kære dig
her for du et laaangt brev.
jeg mødte for 8 mdr. siden MANDEN han er 41 år og tjener møg godt og jeg var gravid med en anden. Han behandler mig som en PRINSESSE. jeg føler mig værdsat, elsket og den heldigste kvinde på jorden. i forvejen har jeg marcus på 6 år. Han glæder sig til baby og går rigtig meget op i rollen som far, han er med til skanning og er virkelig en drømme mand.
Vi flytter hurtig sammen og alt virker super skønt. Han leger med Marcus, har ham m til speedway, vi griner, kysser meget, og jeg føler virkelig nærhed. ca 3 mdr senere agere han anderledes, hans humør svinger, når han er sur, presset, ked eller noget. Valgte han at sove på sofaen. Jeg måtte ikke få godnat kys når jeg blev sendt op i soveværelsetfor at han kunne regenere. Jeg har MANGE dybe snakke med ham. jeg har ondt i maven og er møg ked af det, men dagen efter viser han kærlighed og vupti : jeg var glad igen.
fra søde hede smsé til han ikke svare,ikke ringer tilbage. jeg må ikke give nærhed og for heller ikke. HHmmm sex har vi intet af : jeg er jo gravid, han er super god her, for sådan føler mænd. deres måde at redebygge på,og NEJ når han virkelig ikke kunne holde sig måtte jeg godt få dén nærhed.
han er med til fødsel og er virkelig omsorgs fuld, jeg tænker virkelig det var en periode, og nu er han jo den mand jeg forelskede mig i. I EN MÅNEDE.
Jeg stod nu med en nyfødt jeg ikke havde tid til,han aflaster mig minimalt, jeg kunne sige til ham " vil du tage milas søndag morgen så jeg lige kan sove ud" hvad sker der ? manden sover på sofaen.
Jeg står helt 100 prc. selv med en mand der ikke laver noget. en bonus datter som er teenager, et skole barn på 6 år og en nyfødt samt en hund.
For en månede siden går jeg i hans tlf. og finder smsér til hans eks ( datterenes mor) søde skønne smsér som JEG gerne ville have. Han redegøre det, det er bare minder. de skal have den kontakt efter 15 år sammen. hmm...
jeg finder ud af jeg er gravid, et barn der 4 uger tidligere ville have været et ønske barn ( ja for han er jo kun pressetpå job, han elsker mig jo - det siger han)...
nå men forholdet ender, og han indtager nu øverste etage som sin bolig, og jeg har ROD i huset, i hovedet overalt.!!! han kommer fra job sidder sig op med sin comp. ryger cigaretter og serfilm og er på nettet. og forventer jeg stadig holder hjem. sådan skal vi bo indtil jeg finder andet.
NU er hans følelser for mig dampet af, han skal til julefrokost og kommer ikke hjem hele weekenden ( senere finder jeg smsér med føromtalte eks. de elsker hinanden, hendes dør er ulåst hvis han kommer forbi ...) jeg har en tid til en abort en uge senere.
MEN jeg finder en bolig og flytter, om han her er hans ansvar bevist? nej. Hans forældre ordner hele huset, jeg hører INTET fra ham. han er med til aborten og ytre nu" hvad hvis jeg fortryder", alttyder på en gnist af den tabte kærlighed. Men NEJ i 2 dage hører jeg intet, heller ingen omsorg for hvordan jeg har det med aborten som var medicinsk.
søndag snakker vi sammen og nu er han ISKOLD han har INGEN følelser mere, kun medlidenhed. TAK
status er nu jeg sidder i et hus med mine 2 skønne drenge. det er møghårdt men hvad er der hårdt ? jegg står ikke med mere end i forholdet med ham, jeg skal ikke være sur eller ked af det over han dovner mens jeg yder. jeg har ikke ondt i maven over jeg ikke aner om han kommer hjemhvornår, jeg er faktisk lykkelig nu. det der er hårdt er DEN DRØM HAN SATTE OP, VI SATTE OP !!!!!
historien er meget overfladisk fortalt. men ja du beskytter ham, hvorfor? jeg gjorde fordi jeg tænkte han ikke skulle blive så sur på mig jeg ALDRIG fik ham igen og vores drøm. MEN hvad vi havde sammen er væk, det er jeres også. HAN ændre sig ikke for dig, han elsker dig ikke, så ville han lytte til dig, respektere dig, og værne om JER.
få tænkt over hvad du mister ved at blive ved ham, hvad giver han dig som kæreste-partner. er det sådan her du vil leve? hvis ja så stop med bekymringerne og lev idet. MEN du ødelægger dig selv. du er mere værd. tingende tager tid at komme sig over, jeg er ALDELES ikke over ham, men elsker ham ? NEJ, elsker stadig vores drøm, de gode ting ved ham, når vi havde det godt. MEN 2 uger på en månede hvor jeg var lykkelig???...det er IKKE det værd.
det han begår mod dig er følelses voldtægt,ganske ubevist.Mænd kan også lide tryghed. du for sikkert ikke svar på hans opførsel.
jeg dummer mig endnu ved at tænke hvorfor, hvis og måske- NEJ jeg skal vide jeg aldrig for svar, jeg sidder med en brudt tillid, jeg sidder med lavt selvværd og det er hårdt !! men jeg er fuldkommen mor og det her er det bedste for mig og drengende. de har krav på en mor der er glad ALTID.
hmmmmmm håber du kan bruge lidt her.