Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Anonym trådstarter

ulleby skriver:

I mine øjne bliver du nød til at vende det til noget postivt - belkager

Se det som en fed ting at nu skal ahn til at betale børne penge så - ha ha Men garanti han er træt af at gå glip af hans spir kommer til verden. Det er en naturlig del af en mands gen at det gerne ser dem selv blive reproduceret, og din går så glip af det øv øv for ham!

Selvfølgelig fortjerne du din graviditet - den er kommet til dig af da du fortjener det - husk det

det sir ham faktisk ikke en skid at skal være far, hans opførels omkring det, tror ikke han er moden nok til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, det har jeg spurgt om, og så kommer han med, du har slet gjort til at jeg blir et kold svin. det er din egen skyld sir han så.

det med at tag hjem til en veninde får jeg ikke noget ud af, for så ringer han bare til alle kammeraterne og får dem over, og så tænker han ikke på "os" alligevel .,

er bare så meget på bar bund, at jeg overvejer han skal flytter hans ting ud af min lejlighed, magter ikke mere af hans måde at behandle mig på men det er jo bare ikke det jeg ønsker.

jeg kan ikke lade hver med at høre fra ham, det gør mig sindsyg i hovedet.

Jeg synes egentlig, at det er svært at svare på, for vi kender jo kun den ene side af historien, og umiddelbart lyder han jo som et svin - Undskyld mig sprog. Men jeg tænker bare, om der mon er et par faktorer, som vi ikke kender? Nu har jeg ikke lige læst samtlige svar i denne debat, men hvad har du gjort, siden han selv mener, du er ude om det? Er du sikker på, at du er uskyldig, og ikke har sagt eller gjort noget stødende/forkert? Og hvor tit ringer du egentlig til ham, når han ikke er hjemme?

Jeg har haft en x-kæreste, som ringede konstant, selvom jeg sagde, at jeg ikke var interesseret i hele tiden at tale i telefon, fordi jeg jo også gik og talte med andre eller var i gang med noget. Men det ændrede ikke det faktum, at han ringede mindst 8 gange om dagen om alle mulige åndssvage små ting, og jeg var ved at få et føl. Jo, jeg var da dybt forelsket i ham, men havde ikke behov for at tale hele tiden, så det blev altså til sidst også noget med, at jeg ikke tog telefonen, og lige sendte en kort sms tilbage, fordi jeg var stødt over, at han ikke accepterede, at jeg også skulle have min frihed, og han ikke hørte efter, når jeg sagde, at jeg ikke kunne/ville tale i telefon konstant.

Vi har allesammen bruger for lidt luft, og det er naturligt. Især når man bor sammen. Min kæreste og jeg taler sjældent sammen i løbet af dagen, når vi hver især er afsted, med mindre vi lige sender en sms om indkøb, eller en kort kærlig hilsen. For vi ser jo hinanden igen, når vi kommer hjem. Vi er sammen hver dag jo. Og det er rart, at man har den luft. Jeg ved, at fyre generelt kan føle sig meget låste, hvis de ikke lige får lov at trække vejret, men konstant skal forholde sig til kæresten derhjemme. Og det er jo ikke et udtryk for ikke at elske hinanden, men et udtryk for, at vi alle er mennesker, og alle har brug for et lillebitte frirum

Jeg siger det ikke for at forsvare ham, for jeg kender ikke alle facetter af historien, og mener derfor ikke, at jeg kan udtale mig i sagen ordentligt, men jeg kommer blot med et bud på, hvorfor han muligvis opfører sig sådan.

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg synes egentlig, at det er svært at svare på, for vi kender jo kun den ene side af historien, og umiddelbart lyder han jo som et svin - Undskyld mig sprog. Men jeg tænker bare, om der mon er et par faktorer, som vi ikke kender? Nu har jeg ikke lige læst samtlige svar i denne debat, men hvad har du gjort, siden han selv mener, du er ude om det? Er du sikker på, at du er uskyldig, og ikke har sagt eller gjort noget stødende/forkert? Og hvor tit ringer du egentlig til ham, når han ikke er hjemme?

Jeg har haft en x-kæreste, som ringede konstant, selvom jeg sagde, at jeg ikke var interesseret i hele tiden at tale i telefon, fordi jeg jo også gik og talte med andre eller var i gang med noget. Men det ændrede ikke det faktum, at han ringede mindst 8 gange om dagen om alle mulige åndssvage små ting, og jeg var ved at få et føl. Jo, jeg var da dybt forelsket i ham, men havde ikke behov for at tale hele tiden, så det blev altså til sidst også noget med, at jeg ikke tog telefonen, og lige sendte en kort sms tilbage, fordi jeg var stødt over, at han ikke accepterede, at jeg også skulle have min frihed, og han ikke hørte efter, når jeg sagde, at jeg ikke kunne/ville tale i telefon konstant.

