Det er livet for dyrebart til.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Er det ikke noget med, at man når man er så ung blot kan få førtidspension i en given periode, hvorefter ens sag skal op til fornyet overvejelse?

Det bliver måske sådan, men der er kun snak om det

Det ville være alle tiders for så ville jeg nemmere kunne få pensionen, hurtigere forhåbentlig få det bedre, og måske få uddannelse/job

Nu kan man kun få pension hvis man varigt er uarbejdsdygtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Det bliver måske sådan, men der er kun snak om det

Det ville være alle tiders for så ville jeg nemmere kunne få pensionen, hurtigere forhåbentlig få det bedre, og måske få uddannelse/job

Nu kan man kun få pension hvis man varigt er uarbejdsdygtig.

Ja, det ved jeg for jeg har en kusine og fætter der begge er på førtidspension

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Ja, det ved jeg for jeg har en kusine og fætter der begge er på førtidspension

Okay

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Okay

Kusinen pga. dårlig ryg og fætteren pga. psyken...

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Kusinen pga. dårlig ryg og fætteren pga. psyken...

Synes i hvert fald det er en god idé hvis de følger lidt op på førtidspensioner så man ikke bare bliver "glemt". Tænk hvis man havde fået det bedre og ville prøve noget andet

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Synes i hvert fald det er en god idé hvis de følger lidt op på førtidspensioner så man ikke bare bliver "glemt". Tænk hvis man havde fået det bedre og ville prøve noget andet

Lige præcis. Min kusine har prøvet en masse forskellige ting, da hun vildt gerne vil ud, men hun har desværre ikke magtet det fysisk. Min fætter kommer aldrig ud i noget, da han er hårdt ramt psykisk.

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Lige præcis. Min kusine har prøvet en masse forskellige ting, da hun vildt gerne vil ud, men hun har desværre ikke magtet det fysisk. Min fætter kommer aldrig ud i noget, da han er hårdt ramt psykisk.

Det er trist

Jeg ville gøre ALT for at kunne arbejde som alle andre, men jeg har efterhånden indset at sådan bliver det bare ikke! Så er det bare lige med at omgivelserne ville forstå det for jeg er jo så ung

Anmeld

1. december 2010

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Jeg håber bestemt ikke jeg bliver ramt af den lov nu hvor jeg er ved at søge førtidspension

Jeg er kun 23, men uanset hvor meget jeg gerne ville arbejde, KAN jeg ikke 

Jeg mener faktisk også mit liv er for dyrebart til ikke at få pension, eller at vente, for så går jeg helt ned med flaget..

Sådan har jeg det osse. Og dem der mener at vi bare kan arbejde, de er nogle ignorante fjolser, som har det alt for godt selv, siden de ikke kan sætte sig ind i, at man kan have det så dårligt at man ikke kan arbejde...er selv ved at søge!

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Det er trist

Jeg ville gøre ALT for at kunne arbejde som alle andre, men jeg har efterhånden indset at sådan bliver det bare ikke! Så er det bare lige med at omgivelserne ville forstå det for jeg er jo så ung

Ja, det er jo desværre jeres største udfordring Held og lykke til dig og rigtig god bedring

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

bondepigen skriver:

Sådan har jeg det osse. Og dem der mener at vi bare kan arbejde, de er nogle ignorante fjolser, som har det alt for godt selv, siden de ikke kan sætte sig ind i, at man kan have det så dårligt at man ikke kan arbejde...er selv ved at søge!

Jep de er lige nøjagtig det du skriver

Okay, håber det går igennem for dig! Hvor gammel er du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.