må jeg være skuffet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Det er også det jeg skriver

nej nej var skam heller ikke noget angreb mod dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Brams

Anonym skriver:

Hej!

skriver lige ano, da jeg ikke ved hvem som kigger med.

men problemet er jeg skal giftes i starten af december- blev besluttet i mandags.

ringer så rundt i mandags til de personer som skal med og fortæller dem det og spørger om de kan.  det eneste sted der er forhindring er at min niece skal spille håndbold kamp- hun er 5. regner dä med at det skal hun ikke så.

snakker så med dem i dag- da jeg hører en lille fugl synge om min bror ikke kommer.

så fortæller de at de ikke ved det, da de synes det er meget kort varsel(det ved jeg godt) og de mener jeg forventer at folk smider alt. Ja et eller andet sted så synes jeg mit bryllup er vigtigere end en 5 årigs håndboldkamp.

men nu er problemet så også at der skulle være bagt julesmåkager den dag.

kan ikke se om man ikke bare kan rykke det eller...

men er det ok jeg er skuffet eller???

Jeg synes godt du kan tillade dig at være skuffet. Hvis det var min bror eller søster der pludselig skulle giftes ville jeg smide alt hvad jeg havde og deltage i den store dag

Håber alt falder på plads og at dine gæster trods alt finder ud af hvad der burde være vigtigst.

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Kunne han ikke bede om at få byttet arbejdsweekend, fordi i gerne vil giftes? de fleste chefer ville da have forståelse for sådan noget

det kan han ikke for:

1: han er selv chef

2: den eneste som kan overtage har hans børn den weekend hvor han ikke arbejder

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Jeg synes godt du kan tillade dig at være skuffet. Hvis det var min bror eller søster der pludselig skulle giftes ville jeg smide alt hvad jeg havde og deltage i den store dag

Håber alt falder på plads og at dine gæster trods alt finder ud af hvad der burde være vigtigst.

tak

Anmeld

13. november 2010

SaNiNa

Er det så livsnødvendig at I skal giftes inden babyen kommer?

Hvis Ja så skulle i da have giftet jer enden du blev gravid.

Anmeld

13. november 2010

ekzunz

Jeg tror også jeg ville være skuffet. Selvfølgelig kan man ikke forvente at alle skal smide alt hvad de har i hænderne, men man kan altså godt forvente at de gør en indsats for at kunne komme bare et par timer, evt. før eller efter håndboldkampen.

Ring til ham og spørg om i kan finde en løsning sammen, fordi det betyder ret meget for dig at se ham den dag.

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

men ja kan jo ikke ændre min holdning. har selv spillet håndbold da jeg var 4 år og nej der har en kamp aldrig nogensinde været vigtigere....

og ville sagtens acceptere de ikke kom på rådhuset, hvis det ville kunne gøre dem glade. men ja

det handler ik om at de skal blive glade, men om at du bliver tilfreds. og det tror jeg ikke du bliver, desværre.

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

det handler ik om at de skal blive glade, men om at du bliver tilfreds. og det tror jeg ikke du bliver, desværre.

ville sagtens kunne acceptere de kom senere. men ja.

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

det kan han ikke for:

1: han er selv chef

2: den eneste som kan overtage har hans børn den weekend hvor han ikke arbejder

Ok og firmaet kan ikke holde lukket en enkelt weekend eller? Jeg har ikke forstand på sådan noget

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Brams skriver:

ja ville ønske jeg kunne skrive mere lige nu. for er vildt glad for andre kan se det fra mit synspunkt. men er vildt ked af det lige nu og der er mega skænderier i min familie lige pt på grund af det og ja drama

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.