Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.482 visninger
109 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Anonym trådstarter

morgen damer <3

kan se i giver mange godr råd, så nu kom min tur til at spørgere jer ad.

Jeg og min kæreste er meget glade for hinanden, med mange oppe og nedture. vi havde for små 14dage siden et kæmpe skændesri. men vi fik selvf snakket det igennem. og jeg fik for talt, at når han ikke er på job, så ville jeg gerne have han har sin mobil på lyd, hvis jeg får brug for ham, altså hvis der sq gå hen og ske noget ang med graviditeten, så jeg kan ringe. men nej nej  nej igen overholder han ikke en aftale, og forsvar sig selv med at han ikke gider at aflægge report   Report ? det da slet ikke noget med det at gøre, jeg ringer, forventer han i det mindste han ringer tilbage, men nej en sms kom isted, hvor der stod han tog sin mobil når det passer ham. så kan i vel forstille jer, hvor hurtig alt stod på spil igen.

har slet ikk lyst til at gøre det til en stor bakkeitel, men føler bare sleeeet ikke han lytter til mig, eller er indstillet på at gør mig lykkelig, hver gang han er ude af huset, så blir han undskyld sporget , rigtig modbylig, som om han bare kan behandle mig som han ville.

feks idag, der må jeg slet ikke kontakte ham, der kontakter han mig, når han gider og snak med mig, bårde sms og ringe

og sagde til ham for 14dage siden at hvis ikke han var indstillet på at lave om på de ting, der gør at forholdet svinger sådan, så måtte jeg be ham om at flytte, for ku ikke holde til det mere. og der sad han og lovet mig gule og grønne skove. og i ved hvordan mænd for snoet en om lille fingeren.

jeg elsker ham virkelig, men kan mærke at han gør mig så ulykkelig ved at behandle mig sådan ! og igen igen sige ting han ikk overholder, er faktisk ødelagt inden i, og når jeg sir det til ham, tager han sig ikke af det, han har det sådan, du får kærlighed, når jeg gør noget for noget, men har bare så svært at vise ham min kærlighed, når jeg gang på gang får dårlig behandling af ham, og han mener ikke at det er dårlig behandling han gir mig, når jeg selv er fortjent i den.

råd tages med kyshånd . tak fordi i lyttede.

Hilsen en pige der virkelig savner en mand der har respekt for hende og viser hans kærlighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Missi

Godmorgen

Puha jeg syntes den er lidt svær - lever selv med en mand hvor man skal trække kærligheden ud af ham, men han har aldrig været sån der over for mig.

Jeg ved du elsker din kæreste, men den måde han behandler dig på er bare ikke i orden, den liggyldighed kan ikke undskyldes.

Har du spurgt ham hvorfor han skal være så kæphøj når han er ude af huset, når han kan side for 14 dage siden og love dig nogen ting?

Måske du skulle overveje at holde lidt ferie ved en veninde eller noget familie, og se hvordan han så har det med at du ikke er der, og så være kold over for at han kontakter dig, men kun vil snakke når du lige følger for det - ja endelig give ham samme behandling som han gir dig.

kram

Anmeld

16. december 2010

sandramor

hejsa..... jeg vil da gerne komme med mit råd......

som du selv siger så har du brug for en mand der viser dig respekt og viser dig hans kærlighed til dig...... og det er ikke for meget forlangt og dette kan han gøre på mange forskellige måder. Og en af måder er ihvertfald ikke at sige at han bestemmer hvornår han gider sms´e og ringe og svare på dine opkald. Det er ja undskyld skide respektløst!!

Man kan jo ikke selv bestemme hvornår man lige synes man gider bruge tid på sin partner.... hvis han ved at det er vigtigt for dig at du kan få fat i ham i løbet af dagen så skal han da selvfølgelig have sin mobil tændt og ikke have den på lydløs... han kan jo da ikke forvente at du har det fint med at han egentlig "slukker for jeres forhold" i den tid han ikke er hjemme.....

Jeg ved hvis det var mig ville jeg føle et eller andet sted at han holdte mig en smule for nar og han behandlede mig lidt som en nikke dukke der bare skal acceptere og gøre som han mener.... og det skal du ikke finde dig i!.... et forhold handler bla. om kompromisser og at være der for den anden .... og hvis man ikke kan være der fysisk må man finde andre måder at "være" der på..... så jeg sys bestemt du skal forklare ham at du ikke er en han bare kan gøre med hva han vil og at han IKKE kan bestemme hvornår det er okay at i skriver eller snakker sammen i tlf..... og så gør op med dig selv hvor mange gange eller hvor mange chancer han skal ha til at ændre sig på det punkt........

