Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

mortilnoahogmelina

HOLD DA OP , jeg er virkelig mundlam over at læse det her indlæg .

Ærligt då ville jeg råd dig til at bede ham flytte sine ting , men samtidig ved jeg UDEMÆRKET os godt hvor svært det kan være !

Men for at du nogensinde skal kunne få dig en normal tilværelse og kunne opfostre dit barn , så bliver du simpelthen NØDT til at tænke på DIG !!!! - og bede ham flytte .

Du må bede ham flytte aflevere din nøgle og tage over og være hos nogen veninder de næste par dage for at sluge kamelen .

For ingen tvivl om at det er det mest hårde i ens liv at forlade en mand ! - Men han er jo direkte ond imod dig , han køre dig jo fuldstændig i sænk , og det må du os selv indse .

Jeg håber virkelig det bedste for dig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Rockertand

Arrrrrmen ved du nu hvad.....

Mens jeg læste dit indlæg, tænkte jeg:

- hold nu kæft, de er ikke ret gamle.

- hun har da godt nok den laveste selvtillid overhovedet.

- hvorfor har hun valgt at få barn med ham.

- hun er godt nok selv udenom det, når hun vælger at blive hos ham.

- hmm, gad vide hvor lang tid der går, før hun får én på kassen.

- han elsker hende overhovedet ikke (har måske aldrig gjort det).

- hun må selv afgøre, om hun vil leve sit liv sådan - men BARNET kommer også til at lide under det - BIGTIME!

Hårde ord, men gør dog noget ved det pigebarn - og så er han altså ikke den eneste rørlægger i verden, du kan som nå at finde dit "livs kærlighed" et par gange mere - men den største kærlighed har du i maven, så tænk på dit barns fremtid!!! 

(Og så ska du da også lige have et knus, det er ikke en rar situation).

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

pipsen skriver:

Du skal da begynde at tænke på dig selv nu. Du har sagt til ham, at hvis han fortsatte, så skulle han ud. Nuvel han fortsatte og kender formentlig konsekvensen.. Du må stå fast ved dig selv og din kvindelige stolthed og omgive dig med mennesker, som kan og vil dig noget godt. Bed ham om at flytte sine ting og begynd at være god til dig selv..

ville samtislig jo os gerne have et liv sammen med ham. men ja som du sir må jeg lytte mere til mig selv.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Arrrrrmen ved du nu hvad.....

Mens jeg læste dit indlæg, tænkte jeg:

- hold nu kæft, de er ikke ret gamle.

- hun har da godt nok den laveste selvtillid overhovedet.

- hvorfor har hun valgt at få barn med ham.

- hun er godt nok selv udenom det, når hun vælger at blive hos ham.

- hmm, gad vide hvor lang tid der går, før hun får én på kassen.

- han elsker hende overhovedet ikke (har måske aldrig gjort det).

- hun må selv afgøre, om hun vil leve sit liv sådan - men BARNET kommer også til at lide under det - BIGTIME!

Hårde ord, men gør dog noget ved det pigebarn - og så er han altså ikke den eneste rørlægger i verden, du kan som nå at finde dit "livs kærlighed" et par gange mere - men den største kærlighed har du i maven, så tænk på dit barns fremtid!!! 

(Og så ska du da også lige have et knus, det er ikke en rar situation).

hårde ord er nogengange det der skal til .

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

HOLD DA OP , jeg er virkelig mundlam over at læse det her indlæg .

Ærligt då ville jeg råd dig til at bede ham flytte sine ting , men samtidig ved jeg UDEMÆRKET os godt hvor svært det kan være !

Men for at du nogensinde skal kunne få dig en normal tilværelse og kunne opfostre dit barn , så bliver du simpelthen NØDT til at tænke på DIG !!!! - og bede ham flytte .

Du må bede ham flytte aflevere din nøgle og tage over og være hos nogen veninder de næste par dage for at sluge kamelen .

For ingen tvivl om at det er det mest hårde i ens liv at forlade en mand ! - Men han er jo direkte ond imod dig , han køre dig jo fuldstændig i sænk , og det må du os selv indse .

Jeg håber virkelig det bedste for dig .

jeg har indset det. men er for dum til at handle fordi jeg går og tror han vil ændre sig :s ville bare så gern elskes.

Anmeld

16. december 2010

Frk. Himmelblå

VÆK med ham.

Han ændrer sig ikke, og jeres forhold er ikke sundt.

Men synes sagtens, du kan glæde dig over at vente barn med ham alligevel. Barnet bliver ikke mindre fantastisk af at have en lidt tåbelig far .

