må jeg være skuffet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Ann.

Anonym skriver:

forventer heller ikke folk smider alt. men jeg ville til hver en tid melde afbud til mit barns kamp hvis min bror eller anden familie medlem skulle giftes..

Sådan er vi forskellige - det ville jeg ikke, da jeg slet ikke har til hensigt at skuffe mit barn, som muligvis ikke forstår det til fulde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

forventer heller ikke folk smider alt. men jeg ville til hver en tid melde afbud til mit barns kamp hvis min bror eller anden familie medlem skulle giftes..

Bryllup er en stor ting, ja. Men når det "bare" er på rådhuset & så hjem til en omgang afslappende hygge som du skrev, så kan du vel acceptere at de ikke liige kan være på rådhuset i den korte tid det tager??

Det KAN jo være de kan & vil komme bagefter

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Bryllup er en stor ting, ja. Men når det "bare" er på rådhuset & så hjem til en omgang afslappende hygge som du skrev, så kan du vel acceptere at de ikke liige kan være på rådhuset i den korte tid det tager??

Det KAN jo være de kan & vil komme bagefter

ja det ville jeg også sagtens kunne, men så kan de jo ikke bage. har endda tilbudt de kan tage deres dej med hvis det er..

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

SoffiLine skriver:

ENIG! 

Og synes ikke man kan tillade sig at være skuffet og slet ikke i dén grad! De har garanteret vidst længe, eller i noget tid at de skal til håndboldkamp etc & så forventer du at de dropper det hele for din skyld... Hvis det er så vigtigt kunne du måske finde en anden weekend? Dit bryllup er jo ikke vigtigere end den piges håndboldkamp, i hver jeres øjne er det begge nogle store ting

Og man kan sgu ikke forvente at alle folk smider hvad de har i hænderne og dropper deres i forvejen planlagte aftaler, slet ikke med SÅ KORT varsel.

Men håber du får en god dag uanset hvad 

Nemlig og håndboldkampen kan jo ikke flyttes....det kan et bryllup. Måske var det oplagt at vælge en anden dato måske  Det kommer nemlig til at lyde som om at folk skal smide alt hvad de har i hænderne for at komme til bryllup. At det er noget pjat at den 5-årige skal til håndbold, når nu JEG har valgt at holde bryllup den dag. En 5-årig har ikke den samme forståelse, som vi voksne har, og det skal de da heller ikke have. jeg synes de skal tage til den håndboldkamp og gøre pigen glad.

Til trådstarter: Kan i ikke bare vælge en en anden dato, eller er der noget specielt over den dato i har valgt?

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nemlig og håndboldkampen kan jo ikke flyttes....det kan et bryllup. Måske var det oplagt at vælge en anden dato måske  Det kommer nemlig til at lyde som om at folk skal smide alt hvad de har i hænderne for at komme til bryllup. At det er noget pjat at den 5-årige skal til håndbold, når nu JEG har valgt at holde bryllup den dag. En 5-årig har ikke den samme forståelse, som vi voksne har, og det skal de da heller ikke have. jeg synes de skal tage til den håndboldkamp og gøre pigen glad.

Til trådstarter: Kan i ikke bare vælge en en anden dato, eller er der noget specielt over den dato i har valgt?

nej men grunden til at det bliver der er på grund af mandens arbejdstider og det skal være inden bebser kommer. ellers havde vi ventet et par år på det store kirkebryllup, men  bliver rådhuset på grund af babyen og så er det kun det tætteste familie som er inviteret.

næste ledige weekend for manden ville være i slutningen af februar og der er jeg jo lige op over og ved heller ikke hvordan jeg har det osv,

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

ja det ville jeg også sagtens kunne, men så kan de jo ikke bage. har endda tilbudt de kan tage deres dej med hvis det er..

Det lyder for mig at høre som om du forventer en hel masse 

Og kan ikke helt forstå du synes at DIT bryllup er langt vigtigere end den håndboldkamp, det er virkelig egoistisk.. Undskyld, men det synes jeg :/

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

nej men grunden til at det bliver der er på grund af mandens arbejdstider og det skal være inden bebser kommer. ellers havde vi ventet et par år på det store kirkebryllup, men  bliver rådhuset på grund af babyen og så er det kun det tætteste familie som er inviteret.

næste ledige weekend for manden ville være i slutningen af februar og der er jeg jo lige op over og ved heller ikke hvordan jeg har det osv,

men når det "kun" er på rådhuset kan det vel sagtens lade sig gøre?

Anmeld

13. november 2010

SaNiNa

Syntes du reager noget voldsomt på de ikke kan/vil komme.

Det er en meget meget kort varsel i december månede og et barn på 5 år glæder sig utrolig meget til sådan slags.

Ang julekage bagningen ja hvis det nu har været planlagt meget længe og er noget de gør hver år så er det måske også lidt træls at skulle aflyse det.

Men ja hvad ved jeg. Vi inviterede jo bare til barnedåb

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

Carina1977 skriver:

Kunne ikke være mere enig! Det er vildt egoistisk at sige MIT bryllup er vigtigere end den kamp, for nej... Det er det ikke.... Ikke i mine øjne... De to ting er lige store for de parter der er indblandet....

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Det lyder for mig at høre som om du forventer en hel masse 

Og kan ikke helt forstå du synes at DIT bryllup er langt vigtigere end den håndboldkamp, det er virkelig egoistisk.. Undskyld, men det synes jeg :/

men altså er bare min mening og holdning.

og hvordan jeg er opvokset. i min barndom har min families fester osv altid været vigtigere end 20 mins håndbold.

men ville ikke have noget imod de kom efter kampen..

og har endda sagt at hvis hun nu lavede lidt ekstra dej så kunne de 2 andre tøser også være med, da det kunne være en sjov og hyggelig aktivitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.