må jeg være skuffet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.847 visninger
82 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Anonym trådstarter

Hej!

skriver lige ano, da jeg ikke ved hvem som kigger med.

men problemet er jeg skal giftes i starten af december- blev besluttet i mandags.

ringer så rundt i mandags til de personer som skal med og fortæller dem det og spørger om de kan.  det eneste sted der er forhindring er at min niece skal spille håndbold kamp- hun er 5. regner dä med at det skal hun ikke så.

snakker så med dem i dag- da jeg hører en lille fugl synge om min bror ikke kommer.

så fortæller de at de ikke ved det, da de synes det er meget kort varsel(det ved jeg godt) og de mener jeg forventer at folk smider alt. Ja et eller andet sted så synes jeg mit bryllup er vigtigere end en 5 årigs håndboldkamp.

men nu er problemet så også at der skulle være bagt julesmåkager den dag.

kan ikke se om man ikke bare kan rykke det eller...

men er det ok jeg er skuffet eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

sarahb

Anonym skriver:

Hej!

men problemet er jeg skal giftes i starten af december- blev besluttet i mandags.

ringer så rundt i mandags til de personer som skal med og fortæller dem det og spørger om de kan.  det eneste sted der er forhindring er at min niece skal spille håndbold kamp- hun er 5. regner dä med at det skal hun ikke så.

snakker så med dem i dag- da jeg hører en lille fugl synge om min bror ikke kommer.

så fortæller de at de ikke ved det, da de synes det er meget kort varsel(det ved jeg godt) og de mener jeg forventer at folk smider alt. Ja et eller andet sted så synes jeg mit bryllup er vigtigere end en 5 årigs håndboldkamp.

Jeg synes det er ekstremt sent at melde ud...
Og jeg tror de ikke aflyser i ren protest over det er så sen varsel.

Anmeld

13. november 2010

tb

synes det er ok du er skuffet... det er jo en stor dag.. men må man spørge hvad der skyldtes den korte varsel??? skal i på rådhuset eller i kirke??

knus tina

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Hej!

Selvfølgelig kan du tillade dig at være skuffet.

Hvis det bare er de små ting som de bruger som undskyldning, hmm bagning kan man sku altid finde en anden dag til. Og helt ærligt en håndboldskamp, hvis det så er så vigtigt kunne de finde en der ville tage med barnet der over.

Jeg ville ikke kunne forstå dig hvis de skulle have været til fødselsdag fest mm.

Anmeld

13. november 2010

Stumpen

sarahb skriver:

Ja sådan tænker jeg desværre også at det hænger sammen....

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ja ved skam godt det er sent at melde ud, men er jo også lige blevet besluttet.

men jeg synes bare man måske godt kunne bage en anden dag og har sådan lidt. er de 2 håndboldkamp som er på hvad 10 min. så vigtige???

skulle jeg have spillet håndbold den dag min bror blev gift- så havde jeg meldt afbud uanset om det var kort eller lang varsel

Anmeld

13. november 2010

sarahb

Anonym skriver:

ja ved skam godt det er sent at melde ud, men er jo også lige blevet besluttet.

men jeg synes bare man måske godt kunne bage en anden dag og har sådan lidt. er de 2 håndboldkamp som er på hvad 10 min. så vigtige???

skulle jeg have spillet håndbold den dag min bror blev gift- så havde jeg meldt afbud uanset om det var kort eller lang varsel

jeg siger ikke jeg giver dem ret. Men kunne forestille mig at de tænker, Ok hun forventer vi smider alt vi har i hænderne, nu hvor hun selv er så sent ude.
Jeg ville til hver en tid droppe alt for min familie. Men ikke alle er sådan desværre.
Men tror desværre de har lidt imod at det er SÅ kort varsel.

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Selvfølgelig kan du tillade dig at være skuffet.

Hvis det bare er de små ting som de bruger som undskyldning, hmm bagning kan man sku altid finde en anden dag til. Og helt ærligt en håndboldskamp, hvis det så er så vigtigt kunne de finde en der ville tage med barnet der over.

Jeg ville ikke kunne forstå dig hvis de skulle have været til fødselsdag fest mm.

ja og havde det været en fødselsdags fest havde jeg skam slet slet ikke været skuffet.

men altså de har pigerne hver 14 dag kun, men har det sådan lidt. så tag jeres dej med og bag dem heroppe- er da ligeglad.

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mmm... Altså - det er din bror - så ja et bryllup må vægte højere end en håndhold kamp. Men jeg forstår også at en håndboldkamp kan være vigtig, fordi de små glæder sig. Så må din niece tage sammen med en veninde.

MEN - når det er sagt, så ved jeg hvordan det er bare at planlægge fødselsdagsfest i slutningen af november/starten af december. Så det er EKSTEEEEEEEEEEEEMT sent I er ude med invitationerne...

Da jeg fyldte 30 år (for 2 år siden) vidste jeg i 2 år i forvejen at jeg fyldte en lørdag Jibiii!!!!... Så jeg inviterede 2 år i forvejen, fordi ejg ville holde en MEGA fest... Jeg havde lejet hele forsamlingshuset og det skulle fyldes op med familie og frænder fra fjern og nær. Og SELVOM jeg inviterede 2 år forinden og huskede folk på det, havde jeg ALLIGEVEL et frafald på 30% - pga årstiden. Folk de har alle muuuuuuuulige undskyldninger op til jul. - Og kigger indad, mod deres egen familie. De sidste 5 afbud fik jeg dagen før.

Så altså - ja, du kan godt være skuffet, men du kan ikke gøre så meget ved det, når I inviterer så kort tid for inden. Men jeg ville også forvente at min bror smed alt, hvis jeg havde et tæt forhold med min bror...

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

ja og havde det været en fødselsdags fest havde jeg skam slet slet ikke været skuffet.

men altså de har pigerne hver 14 dag kun, men har det sådan lidt. så tag jeres dej med og bag dem heroppe- er da ligeglad.

Hihi jeg kan godt følge dig.

Men det er så også vildt kort tid, som du også selv skriver.

Men bagning kan de lave i en anden weekend. Hvis den kamp er så vigtig, kunne de jo prøve evt. at bytte weekender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.