Vi har allesammen bruger for lidt luft, og det er naturligt. Især når man bor sammen. Min kæreste og jeg taler sjældent sammen i løbet af dagen, når vi hver især er afsted, med mindre vi lige sender en sms om indkøb, eller en kort kærlig hilsen. For vi ser jo hinanden igen, når vi kommer hjem. Vi er sammen hver dag jo. Og det er rart, at man har den luft. Jeg ved, at fyre generelt kan føle sig meget låste, hvis de ikke lige får lov at trække vejret, men konstant skal forholde sig til kæresten derhjemme. Og det er jo ikke et udtryk for ikke at elske hinanden, men et udtryk for, at vi alle er mennesker, og alle har brug for et lillebitte frirum

Jeg siger det ikke for at forsvare ham, for jeg kender ikke alle facetter af historien, og mener derfor ikke, at jeg kan udtale mig i sagen ordentligt, men jeg kommer blot med et bud på, hvorfor han muligvis opfører sig sådan.

jeg indrømmer og sir undskyld til ham, hvis jeg kommer frem til at det er mig der har overregeret. - jeg ringer alrig til ham, med mindre vi er uvenner. og vi ender med at blive uvenner når han ikke overholder en aftale, eller jeg fotæller at jeg ikk føler han elsker mig. hvilket jo åbenbart har været rigtig mave fornemmelse, for han har plan om at flytte idag da han ingen kærlighed har til mig.

når han blir sur, blir han meget grov i tonen, og sir meget grimme ting, som jeg har svært ved at glemme, idet han truer med at gå fra mig, når han ikke får det som han ville have det, og det sårer mig at jeg aldrig høre ham at være nervøs for at sq miste os.

men nej, vi er 2 om det, men kun 1 til at løse tingene. og det man finder frem til og blir enige om, holder han ikk. og så sir han det er min egen skyld han blir en svin og kold.

Anmeld

17. december 2010

Nalle

Anonym skriver:

tror bare sleeeet ikke at det ville hjælpe, han ville bare finde en anden pige. han er ligeglad med mig og bebs. han har faktisk sagt igår at han ikk føler noget for mig mere. hans følelser er ødelagt.

Og hvem vil være sammen med en der ikke interessere sig for en, og ens eget barn, det tror jeg sku egenligt ikke nogen kvinder ville, ihvertfald ikke mig.

håber alt ender godt for dig og bebs

han skulle have et hårdt spark i r*ven!

Anmeld

17. december 2010

3xM

ærligt så vær glad for det er NU du blir selv. jeg håber du læste min historie som jo ligner din en del. Og ja det er hårdt, du kommer til at savne ham, du vil fristet til at ringe og skrive bare for at klamre dig til et spinkelt håb.

du vil i perioder være gla, lettet, men også fuld af selv bebrejdelse og vende det mod dig selv.

mit råd er at mærk alle følelserne-SNAK med alle der vil lytte til dig, få luft, bliv sur på ham, bliv glad uden dårlig samvittighed.

hmmmm

selv er jeg ikke nået længere end stadiet hvor jeg ved jeg gjorde ALT, jeg er lettet over det var NU vi stoppede så jeg kan samle mig op for drengende nu. Og at jeg ikke skal bearbejde 15 år forinden MED ham. MEN jeg er bitter på ham, er virkelig sur på mig selv. men jeg mærker de følelser og så har jeg besluttet han påvirkede så meget da vi boede sammen det skal han ikke ha lov til nu hvor han er væk. og ja han stoppede med at elske mig på 4 uger-er glad for jeg har elsket så intens for så har JEG ikke løjet i vores forhold. jeg kan se mig i spejlet. jeg for aldrig svar fra ham- dén tanke skal man forlies med,men i sidste ende så var det her det rigtigte.

for jeg er bare mere værd som mor,kvinde og MENNESKE ...

græd kære men hæng ikke i følserne, bliv sur på ham-han kan lade det prælle af DU skal tænke på DIG selv og NU må DU gerne være egoist.

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle jers svar.

Vi har snakket og snakket siden igår, men er stadig meget forvirret over det hele.

Anmeld

18. december 2010

FrkT

Har ikke læst de andres svar, da jeg ikke lige orkede at terpe 11 sider igennem, så beklager hvis der kommer gentagelser.

Men jeg synes det lyder til han behandler dig rigtig dårligt. Og for mig lyder det virkelig til at han prøver at skjule noget (en affære). Ved ikke om I har børn sammen og hvor mange og sådan, så det er svært at komme med andet råd end at jeg synes du skal tænke på dig selv i denne situation, og i mine øjne er det bedste for dig at komme væk fra ham.

Og så får du lige et kæmpe , for det må godt nok være svært at have det sådan....

Anmeld

18. december 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Har ikke læst de andres svar, da jeg ikke lige orkede at terpe 11 sider igennem, så beklager hvis der kommer gentagelser.

