Det er livet for dyrebart til.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Bondepigen

Carina1977 skriver:

Ja en mr-scanning er langt bedre. Jeg har udover sclerose også lidt meget af rygsmerter, men røngtenbilleder viste intet. Da jeg så blev mr-scannet i forbindelse med min sygdom, viste det sig så at jeg har slid på mine nakkehvivler, samt en diskus prolabs i lænden.

Så jeg synes helt klart at du skal kræve den mr-scanning, for man kan se meget mere så. Jeg håber virkelig du snart får sat en diagnose på dine problemer. Der må jo være en grund til dine smerter.

Ja, det vil jeg osse bare have nu... men må jo vente til jeg har født engang i juli...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Nalle

Altså, jeg er også kun 19, og har en rigtig virkelig rigtig dårlig ryg, kan knap nok holde til at gå sommetider, hvis min sidste udvej var at blive førtids pensionist ( staves ) så gjorder jeg det gerne, for ikke at smadre mig selv inden jeg bliver 25.

Anmeld

3. december 2010

Carina1977

bondepigen skriver:

Ja, det vil jeg osse bare have nu... men må jo vente til jeg har født engang i juli...

Ja selvfølgelig  og tillykke med graviditeten

Anmeld

3. december 2010

fit_fys

rikkekrogh skriver:

Enig! Arbejder selv på en akut psyk afd og mener at mange sagtens kan arbejde... Arbejdsmarkedet bør bare være mere flexibelt! Og så synes jeg det ville være super, hvis førtidspensionen skal vurderes løbende! Selvfølgelig er der sygdomme, hvor en pension er indlysende og ENESTE løsning, meen synes nu jeg møder MANGE der får det bedre med tiden og godt kan bidrage!

Anmeld

3. december 2010

Bondepigen

Carina1977 skriver:

Ja selvfølgelig  og tillykke med graviditeten

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.