nu har jeg også MEGET SVÆRE sindslidelser og har fået tilbudt de sku søge, men jeg sagde nej, for netop smækker de mig inde på et wc og smider nøglen væk og tænker ikke mere på mig.
og da jeg så hende tænkte jeg godt nok, for satan tag dig dog sammen sådan noget siger man sku bare ikke, livet er for dyrbart til at kaste i hænderne på et førtidspension, netop har man behov for at komme ud og møde andre selvom nogen måske er bange for det.
men nu har jeg selv været udsat for en masse i min barndom, incest,vold,psykisk og fysisk terror og jeg har det da godt efter omstændighederne.
og med den rette hjælp og elementer kan man få lige så normalt liv som alle andre, man skal bare have sine forholdsregler.
og som regl ved man hvor ens grænser går, så heller det er sku ringe og sige jeg kommer ikke lige idag, men her er der folk der forventer du kommer og smiler når du kommer, hvor du som pension ingen har at stå til ansvar for.
men alt i alt handler det om at finde ud af hvad der er godt for en og nogen bliver måske støt og jeg skriver som jeg gør og gider ikke ud i jamen min barndom var værre end din NEJ !"#¤%¤#%
ALLE kan få et godt liv hvis de vil.
Anmeld