Anonym skriver:
vi har inviteret 17 det er vores søskende plus børn- vores forældre og bedste forældre. og de er de eneste som åbenbart ikke synes det er ok
men kan godt være de synes det er kort varsel, men så vælger de da lige i dag selv, at invitere til min nieces fødselsdag søndag den 19.
For at være ærlig, synes jeg der er stor forskel på et bryllup, og en fødselsdag, synes da det er i god til man inviterer til fødselsdag, og det er jo noget man ved sker hvert år, har selv fødselsdag i dec. Et bryllup giver jo også flere forventninger, for det er jo ikke noegt som sker hvert år, men en engangs oplevelse, af de store, hvor man ligesom en feks barnedåb, forventer at få besked i god tid, og så god tid som muligt, jeg har først termin 3 marts, men har pga barnedåben skal holdes i maj, allerede bestilt plads, og har dog ikke sendt indbydelser ud, men har meddelt de nærmeste hvornår datoen bliver, så de kan have en chane for at planlægge det, i forhold til arbejde osv, hvis de vil med.
Selvfølgelig vil i gerne have folk med, men synes ikke man kan bebrejde dem for at invitere til en alm børnefødselsdag omkring samme tidspunkt, for er ikke helt det samme. Ikke i mine øjne ihvertfald
Anmeld