Anonym skriver:
Jeg kan ikke være kold, for ved at det er det han gør . og har på ingen måde lyst til at miste ham. selvom jeg føler at jeg fortjener bedre. ja han må hvis ha hjerne vasket mig.
Det er ALTID svært at forlade en man elsker
Men din kæreste er meget dominerne og egocentret. man kan sige det psykisk vold han køre på dig, da det ALTID er din skyld og det er dig dit og dat ALTID. Og det gør du nok stadig hænger ved, fordi han har den magt over dig...
Syntes lige du skal høre det her:
Min mor har levet sammen med en mand i 8 år, og han har endelig aldrig rigtig været sød ved hende, hun har altid skulle leve op til alle hans krav osv osv - så her for 3 år siden blev hun udsat for drabsforsøg via sit arbejde, og har siden da ikke kunne arbejde da hun gik helt ned psykisk, og har fået varige skader og koniske smerter.
Hendes kæreste har på ingen måder hjulpet hende, nærmest det modsatte, han har virkelig kørt psykisk vold mod hende på alle områder, og har resultert i at hun nu sider i sin stol og er så langt nede i en deperation at hun overvejer ikke at vil være her.
ENDELIG efter 3 år har hun sagt stop, og i morgen rykker jeg to flyttemænd hende ud af det liv - hun skal bo ved min mormor indtil hun får sit eget ..... MEN hun har sagt stop, og det syntes jeg ærlig talt osse du skal..
Du er gravid ja, men som enlig mor skal du nok klare dig, og vil sige du nok klare dig bedre end hvis du blir ved ham..
kram 
Anmeld