Og ja, det ER hårdt at forlade sin partner. Men jeg vil samtidig sige, at jeg har oplevet at være i forhold (i 2 år) med lignende mandsling, og jeg troede bare slet ikke, jeg magtede at gå fra ham. Da jeg så fik taget hul på bylden og endelig kom afsted, var jeg helt oprigtig talt forbløffet over, hvor "nemt" det i grunden var. Det gik faktisk stærkt med at komme videre følelsesmæssigt, fordi mit hjerte havde været lagt på is så længe... Heldigvis havde jeg mulighed for at smutte på afbudsferie til Kreta med min søster, så når han skrev lede sms'er til mig, kunne jeg egentlig bare ligge i poolen og grine lidt af det .

Så jeg vil opfordre dig - på linje med mange andre - til at forlade ham. Og se så, om ikke du kan finde midlerne/muligheden frem og komme afsted på en forkælelsestur. Det kan være en afbudsrejse, det kan være et mini-kroophold med veninde. Det kan være en tur i spa-bad. 

Du skal have fundet din indre power prinsesse frem (igen). Og så får du masser af overskud til at være en dejlig mor, og en saglig og konstruktiv eks over for din babys far.

Anmeld

16. december 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

jeg har indset det. men er for dum til at handle fordi jeg går og tror han vil ændre sig :s ville bare så gern elskes.

Jeg tror desværre , ALDRIG det er ham som vil komme til at elske dig   du må ud af finde en som kan finde ud af at give kærligheden videre . For det kan han ik finde ud af ham her .

Og jeg synes ikk du er dum på nogen måde . Det er en skide svær situation , og selvfølgelig kan du handle , men det kan være svært at gøre fra dag til dag .

Jeg kan nogenlunde sætte mig i din situation , jeg har aldrig stået i ligende situationer selv , men jeg har prøvede så meget andet , og jeg ved hvor svært det er at bare smutte , men en dag så ved jeg du har taget dig mod til at forlade ham .

Du må tænke på det barn du skal tage dig af som du har i maven , alt det her påvirker altså os den , nu ved jeg ikk hvor langt du er henne .

Men jeg ved selv hvis jeg er ked så er min baby i maven mere aktiv , fordi den os bliver ked , og det påvirker den os når den kommer til verdnene.

Anmeld

16. december 2010

Noneother

Anonym skriver:

Som jeg ser det, så bliver du jo netop ikke elsket. Din bedste chance for at få et ordentligt forhold, er at finde en ny kæreste!

-og hvad så når barnet kommer? Så har du slet ikke brug for sådan en narhat i dit liv.

-Du kunne osse sende ham på træninglejr hos mig i 14 dage.  Så kan jeg love dig dig for, at han kan finde ud af at tale pænt, når han kommer hjem.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

VÆK med ham.

Han ændrer sig ikke, og jeres forhold er ikke sundt.

Men synes sagtens, du kan glæde dig over at vente barn med ham alligevel. Barnet bliver ikke mindre fantastisk af at have en lidt tåbelig far .

Og ja, det ER hårdt at forlade sin partner. Men jeg vil samtidig sige, at jeg har oplevet at være i forhold (i 2 år) med lignende mandsling, og jeg troede bare slet ikke, jeg magtede at gå fra ham. Da jeg så fik taget hul på bylden og endelig kom afsted, var jeg helt oprigtig talt forbløffet over, hvor "nemt" det i grunden var. Det gik faktisk stærkt med at komme videre følelsesmæssigt, fordi mit hjerte havde været lagt på is så længe... Heldigvis havde jeg mulighed for at smutte på afbudsferie til Kreta med min søster, så når han skrev lede sms'er til mig, kunne jeg egentlig bare ligge i poolen og grine lidt af det .

Så jeg vil opfordre dig - på linje med mange andre - til at forlade ham. Og se så, om ikke du kan finde midlerne/muligheden frem og komme afsted på en forkælelsestur. Det kan være en afbudsrejse, det kan være et mini-kroophold med veninde. Det kan være en tur i spa-bad. 

Du skal have fundet din indre power prinsesse frem (igen). Og så får du masser af overskud til at være en dejlig mor, og en saglig og konstruktiv eks over for din babys far.

det lyder bare så svært, og har slet ikk mod på det. drømmer om den her kerne familie med ham. og ville få det så dårligt ved at gå fra ham, og så han egentlig bare er meget tilfreds og bare fester osv. det ville slå mig helt ud.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Som jeg ser det, så bliver du jo netop ikke elsket. Din bedste chance for at få et ordentligt forhold, er at finde en ny kæreste!

-og hvad så når barnet kommer? Så har du slet ikke brug for sådan en narhat i dit liv.

-Du kunne osse sende ham på træninglejr hos mig i 14 dage.  Så kan jeg love dig dig for, at han kan finde ud af at tale pænt, når han kommer hjem.

har slet ikk mod på at stå med en baby alene, eller for den sag skyld gå igennem graviditeten alene. :s

INGEN ved hvor stædig og hvor grimt han behandler en, ingen i hans familie kan se det. ingen gang hans mor, vil erkende at hendes søn, ikk er søde ved han kærester.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.