TinaPina skriver:
Det må du også gerne synes
Jeg synes da det lyder som om du er en udemærket kandidat til at være dagplejemor eller arbejde et par timer i en daginstitution.
Hvis du har socialfobi overfor det ukendte, er det vel et spørgsmål om at arbejde stille og roligt hen imod at noget bliver kendt og trygt
Og der er jo flere jobs hvor man kommer "efter lukketid" og derved ikke behøver omgåes andre. Jeg siger bare, at ofte er der en vej, hvis viljen er der.
Godt du ikke er min sagsbehandler! 
Tro mig, har ønsket det mange gange, at jeg kunne arbejde... har tænkt på dagplejemor osv... Ville gerne tjene de penge også, men landet ligger nu engang sådan, at det KAN jeg bare ikke, og så havde jeg jo osse skrevet at jeg har flere ting jeg slås med, men det er ikke noget jeg har lyst til at dele.
Jeg bliver syg, hvis jeg skal arbejde...Ja jeg er syg, men det mærker jeg ikke SÅ meget, når jeg kan passe mig selv og min egen lille verden. Men skal jeg tvinges til at arbejde, fordi sådan nogle som dig, mener jeg ikke har det dårligt nok til pension, så ville det måske ende med et selvmord på et tidspunkt hvis jeg blev drevet derud, og det synes JEG, at LIVET ER FOR DYREBART TIL!
Jeg har været det man kalder en cutter, men har ikke gjort det i årevis nu, da min sag står stille i de år, og kommunen har fået besked på at holde sig fra mig, indtil der falder en afgørelse om pension!
Anmeld