må jeg være skuffet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok og firmaet kan ikke holde lukket en enkelt weekend eller? Jeg har ikke forstand på sådan noget

hehe nej er en kvickly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Brams

Anonym skriver:

ja ville ønske jeg kunne skrive mere lige nu. for er vildt glad for andre kan se det fra mit synspunkt. men er vildt ked af det lige nu og der er mega skænderier i min familie lige pt på grund af det og ja drama

Hvor er det bare synd for Jer at Jeres glædelige begivenhed skal overskygges af folk der åbenbart tænker mere på sig selv.

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

ja ville ønske jeg kunne skrive mere lige nu. for er vildt glad for andre kan se det fra mit synspunkt. men er vildt ked af det lige nu og der er mega skænderier i min familie lige pt på grund af det og ja drama

Så hold da bryllup uden dem. Man skal da ikke være ked af det over et bryllup. Hvis det skaber så mange problemer, så glem dem og hold det uden dem.

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

hehe nej er en kvickly

øhmm ja...den lukker man jo ikke bare sådan lige

Anmeld

13. november 2010

bagger26

Znuzke skriver:

Jeg tror også jeg ville være skuffet. Selvfølgelig kan man ikke forvente at alle skal smide alt hvad de har i hænderne, men man kan altså godt forvente at de gør en indsats for at kunne komme bare et par timer, evt. før eller efter håndboldkampen.

Ring til ham og spørg om i kan finde en løsning sammen, fordi det betyder ret meget for dig at se ham den dag.

MEGET enig..

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Så hold da bryllup uden dem. Man skal da ikke være ked af det over et bryllup. Hvis det skaber så mange problemer, så glem dem og hold det uden dem.

ja men han er jo stadigvæk min eneste bror

Anmeld

13. november 2010

Steph_Laurits

SoffiLine skriver:

ENIG! 

Og synes ikke man kan tillade sig at være skuffet og slet ikke i dén grad! De har garanteret vidst længe, eller i noget tid at de skal til håndboldkamp etc & så forventer du at de dropper det hele for din skyld... Hvis det er så vigtigt kunne du måske finde en anden weekend? Dit bryllup er jo ikke vigtigere end den piges håndboldkamp, i hver jeres øjne er det begge nogle store ting

Og man kan sgu ikke forvente at alle folk smider hvad de har i hænderne og dropper deres i forvejen planlagte aftaler, slet ikke med SÅ KORT varsel.

Men håber du får en god dag uanset hvad 

Jeg er så ENIG!

En håndbold kamp kender man til lang tid i forvejen (da jeg gik der havde vi kampskema hvor sæsonens kampe stod på).
Så forstår godt at hende på 5 skal til den kamp!

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

ja men han er jo stadigvæk min eneste bror

Ja selvfølgelig er han det, og det ændrer et bryllup jo heller ikke på. Men man kan da godt holde et bryllup, selvom nogen fra familien ikke kan komme. Det var det jeg mente

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Jeg tror også jeg ville være skuffet. Selvfølgelig kan man ikke forvente at alle skal smide alt hvad de har i hænderne, men man kan altså godt forvente at de gør en indsats for at kunne komme bare et par timer, evt. før eller efter håndboldkampen.

Ring til ham og spørg om i kan finde en løsning sammen, fordi det betyder ret meget for dig at se ham den dag.

ja men lige nu kommer han ikke af ren stædighed fordi min far ringede og blandede sig og min bror mener han råbte af ham.

så nu er det på grund af hans stolthed i forhold til min far. men så sagde jeg til ham. at hvis jeg ikke betød mere for ham så var det da rart han viste det nu.

såå kan jeg da tage mig en beslutning inden jeg får bebsern til verden

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

ja men lige nu kommer han ikke af ren stædighed fordi min far ringede og blandede sig og min bror mener han råbte af ham.

så nu er det på grund af hans stolthed i forhold til min far. men så sagde jeg til ham. at hvis jeg ikke betød mere for ham så var det da rart han viste det nu.

såå kan jeg da tage mig en beslutning inden jeg får bebsern til verden

Hvor er det altså trist at det skal ende ud i en slags "familie-fejde"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.