bondepigen skriver:
Det forstår jeg osse udmærket... Har selv smerter, som lægerne ikke kan give en diagnose på... Ligesom flere af mine søskende også...Så noget er der jo galt... Men det kan jeg i hvert fald ikke søge pension på...
Så forstår dig!
Har du så fået diagnose og pension nu eller hvordan?
Dem der har fysiske sygedomme kan vel også BARE TAGE sig sammen, så kan de jo joine dem der har BARE har ondt i sindet...
Dem der har ondt i ryggen, kan vel bare få nok støtte og få den korrekte træning, så bør de jo også være "helbredt" og blive smidt ud på arbejdesmarkedet, hvis det bare er for et par timer, kan de vel sidde på deres flade røv på en stol, så kan det jo ikke være slemt for dem!!! -Der findes jo udmærke smerteklinikker i DK, så denne gruppe kan lære at leve med deres smerter, så de kan jo snildt "bidrage" til det danske samfund.
Dem med ondt i sindet, kan jo tale sig til "fornuft", -indtage mediciner der doper dem så de ikke mærker deres smerte. -Så også ud i samfundet med dem!!!
Hvad er det der gør det mere legalt at få FP, fordi man har fysike sygdomme?? Hjernen er jo en muskel der gør ondt, så i bund og grund er det vel også en fysisk sygdom.
Kh. fra mig, der kan blive meget forbavset over, at vi lever i 2010, og pysiske sygedomme STADIG er et kæmpe TABU!!!
Ps. det med kuresiv er MEGET IRONISK MENT!!!!
Pss. jeg kan udmærke forstå dig, og de andre piger der kæmpe for at få FP, at det virker helt hen i vejret, det I skal igennem oven i dette tabu jeres sygdom jo desværre er!!!
(Og jo kan udmærket se, at det er en mulighed at tage sagen op løbende for at se hvordan den ENKLE har det)