Uhh den er svær!
På den ene side så kan jeg SAGTENS se det fra din side af, at det er træls at folk ikke priotererer at komme til dit bryllup! Altså det er jo da dælme en kæmpe ting!
På den anden side, så har jeg selv en 6 årig herhjemme, og jeg VED hvor meget hun glæder sig til det hun skal. Når hun har haft afdansningsbal på danseskolen, hvor hun har øvet sig hele året, så er hun simpelthen så SPÆNDT og glææææder sig helt vildt til at danse med veninder og ikke mindst vise det frem hun har lært. Hvis det er din nieces første håndboldkamp og de har øvet og øvet og kampen har været "målet" for træningen, så ville jeg også have RIGTIG svært ved at være hendes mor der sagde "øhh nej, det skal du så ikke lige alligevel, du skal med til noget der sikkert bliver ret kedeligt for dig!".
Dog ville jeg dog sige, at sådan en håndboldkamp da ikke varer hele dagen, og om ikke din nieces mor kunne tage med hende, så din bror kunne komme med til hele brylluppet, og så kunne de andre komme senere?
Mht bagning af julesmåkager. Altså, har det været arrangeret i et år i forvejen, og skal ALLE med, så kan jeg måske godt se det er lidt træls. Men det kommer også an på om i skal forbi rådhuset og vil give en øl bagefter, eller om i holder en kæmpe bryllupsfest! Jeg ville klart aflyser kage-bagning, men jeg kender også piger for hvem den slags jule-traditioner er enormt vigtige, og som måske ville være kede af at aflyse det hele fordi de skal kigge på jer på rådhuset i 5 min. for derefter at få en pølse!
Det ER kort varsel. Især i december da alle har så meget de skal! Men hvis du var min søster ville jeg smide alt jeg havde i hænderne og komme! Så måtte min datter følges med nogle andre til håndboldkamp eller lign!
Knus
Anmeld