Kan det være rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

bøgelund

Anonym skriver:

de 2 ord beskriver ham så godt !! - jeg kan ærligt talt ikke lade hver med at kontakte ham , jeg kan gå max 6timer og så springer jeg i luftet, for så får jeg den følels, at jeg slet ikke betyder noget for ham, når han kan blive ved med at gå uden og tag kontakt til mig. jeg blir helt skøøør og så sur at jeg ikk selv kan styre det.

har mistet alt lyst til at være gravid med hans barn, har fortrut det så meget at jeg troede på hans lort og derimod blir ved med at tro på ham

blive ved med at høre, hvor træls det er og leve med mig, og at det hele er MIN skyld, og jeg er ikke til at holde ud, og han ønsker en normal pige. det gør så ondt at høre.

ved sleet ikk hva jeg skal gøre er bare så ked af det

siger han det????????  det skal du altså ikke finde dig i.. det er der jo ingen der kan holde til.. eller nogen der fortjener..

du fortjener meget bedre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Missi

Anonym skriver:

alt skal bare forgå på hans primisser, han gider hverken mig eller baby.. han er så ligeglad med det. hvis han ikke får det som han ville have det, så slår han op og gir mig skylden for at vi ikke kan være sammen, pga jeg ville ha han skal aflægge report, og det passer slet ikke, det er slet ikke det jeg ville have. han råber i telefonen, smækker på og sir at nu blir det på hans primisser. og at han ville ringe til hans mor, og få hende til at hente hans ting i lejligheden.

jamen så sig at hans mor er mere end velkommen hehe

Du skal være kold og ikke hans nikkedukke

Anmeld

16. december 2010

maria_wlt

sarahb skriver:

Når mænd får alle de chancer uden konsekvenser så bliver de værre og værre og føler de kan tillade sig at behandle deres kæreste på den måde, forde de netop har fået lov gang på gang.

Hvis jeg var dig ville jeg slet ikke kontakte ham når han var ude, Aldrig. Det må være ham fra nu af. Og så må du så se hvor meget du hører fa ham.
Ellers ville jeg helt sikkert smide ham ud, han virker rigtig aggressiv og dominerende og det ville jeg i hvert tilfælde ikke leve med.

Det er SÅ rigtigt... Og SÅ seriøst barnligt og ikke til at arbejde med.. Jeg har selv været der, og de mænd er bare ikke til at komme igennem.

De er små børn der burde få en ordentlig en i røven...

DU SKAL IKKE FINDE DIG I IKKE AT FÅ RESPEKT 

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

bøgelund1 skriver:

siger han det????????  det skal du altså ikke finde dig i.. det er der jo ingen der kan holde til.. eller nogen der fortjener..

du fortjener meget bedre... 

ja det sagde han igen til mig. han sir han kun sir så grimme nogen ting, fordi jeg gør ham sur. og så mener han at hvis der er  nogen der fortjener bedre er det ham.

Anmeld

16. december 2010

bøgelund

Anonym skriver:

ja det sagde han igen til mig. han sir han kun sir så grimme nogen ting, fordi jeg gør ham sur. og så mener han at hvis der er  nogen der fortjener bedre er det ham.

det bliver jo kun værre, hvis du lader ham blive ved. Har virkelig ondt af dig.. det er ikke nemt, når man virkelig elsker en person.. 

håber det bedste for dig.... 

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

jamen så sig at hans mor er mere end velkommen hehe

Du skal være kold og ikke hans nikkedukke

Jeg kan ikke være kold, for ved at det er det han gør . og har på ingen måde lyst til at miste ham. selvom jeg føler at jeg fortjener bedre. ja han må hvis ha hjerne vasket mig.

Anmeld

16. december 2010

Missi

Anonym skriver:

Jeg kan ikke være kold, for ved at det er det han gør . og har på ingen måde lyst til at miste ham. selvom jeg føler at jeg fortjener bedre. ja han må hvis ha hjerne vasket mig.

Det er ALTID svært at forlade en man elsker

Men din kæreste er meget dominerne og egocentret. man kan sige det psykisk vold han køre på dig, da det  ALTID er din skyld og det er dig dit og dat ALTID. Og det gør du nok stadig hænger ved, fordi han har den magt over dig...

Syntes lige du skal høre det her:

Min mor har levet sammen med en mand i 8 år, og han har endelig aldrig rigtig været sød ved hende, hun har altid skulle leve op til alle hans krav osv osv - så her for 3 år siden blev hun udsat for drabsforsøg via sit arbejde, og har siden da ikke kunne arbejde da hun gik helt ned psykisk, og har fået varige skader og koniske smerter.
Hendes kæreste har på ingen måder hjulpet hende, nærmest det modsatte, han har virkelig kørt psykisk vold mod hende på alle områder, og har resultert i at hun nu sider i sin stol og er så langt nede i en deperation at hun overvejer ikke at vil være her.

ENDELIG efter 3 år har hun sagt stop, og i morgen rykker jeg to flyttemænd hende ud af det liv - hun skal bo ved min mormor indtil hun får sit eget ..... MEN hun har sagt stop, og det syntes jeg ærlig talt osse du skal..

Du er gravid ja, men som enlig mor skal du nok klare dig, og vil sige du nok klare dig bedre end hvis du blir ved ham..

kram

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Det er ALTID svært at forlade en man elsker

Men din kæreste er meget dominerne og egocentret. man kan sige det psykisk vold han køre på dig, da det  ALTID er din skyld og det er dig dit og dat ALTID. Og det gør du nok stadig hænger ved, fordi han har den magt over dig...

Syntes lige du skal høre det her:

Min mor har levet sammen med en mand i 8 år, og han har endelig aldrig rigtig været sød ved hende, hun har altid skulle leve op til alle hans krav osv osv - så her for 3 år siden blev hun udsat for drabsforsøg via sit arbejde, og har siden da ikke kunne arbejde da hun gik helt ned psykisk, og har fået varige skader og koniske smerter.
Hendes kæreste har på ingen måder hjulpet hende, nærmest det modsatte, han har virkelig kørt psykisk vold mod hende på alle områder, og har resultert i at hun nu sider i sin stol og er så langt nede i en deperation at hun overvejer ikke at vil være her.

ENDELIG efter 3 år har hun sagt stop, og i morgen rykker jeg to flyttemænd hende ud af det liv - hun skal bo ved min mormor indtil hun får sit eget ..... MEN hun har sagt stop, og det syntes jeg ærlig talt osse du skal..

Du er gravid ja, men som enlig mor skal du nok klare dig, og vil sige du nok klare dig bedre end hvis du blir ved ham..

kram

når jeg sir til ham at han køre psykisk vold , så går han helt amok.

Anmeld

16. december 2010

Anonym trådstarter

bøgelund1 skriver:

yep, den hopper jeg med på...

ville ikke finde mig i det! =S

jamen hvis jeg ikke kontakter ham, blir han så stædig og heller ikke kontakter ham. og når jeg så spørg hvorfor han ikke har kontaktet mig, så kommer han igen med du har heller ikke kontaktet mig.

Anmeld

16. december 2010

pipsen

Du skal da begynde at tænke på dig selv nu. Du har sagt til ham, at hvis han fortsatte, så skulle han ud. Nuvel han fortsatte og kender formentlig konsekvensen.. Du må stå fast ved dig selv og din kvindelige stolthed og omgive dig med mennesker, som kan og vil dig noget godt. Bed ham om at flytte sine ting og begynd at være god til dig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.