må jeg være skuffet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Shibby

Stolthed..Jeg er sikker på at det hele bunder og grunder i stolthed. Hvor mange siger: Desværre. Jeg har ikke penge til det. Vil gerne,men kan ikke?? Det er de færreste der gør det :/

måske troede ma at man liiige ku få råd til det,men så kom der måske lige en regning ind af døren med betalingsfrist i dec som måtte prioteres højere end jeres bryllup. Om ikke andet håber jeg at i får en fantastisk dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Pena

Marco2 skriver:

Normalt er et bryllup jo en stor begivenhed som er planlagt laaang tid i forvejen. Det her "bryllup" er ikke den samme slags da det er et der hovsa lige er blevet besluttet og skal foregå om ca. 3 uger. Og der er jo ikke som sådan et bryllup men en borgerlig vielse. Det er meeeget kort tid til et bryllup. Og når det er så kort varsel, så kommer det automatisk til ikke at få den samme betydning som et "almindeligt" bryllup.

Så det med at det er din store dag mm falmer lidt når det er sådan noget der lige  er besluttet "over natten". Hvis det er et bryllup der har været længe planlagt og skal foregå om 6 mdr. eller lign. kan jeg forstå at du er skuffet, men det her signalerer ikke de store forventninger. 

Så tror du skal flytte datoen for den borgerlige vielse til et senere tidspunkt hvis du gerne vil ha at det skal være "din store dag" så folk har tid til at planlægge og glæde sig til det istedet for at det er noget der bliver "presset ned over hovedet" på dem på så kort tid.

AG

Ja nemlig ja.

Anmeld

13. november 2010

Muffinmus

både og...jeg synes det er ALT for kort varsel til et bryllup. Og det er december måned, så jeg kender det selv da jeg er født i decmber og altid har skulle invitere til fødselsdag 3-4 mdr i forvejen. Ikke kun fordi dagen måske er booket, men generelt fordi folk er pisse stresset.

Og jeg synes haste bryllupper er mærkeligt, fordi der er intet der haster i den grad med mindre man er dødeligt syg.

Så jeg ville sørme have planlagt mit bryllup til foråret, eller i det mindsate give folk 2-3 mdrs varsel.

Og et hovsa bryllup ville jeg ikke smide alt for, det er alt for uovervejet og uplanlagt og for mig, alt for useriøst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.