Anonym skriver:
Ja, det har jeg spurgt om, og så kommer han med, du har slet gjort til at jeg blir et kold svin. det er din egen skyld sir han så.
det med at tag hjem til en veninde får jeg ikke noget ud af, for så ringer han bare til alle kammeraterne og får dem over, og så tænker han ikke på "os" alligevel .,
er bare så meget på bar bund, at jeg overvejer han skal flytter hans ting ud af min lejlighed, magter ikke mere af hans måde at behandle mig på
men det er jo bare ikke det jeg ønsker.
jeg kan ikke lade hver med at høre fra ham, det gør mig sindsyg i hovedet.
Jeg synes egentlig, at det er svært at svare på, for vi kender jo kun den ene side af historien, og umiddelbart lyder han jo som et svin - Undskyld mig sprog. Men jeg tænker bare, om der mon er et par faktorer, som vi ikke kender? Nu har jeg ikke lige læst samtlige svar i denne debat, men hvad har du gjort, siden han selv mener, du er ude om det? Er du sikker på, at du er uskyldig, og ikke har sagt eller gjort noget stødende/forkert? Og hvor tit ringer du egentlig til ham, når han ikke er hjemme?
Jeg har haft en x-kæreste, som ringede konstant, selvom jeg sagde, at jeg ikke var interesseret i hele tiden at tale i telefon, fordi jeg jo også gik og talte med andre eller var i gang med noget. Men det ændrede ikke det faktum, at han ringede mindst 8 gange om dagen om alle mulige åndssvage små ting, og jeg var ved at få et føl. Jo, jeg var da dybt forelsket i ham, men havde ikke behov for at tale hele tiden, så det blev altså til sidst også noget med, at jeg ikke tog telefonen, og lige sendte en kort sms tilbage, fordi jeg var stødt over, at han ikke accepterede, at jeg også skulle have min frihed, og han ikke hørte efter, når jeg sagde, at jeg ikke kunne/ville tale i telefon konstant.
Vi har allesammen bruger for lidt luft, og det er naturligt. Især når man bor sammen. Min kæreste og jeg taler sjældent sammen i løbet af dagen, når vi hver især er afsted, med mindre vi lige sender en sms om indkøb, eller en kort kærlig hilsen. For vi ser jo hinanden igen, når vi kommer hjem. Vi er sammen hver dag jo. Og det er rart, at man har den luft. Jeg ved, at fyre generelt kan føle sig meget låste, hvis de ikke lige får lov at trække vejret, men konstant skal forholde sig til kæresten derhjemme. Og det er jo ikke et udtryk for ikke at elske hinanden, men et udtryk for, at vi alle er mennesker, og alle har brug for et lillebitte frirum 
Jeg siger det ikke for at forsvare ham, for jeg kender ikke alle facetter af historien, og mener derfor ikke, at jeg kan udtale mig i sagen ordentligt, men jeg kommer blot med et bud på, hvorfor han muligvis opfører sig sådan.