Mmm... Altså - det er din bror - så ja et bryllup må vægte højere end en håndhold kamp. Men jeg forstår også at en håndboldkamp kan være vigtig, fordi de små glæder sig. Så må din niece tage sammen med en veninde.
MEN - når det er sagt, så ved jeg hvordan det er bare at planlægge fødselsdagsfest i slutningen af november/starten af december. Så det er EKSTEEEEEEEEEEEEMT sent I er ude med invitationerne...
Da jeg fyldte 30 år (for 2 år siden) vidste jeg i 2 år i forvejen at jeg fyldte en lørdag Jibiii!!!!... Så jeg inviterede 2 år i forvejen, fordi ejg ville holde en MEGA fest... Jeg havde lejet hele forsamlingshuset og det skulle fyldes op med familie og frænder fra fjern og nær. Og SELVOM jeg inviterede 2 år forinden og huskede folk på det, havde jeg ALLIGEVEL et frafald på 30% - pga årstiden. Folk de har alle muuuuuuuulige undskyldninger op til jul. - Og kigger indad, mod deres egen familie. De sidste 5 afbud fik jeg dagen før.
Så altså - ja, du kan godt være skuffet, men du kan ikke gøre så meget ved det, når I inviterer så kort tid for inden. Men jeg ville også forvente at min bror smed alt, hvis jeg havde et tæt forhold med min bror...
Anmeld