Jeg kunne ikke forestille mig at jeg i længden kunne leve med at min kæreste ikke ville skrive tilbage til mig eller besvare mine opkald når jeg ringede til ham...... og jeg ville ikke kunne leve med at han skulle bestemme hvornår han gad mig og gad bruge tid på at svare mig....... ingen er så vigtig en person at vedkommende kan tillade sig at stampe oven på ens følelser på den måde.....

stooooort  herfra...

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Godmorgen

Puha jeg syntes den er lidt svær - lever selv med en mand hvor man skal trække kærligheden ud af ham, men han har aldrig været sån der over for mig.

Jeg ved du elsker din kæreste, men den måde han behandler dig på er bare ikke i orden, den liggyldighed kan ikke undskyldes.

Har du spurgt ham hvorfor han skal være så kæphøj når han er ude af huset, når han kan side for 14 dage siden og love dig nogen ting?

Måske du skulle overveje at holde lidt ferie ved en veninde eller noget familie, og se hvordan han så har det med at du ikke er der, og så være kold over for at han kontakter dig, men kun vil snakke når du lige følger for det - ja endelig give ham samme behandling som han gir dig.

kram

Ja, det har jeg spurgt om, og så kommer han med, du har slet gjort til at jeg blir et kold svin. det er din egen skyld sir han så.

det med at tag hjem til en veninde får jeg ikke noget ud af, for så ringer han bare til alle kammeraterne og får dem over, og så tænker han ikke på "os" alligevel .,

er bare så meget på bar bund, at jeg overvejer han skal flytter hans ting ud af min lejlighed, magter ikke mere af hans måde at behandle mig på men det er jo bare ikke det jeg ønsker.

jeg kan ikke lade hver med at høre fra ham, det gør mig sindsyg i hovedet.

Anmeld

16. december 2010

Missi

Anonym skriver:

Ja, det har jeg spurgt om, og så kommer han med, du har slet gjort til at jeg blir et kold svin. det er din egen skyld sir han så.

det med at tag hjem til en veninde får jeg ikke noget ud af, for så ringer han bare til alle kammeraterne og får dem over, og så tænker han ikke på "os" alligevel .,

er bare så meget på bar bund, at jeg overvejer han skal flytter hans ting ud af min lejlighed, magter ikke mere af hans måde at behandle mig på men det er jo bare ikke det jeg ønsker.

jeg kan ikke lade hver med at høre fra ham, det gør mig sindsyg i hovedet.

Jeg syntes at du allerede har svaret på hva du skal gøre, hvis han viser dig så lidt respekt, så må du lade ham forsvinde ud af dit liv, hvertfald som kæreste.

Du har ansvaret for dit eget liv og lykke, og du har da fortjent bedre end en der holder dig for nar.

Det kan være utrolig hårdt at tage springet med at gå fra en man elsker, men hvis han ikke gør dig lykkelig, hvorfor så bruge tid på det, han er jo ikke den eneste mand i verden

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Jeg syntes at du allerede har svaret på hva du skal gøre, hvis han viser dig så lidt respekt, så må du lade ham forsvinde ud af dit liv, hvertfald som kæreste.

Du har ansvaret for dit eget liv og lykke, og du har da fortjent bedre end en der holder dig for nar.

Det kan være utrolig hårdt at tage springet med at gå fra en man elsker, men hvis han ikke gør dig lykkelig, hvorfor så bruge tid på det, han er jo ikke den eneste mand i verden

alt skal bare forgå på hans primisser, han gider hverken mig eller baby.. han er så ligeglad med det. hvis han ikke får det som han ville have det, så slår han op og gir mig skylden for at vi ikke kan være sammen, pga jeg ville ha han skal aflægge report, og det passer slet ikke, det er slet ikke det jeg ville have. han råber i telefonen, smækker på og sir at nu blir det på hans primisser. og at han ville ringe til hans mor, og få hende til at hente hans ting i lejligheden.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

hejsa..... jeg vil da gerne komme med mit råd......

som du selv siger så har du brug for en mand der viser dig respekt og viser dig hans kærlighed til dig...... og det er ikke for meget forlangt og dette kan han gøre på mange forskellige måder. Og en af måder er ihvertfald ikke at sige at han bestemmer hvornår han gider sms´e og ringe og svare på dine opkald. Det er ja undskyld skide respektløst!!