Men jeg synes det lyder til han behandler dig rigtig dårligt. Og for mig lyder det virkelig til at han prøver at skjule noget (en affære). Ved ikke om I har børn sammen og hvor mange og sådan, så det er svært at komme med andet råd end at jeg synes du skal tænke på dig selv i denne situation, og i mine øjne er det bedste for dig at komme væk fra ham.

Og så får du lige et kæmpe , for det må godt nok være svært at have det sådan....

Heei

ja det er rigtig svært at have det sådan.. og vi brugte hele aften igår og næsten hele dagen på at snakke tingene igennem..

ømh men igen, der er 2 sider f det hele. og vi kom frem til at han indrømmet han hvade svært ved at styre sim vrede og derfor kom til at sige mange dumme ting. men selvf holder jeg ikke hånd over ham. men han fortalte hans synspunkt på det hele, og havde egentlig okey ret i hele den her situation.

vi skal have vores første barn til juni.

vi har snakket om at tag en lille pause fra hinanden, så man lige kan tænke det hele igennem, for ingen tvivl om at vi har mange følelser i klemme. og det er måske det bedste inden man begynder og flytte osv osv, så lige istedet få nogen dage til at tænke i-

Anmeld

18. december 2010

Louisiana

Anonym skriver:

morgen damer <3

kan se i giver mange godr råd, så nu kom min tur til at spørgere jer ad.

Jeg og min kæreste er meget glade for hinanden, med mange oppe og nedture. vi havde for små 14dage siden et kæmpe skændesri. men vi fik selvf snakket det igennem. og jeg fik for talt, at når han ikke er på job, så ville jeg gerne have han har sin mobil på lyd, hvis jeg får brug for ham, altså hvis der sq gå hen og ske noget ang med graviditeten, så jeg kan ringe. men nej nej  nej igen overholder han ikke en aftale, og forsvar sig selv med at han ikke gider at aflægge report   Report ? det da slet ikke noget med det at gøre, jeg ringer, forventer han i det mindste han ringer tilbage, men nej en sms kom isted, hvor der stod han tog sin mobil når det passer ham. så kan i vel forstille jer, hvor hurtig alt stod på spil igen.

har slet ikk lyst til at gøre det til en stor bakkeitel, men føler bare sleeeet ikke han lytter til mig, eller er indstillet på at gør mig lykkelig, hver gang han er ude af huset, så blir han undskyld sporget , rigtig modbylig, som om han bare kan behandle mig som han ville.

feks idag, der må jeg slet ikke kontakte ham, der kontakter han mig, når han gider og snak med mig, bårde sms og ringe

og sagde til ham for 14dage siden at hvis ikke han var indstillet på at lave om på de ting, der gør at forholdet svinger sådan, så måtte jeg be ham om at flytte, for ku ikke holde til det mere. og der sad han og lovet mig gule og grønne skove. og i ved hvordan mænd for snoet en om lille fingeren.

jeg elsker ham virkelig, men kan mærke at han gør mig så ulykkelig ved at behandle mig sådan ! og igen igen sige ting han ikk overholder, er faktisk ødelagt inden i, og når jeg sir det til ham, tager han sig ikke af det, han har det sådan, du får kærlighed, når jeg gør noget for noget, men har bare så svært at vise ham min kærlighed, når jeg gang på gang får dårlig behandling af ham, og han mener ikke at det er dårlig behandling han gir mig, når jeg selv er fortjent i den.

råd tages med kyshånd . tak fordi i lyttede.

Hilsen en pige der virkelig savner en mand der har respekt for hende og viser hans kærlighed.

Han lyder fuldstændig som min eks, Mikkel. Han fik også at vide, at han ikke skulle gøre sig forhåbninger om, at blive sammen med mig med den behandling! Det er slet ikke okay! Det er så respektløst som det kan blive. Hvis jeg må være helt ærlig, så vil jeg råde dig til, at pakke hans ting og stille dem udenfor, en af de gange han er væk og du ikke "må" kontakte ham. Du og dit barn har nok meget, meget bedre af, at han ikke er en del af jeres liv.

Du får lige et kæmpe

Anmeld

30. december 2010

camillahej

Hej, her kommer mit råd.

Lad hver med at tage telefonen i et langt stykke tid når han ringer, lad hver med at starte en samtale når han kommer hjem, lad hver med at sms til ham. Han skal komme til dig og tror mig det gør han. Han gør det simpelthen ikke for at være et dumt svin men nogle mænd er virkelig bare sådan de vil have modspil og når de ikke for det bliver det sku kedeligt, det træls sys jeg.

Du skal selvfølgelig svare hvis han spørg dig om noget, kysse ham hvis han vil kysse dig osv, men lad din mand komme til dig og ikke omvendt.

Hvis dette her ikke virker burde du seriøst overveje om det er det du vil leve med resten af dit liv. Jeg gad ikke!!!!!

KÆMPE KNUS HERFRA OG HELD OG LYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.