må jeg være skuffet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

men altså er bare min mening og holdning.

og hvordan jeg er opvokset. i min barndom har min families fester osv altid været vigtigere end 20 mins håndbold.

men ville ikke have noget imod de kom efter kampen..

og har endda sagt at hvis hun nu lavede lidt ekstra dej så kunne de 2 andre tøser også være med, da det kunne være en sjov og hyggelig aktivitet.

Det lyder helt vanvittigt, men igen du kan ikke regne med eller forvente at de vil aflyse pga dit bryllup ikke med den korte varsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

men når det "kun" er på rådhuset kan det vel sagtens lade sig gøre?

ja men vi vil jo gerne have en dag i familien skød eller hva det hedder.

og for mig er en vielse på rådhuset lige så meget betydningsfuld og noget der betyder noget for mig som et kirkebryllup ville være.

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

ja men vi vil jo gerne have en dag i familien skød eller hva det hedder.

og for mig er en vielse på rådhuset lige så meget betydningsfuld og noget der betyder noget for mig som et kirkebryllup ville være.

Kan sagtens følge dig, men du siger at du ikke forstår hvordan den kamp ka være vigtigere end dit bryllup  det er meget egoistisk at sige sådan... for den pige ser med garanti den kamp som noget rigtig stort og noget hun glæder sig helt vildt til... ligesom du glæder dig til dit bryllup... nogle gange må man bare indse at det ikke er alle der kan deltage når de bliver invieret til noget... ja, det er surt, men sandt '

du ville jo nok heller ikke aflyse dit bryllup hvis du blev inviteret til noget... se det på den måde.... og jo, et bryllup og den kamp er lige store ting....

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

Tja det er selvfølgelig ærgerligt når tingene ikke kan blive som man gerne vil.

Men som flere andre har sagt, så ville jeg heller ikke kunne skuffe mit barn og sige at håndboldkampen ikke blev til noget.

Med hensyn til bagningen, så kunne det jo være noget der også var aftalt med datteren og som hun også bare har glædet sig helt vildt til. Måske det er den eneste dag, hvor de føler der er tid og ro omkring til at kunne gøre det. For det kan jo godt tage mange timer, når det er julebag og især når børn skal være med til det.

Det kan være det er en dag/weekend de har planlagt, for at hygge om datteren, hvad ved jeg?

Men nu har du jo alligevel vidst i et stykke tid at du er gravid og så har i jo også haft andre tidspunkter i kunne være blevet gift på. Så når man inviterer så sent, så kan man ikke blive skuffet synes jeg. Det er jo netop den fare, der er ved at være sent ude.

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Kan sagtens følge dig, men du siger at du ikke forstår hvordan den kamp ka være vigtigere end dit bryllup  det er meget egoistisk at sige sådan... for den pige ser med garanti den kamp som noget rigtig stort og noget hun glæder sig helt vildt til... ligesom du glæder dig til dit bryllup... nogle gange må man bare indse at det ikke er alle der kan deltage når de bliver invieret til noget... ja, det er surt, men sandt '

du ville jo nok heller ikke aflyse dit bryllup hvis du blev inviteret til noget... se det på den måde.... og jo, et bryllup og den kamp er lige store ting....

men ja kan jo ikke ændre min holdning. har selv spillet håndbold da jeg var 4 år og nej der har en kamp aldrig nogensinde været vigtigere....

og ville sagtens acceptere de ikke kom på rådhuset, hvis det ville kunne gøre dem glade. men ja

Anmeld

13. november 2010

Pena

Nu kender jeg jo slet ikke hele historien, men kan det tænkes at din bror eller hans kone kan have en eller anden grund til ikke at ville med til brylluppet? Og så måske kommer med forskellige undskyldninger.

Man hører jo om folk der ikke vil med til bryllupper hvis de har noget imod kæresten, hvis det virker forhastet osv.

Det er jo SLEEET ikke sikkert det er aktuelt her. Bare en tanke fra mig.

Jeg kan både forstå dig og dem. Det er ret kort varsel. Der er jo kun et par uger til, og når din bror ser sin datter så sjældent, er der sikkert lavet planer lidt tid fremad.

Hvis jeg var jer ville jeg simpelthen udskyde det en måned eller to. Tænk på at hvis I senere hen gerne vil holde noget bryllupsdagsfest, kan folk heller ikke rigtig komme, eller I skal måske selv til nogle julefrokoster el.l. på bryllupsdagen.

Jeg synes december er så proppet at man ikke skal fylde mere på.

Men det var selvfølgelig slet ikke det dit indlæg handler om. Bare lige mine tanker.

Håber det løser sig.

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

SoffiLine skriver:

Er helt enig med dig at kampen og brylluppet er to lige store ting For barnet er kampen endda vigtigere/sjovere end et bryllup og det må man lige huske på

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Søddepødde skriver:

Nu kender jeg jo slet ikke hele historien, men kan det tænkes at din bror eller hans kone kan have en eller anden grund til ikke at ville med til brylluppet? Og så måske kommer med forskellige undskyldninger.

Man hører jo om folk der ikke vil med til bryllupper hvis de har noget imod kæresten, hvis det virker forhastet osv.

Det er jo SLEEET ikke sikkert det er aktuelt her. Bare en tanke fra mig.

Jeg kan både forstå dig og dem. Det er ret kort varsel. Der er jo kun et par uger til, og når din bror ser sin datter så sjældent, er der sikkert lavet planer lidt tid fremad.

Hvis jeg var jer ville jeg simpelthen udskyde det en måned eller to. Tænk på at hvis I senere hen gerne vil holde noget bryllupsdagsfest, kan folk heller ikke rigtig komme, eller I skal måske selv til nogle julefrokoster el.l. på bryllupsdagen.

Jeg synes december er så proppet at man ikke skal fylde mere på.

Men det var selvfølgelig slet ikke det dit indlæg handler om. Bare lige mine tanker.

Håber det løser sig.

nej de elsker min kommende mand- vi er tit på ferie sammen bare os 6 og min bror og ham har et super forhold... men kan ikke se om de ikke bare kunne bage deres småkager her. da de 2 andre små som kommer også ville elske det..

vi har valgt den dato da jeg også skal have noget ud af det. er lige op over fødslen i februar og allerede nu døjer jeg med lænden så hvordan har jeg det ikke lige til den tid.

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

jaja men vi snakker SMÅKAGER HER.. dem kan jeg sk* godt bage med pigerne når jeg skal passe dem 14 dage senere hvis det er det.

Det er også det jeg skriver

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

nej men grunden til at det bliver der er på grund af mandens arbejdstider og det skal være inden bebser kommer. ellers havde vi ventet et par år på det store kirkebryllup, men  bliver rådhuset på grund af babyen og så er det kun det tætteste familie som er inviteret.

næste ledige weekend for manden ville være i slutningen af februar og der er jeg jo lige op over og ved heller ikke hvordan jeg har det osv,

Kunne han ikke bede om at få byttet arbejdsweekend, fordi i gerne vil giftes? de fleste chefer ville da have forståelse for sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.