Man kan jo ikke selv bestemme hvornår man lige synes man gider bruge tid på sin partner.... hvis han ved at det er vigtigt for dig at du kan få fat i ham i løbet af dagen så skal han da selvfølgelig have sin mobil tændt og ikke have den på lydløs... han kan jo da ikke forvente at du har det fint med at han egentlig "slukker for jeres forhold" i den tid han ikke er hjemme.....

Jeg ved hvis det var mig ville jeg føle et eller andet sted at han holdte mig en smule for nar og han behandlede mig lidt som en nikke dukke der bare skal acceptere og gøre som han mener.... og det skal du ikke finde dig i!.... et forhold handler bla. om kompromisser og at være der for den anden .... og hvis man ikke kan være der fysisk må man finde andre måder at "være" der på..... så jeg sys bestemt du skal forklare ham at du ikke er en han bare kan gøre med hva han vil og at han IKKE kan bestemme hvornår det er okay at i skriver eller snakker sammen i tlf..... og så gør op med dig selv hvor mange gange eller hvor mange chancer han skal ha til at ændre sig på det punkt........

Jeg kunne ikke forestille mig at jeg i længden kunne leve med at min kæreste ikke ville skrive tilbage til mig eller besvare mine opkald når jeg ringede til ham...... og jeg ville ikke kunne leve med at han skulle bestemme hvornår han gad mig og gad bruge tid på at svare mig....... ingen er så vigtig en person at vedkommende kan tillade sig at stampe oven på ens følelser på den måde.....

stooooort  herfra...

vi har bare haft så mange skænderi'er og hvergang har jeg givet ham ny chance, så han ved at han kan behandle mig som han ville, for jeg finder mig i det. og prøver virkelig at få ham til at indse at hvis han forsætter sådan der, skal han flytte . men han "sir hele tiden det fint, jeg gider det heller ikke mere, at du skal styre mig". - og det eneste jeg vil, er bare et lykkelig forhold, hvor man gør de ting der gør den anden glad.

jeg har sagt til ham, at han får hele dagen idag, til at vise om han gider mig, hvis ikk han gør det, blir hans ting flyttet imorgen. for så vil jeg vider med mit liv.

allerede nu kan jeg bare mærke at han er pisse ligeglad, han ville igen idag, gør tingene når det passer ham.

Anmeld

16. december 2010

sarahb

Når mænd får alle de chancer uden konsekvenser så bliver de værre og værre og føler de kan tillade sig at behandle deres kæreste på den måde, forde de netop har fået lov gang på gang.

Hvis jeg var dig ville jeg slet ikke kontakte ham når han var ude, Aldrig. Det må være ham fra nu af. Og så må du så se hvor meget du hører fa ham.
Ellers ville jeg helt sikkert smide ham ud, han virker rigtig aggressiv og dominerende og det ville jeg i hvert tilfælde ikke leve med.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Når mænd får alle de chancer uden konsekvenser så bliver de værre og værre og føler de kan tillade sig at behandle deres kæreste på den måde, forde de netop har fået lov gang på gang.

Hvis jeg var dig ville jeg slet ikke kontakte ham når han var ude, Aldrig. Det må være ham fra nu af. Og så må du så se hvor meget du hører fa ham.
Ellers ville jeg helt sikkert smide ham ud, han virker rigtig aggressiv og dominerende og det ville jeg i hvert tilfælde ikke leve med.

de 2 ord beskriver ham så godt !! - jeg kan ærligt talt ikke lade hver med at kontakte ham , jeg kan gå max 6timer og så springer jeg i luftet, for så får jeg den følels, at jeg slet ikke betyder noget for ham, når han kan blive ved med at gå uden og tag kontakt til mig. jeg blir helt skøøør og så sur at jeg ikk selv kan styre det.

har mistet alt lyst til at være gravid med hans barn, har fortrut det så meget at jeg troede på hans lort og derimod blir ved med at tro på ham

blive ved med at høre, hvor træls det er og leve med mig, og at det hele er MIN skyld, og jeg er ikke til at holde ud, og han ønsker en normal pige. det gør så ondt at høre.

ved sleet ikk hva jeg skal gøre er bare så ked af det

Anmeld

16. december 2010

bøgelund

sarahb skriver:

yep, den hopper jeg med på...

ville ikke finde mig i det! =S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.