Forstår slet ikke hvordan du kan være i tvivl, selvfølgelig kan man stå alene med sit eget barn.
Jeg har stået i nogenlunde samme situration, med min nuværende kæreste. Det hele begyndte i små ting, men det endte med han faktisk bad mig flytte 160 km væk fra alt familie og venner, hvis jeg ville være sammen med ham, det gjorder jeg selvfølgelig dum som jeg var.
Vi skulle selvfølgelig være nabo med hans far, og vi har aldrig kunne snakke sammen. Da vi kom derned skulle alt kører efter hans hoved, alt hvad han sagde var det der var rigtigt hvis du spurgte ham.
En dag han var på arbejde, skrev han til mig, min telefon var lige blevet lukket den dag, det vidste han ikke, da han havde skrevet 3 beskeder hvor jeg ikke havde svaret, fik jeg en besked hvor der stor " det er slut, jeg gider ikk mere " øh what, tænkte jeg bare.
Der fik jeg mere en nok, sådan ville jeg f*ndemde ikke behandles længere.
Jeg ringede til min moster, 1 time senere kom hendes mand og hentede mig dernede, sammen med vores fælles datter.
Jeg elskede ham af hele mit hjerte, og det var så ulideligt svært at tage den beslutning, men jeg kunne simpelthen ikke byde min datter det, for var jeg ikke glad, så var hun jo heller ikke!
Der gik 3 måneder, hvor vi ikke var sammen, prøvede af og til at få ham tilbage uden held. Men savnet var så stort fra begge sider, han ville bare ikke vise det på nogen som helst måde, indrømmede han senere. Men jeg gav som sagt ikke op for at af ham tilbage.
Vi kom i amtet og fik fastlagt samvær, han skulle komme og besøge hans datter hjemme ved mig et par gange om ugen, da hun kun var 6 måneder.
Det første besøg han var til gik rigtig godt, bedre end forventet, vi fik snakket rigtig godt sammen. Fortalte ham hvordan jeg havde haft det uden ham, at jeg faktisk havde haft det bedre med mig selv og var mere glad men savnet var så stort han troede det var løgn.
Jeg fik han overtalt til det ville blive bedre end det havde været.
Og jeg fortalte ham at jeg aldrig nogensinde skulle til sønderjylland at bo igen, at jeg aldrig nogensinde ville finde mig i at alt skulle gå efter hans hoved.
Der gik 1 måned så flyttede han op til os igen, 2 måneder senere blev jeg gravid igen, vi har nu to vidunderlige børn, og det bedste forhold nogensinde 
Så græsset kan være grønnere på den anden side, men man skal være hård og kontant ved de mænd før de ser vi mener det vi siger.