvære mig og hans egen baby. er det fordi han bare ved at han bare kan kneppe en anden tyk ? - jeg kan ikke forstå at han viser han bare kan undvære mig, jeg blir ved med at sige til mig selv, at det bare er en fasade han har på , selvf vil han ikk undvære mig. men dog.

hvorfor kan han ikke vise at han faktisk ønsker at være sammen med mig, og gerne vil ændre sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Du bliver nød til at give slip.
Han siger jo indirekte han ikke gider dig.. Og hvordan kan du virkelig sætte dig selv SÅ lavt at du vil finde dig i det.. Har du ingen selvrespekt søde? og det er slet ikke for at lyde som en kælling, men hvordan i al verden kan du leve med det og tænke at du er spå lidt værd. Han bliver ved og ved med at træde på dig og være led mod dig for det er hva han får lov til og det stopper IKKE.. Kom du væk søde...

Nej, jeg føler intet for mig selv. jeg er SÅ ødelagt og påvirket.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det lyder som om der er rigtig lang vej for ham, før han kan tage ansvaret som familiefar - måske først om mange år, måske aldrig?

Har du ikke forsøgt at sige de ting, der skulle siges?

Du skal og kan ikke true ham til bedring, det er noget, han i bund og grund selv skal ønske.

Jeg ville sige stop og har selv gjort det tidligere i mit liv, i dag har jeg fundet drømme-manden, har fået fantastiske børn, er bonus-mor og dermed også en sammesat familie, har alle tænkelige materielle goder og er lykkelig - det kan også ske for dig! 

Jow jeg har sagt alt til ham, hvad det er jeg gerne vil have, lavet aftaler med ham osvosv, men hvergang bryder han aftalen, fordi JEG får ham til det, SIR han :s han påtager sig aldrig de fejl han gør , det er mig og mig og mig der er skyld i det og starter det. DER må da være noget galt med MANDEN?

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Altså hvis du virkelig gerne vil give ham en sidste chance så sæt dig ned forklar ham alt du brænder inde med og giv ham en uge og så selv bedømme om det bare er blevet værre eller bedre på den uge .

Hvis det kun bliver værre så pakker du hans ting og beder ham smutte NUUUUU !!! - for du er så meget bedre tjent uden ham .

Men jeg vil mene du har givet ham alle de chancer et menneske fortjener . - men hvis du ikk vil smutte nu og gerne sige en sidste ting , så skal du ligge ALLE og jeg mener ALLE kortne på bordet for ham ..

problemet er bare, at jeg virkelig lagde alle kortene på bordet for 14dage siden :s - og intet har han lært af det. han viser i hverfald ikk at han har lært noget.

Anmeld

16. december 2010

sarahb

Anonym skriver:

Nej, jeg føler intet for mig selv. jeg er SÅ ødelagt og påvirket.

du er i et meget farligt forhold psykisk. Du er nedbrudt og ødelagt og han laver et psykisk overgreb på dig konstant.
Du bliver virkelig nød til at slutte det og genvinde noget respekt for dig selv. Hvad skal dit barn med en mor der ikke elsker sig selv. Du bliver nød til at være stærk og gøre noget for dit barns skyld.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

du er i et meget farligt forhold psykisk. Du er nedbrudt og ødelagt og han laver et psykisk overgreb på dig konstant.
Du bliver virkelig nød til at slutte det og genvinde noget respekt for dig selv. Hvad skal dit barn med en mor der ikke elsker sig selv. Du bliver nød til at være stærk og gøre noget for dit barns skyld.

jeg har sagt det til ham, at han køre psykisk angreb/vold mod mig, men han brænder helt af. han kan virkelig ikk se hans egen fejl.

Anmeld

16. december 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

problemet er bare, at jeg virkelig lagde alle kortene på bordet for 14dage siden :s - og intet har han lært af det. han viser i hverfald ikk at han har lært noget.

Hvad er det ved ham du er så glad for?

Han viser tydeligt han hverken elsker dig eller respekterer dig. Hvad vil du med ham?

Du påstår du ikke kan leve uden ham-hvad er det for noeget pjat. Jeg er 100% sikker på du ikke falder død om hvis du siger farvel og tak til ham.  Bliver du ked af det ? Ja det gør du nok. Men jeg tror det handler om du siger farvel til noget du gerne ville have/troede/håbede du havde,ikke til det du reelt har.

Og så må du ha et skidt selvværd. Ellers ville du aldrig lade dig behandle sådan.

Man blir kun brugt som dørmåtte-hvis man lader sig bruge som dørmåtte. Og eftersom du siger til ham han skal tage sig sammen og han skider højt og flot på det, så er det fordi han ikke VIL.

Kom nu videre ven. Du fortjener sgu meget bedre end ham der. Han er virkelig ikke værd at samle på. Den rigtige for dig venter derude og tro mig- Når du er gennem perioden hvor du føler sorg vil du tænke "Hvorfor fanden gjorde jeg ikke det her før"

Knus

Anmeld

16. december 2010

Rockertand

sarahb skriver:

Enig - men jeg tænker lige så meget på barnet.

Hvad gør han, når han står i de der trælse situationer, hvor alt er kokset, og ungen skriger.......der er ikke langt fra hans verbale udbrud til ruske-vold.

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Så ville jeg simpelthen ikk give ham flere chancer , eller os ville jeg sige til ham . Ved du hvad mester , for 14 dage siden havde vi to en laaaaaaang snak og du kovede og lovede , men du holder jo INTET af det .

Så ærlig talt så synes jeg bare du skal pakke dine ting og smutte , det her fungere jo ikk . Og det tager simpelthen alle kræfterne fra mig .

jeg har noget meget værdifuldt i maven som jeg skal tænke på i stedet for det her lort .

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

Hvad er det ved ham du er så glad for?

Han viser tydeligt han hverken elsker dig eller respekterer dig. Hvad vil du med ham?

Du påstår du ikke kan leve uden ham-hvad er det for noeget pjat. Jeg er 100% sikker på du ikke falder død om hvis du siger farvel og tak til ham.  Bliver du ked af det ? Ja det gør du nok. Men jeg tror det handler om du siger farvel til noget du gerne ville have/troede/håbede du havde,ikke til det du reelt har.

Og så må du ha et skidt selvværd. Ellers ville du aldrig lade dig behandle sådan.

Man blir kun brugt som dørmåtte-hvis man lader sig bruge som dørmåtte. Og eftersom du siger til ham han skal tage sig sammen og han skider højt og flot på det, så er det fordi han ikke VIL.

Kom nu videre ven. Du fortjener sgu meget bedre end ham der. Han er virkelig ikke værd at samle på. Den rigtige for dig venter derude og tro mig- Når du er gennem perioden hvor du føler sorg vil du tænke "Hvorfor fanden gjorde jeg ikke det her før"

Knus

jeg har bare kæmpet en kamp på at få ham som min kæreste. jeg er ikke indstillet i at sku give slip på ham. jeg føler ikke at jeg kan give slip for ham, jeg kan ikke klare tanken om at jeg så blir single. lyder skide dumt, men jeg er trygheds narkoman, og ser mig kun sammen med ham.

ja, han har ædt mit selvværd og styrke bid efter bid. det indrømmer jeg gerne.

jamen han sir jo at det er mig der starter med at brokke mig, og så går han i forsvar, så i hans hoved ber jeg ham selv om at behandle mig som luft.

HVORFOR vil han ikk leve med mig, HVORFOR kan han ikke stå inde for de fejl han laur isted for at giv mig skylden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.