må jeg være skuffet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

så du mener ikke arbejde er vigtigere end småkager???

hvis det er mig du skriver til, så siger jeg ikke arbejde er vigtigere end småkager, jeg tænker bare at det er meget at forlange at folk, og specielt i dec måned skal smide alm hvad de har hænderne fordi i lige pludselig vil holde bryllup, jeg kan godt forstå du vil have alle med, med i har jo selv valgt at i vil holde det der, og at i skal giftes inden, så må man jo nok desværre også sige at det ikke er alle der feks kan komme. Jeg synes selv vi har ufattelig meget i dec, og hvis det var din bror, hvis datter også har fødselsdag i dec, så har de jo meget at nå, og så kan det godt være trels, at skude tvinges til, med så kort varsel, at smide alt i hænderne. Jeg siger igen ikke småkager er vigtigere end arbejde, men er jo ikke andres skyld, din kæreste har arbejdsweekender, og i pludselig vil giftes, og så er dte lidt man kan få følelsen af, at hvorfor skal jeres ønsker om et pludseligt bryllup, være så meget vigtigere, end deres planer, uanset om det måtte småkage bagning, og hånboldkamp, eller arbejde, eller hvad det måtte være.

Det er kun for at sætte tingene lidt i perspektiv, og for at se tingene fra flere sider For jeg kan sagtens følge det er trels for jer, hvis dem i gerne vil have med, ikke kan komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke med den forestående vielse Nu har jeg ikke læst alle debatindlæg, så undskylder på forhånd hvis der skulle ske gentagelser, eller jeg har mistet debattens fokus.

Men, jeg må indrømme, at jeg synes at i er meget sent ude med invitationen, og når i har valgt det, så synes jeg ikke du kan tillade dig at være skuffet over at folk har lagt andre planer.

Jeg kan godt forstå hvis du ærger dig over, at ikke alle kan komme, men med så kort varsel er det jo sådan det kan gå. Men skuffet, nej, det forstår jeg ikke.

Min egen veninde blev gift for et år siden, og der var 14 dages varsel. De vidste godt, at når de valgte den model var der en mulighed for, at ikke alle kunne komme. Og ikke alle kom, og det var ok med dem.

Jeg synes ærlig talt, at vil man sørge for at have alle med, så må man invitere i rigtig rigtig god tid.

Men håber da for jer at det løser sig, og så håber jeg i får et skønt bryllup uanset hvad.

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
tinasmor skriver:

Ej hvor er det bare dårligt med afbud på noget man ved to år fremover, så må man næsten tænkte om de overhoved er venner når de ikke har lyst til at komme til noget som lyder som en brag af en god fest. (dem er der sgu ikke nok af mere efterhånden) Selvfølgelig kan folk blive rigtig syge lige op til, men ofte er folk altså lidt for dårlig til at komme til de ting man inviterer til.

Til trådstarter: Hvorfor holder du dit bryllup med så kort varsel? Så er der jo sikkert rigtig mange som ikke kan komme.

Altså - ja, dem der bliver syge osv... men generalt i december, så er det julefrokoster, advents arrangementer, eksamner osv osv... Grrr... Alt sammen højere prioritet end fx fødselsdage...

MEN - hvis det var mig der skulle giftes, ville jeg også ønske mig GÆSTER også ville jeg skubbe brylluppet et halvt års tid, så jeg kunne få de gæster som jeg ønskede mig  

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså - ja, dem der bliver syge osv... men generalt i december, så er det julefrokoster, advents arrangementer, eksamner osv osv... Grrr... Alt sammen højere prioritet end fx fødselsdage...

MEN - hvis det var mig der skulle giftes, ville jeg også ønske mig GÆSTER også ville jeg skubbe brylluppet et halvt års tid, så jeg kunne få de gæster som jeg ønskede mig  

de er de eneste som ikke ved om de kommer lige nu. fordi min bror er stædig. så ja

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

de er de eneste som ikke ved om de kommer lige nu. fordi min bror er stædig. så ja

Det er godtnok også træls!!!

Anmeld

13. november 2010

Muhmi

Hvad med at i ventede til i januar? Det giver lidt extra betænkningstid og så har folk nok heller ikke så meget julefnidder i hovedet?

Ved ikke om det er skrevet før, orker ikke at læse syv sider svar igennem

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvad med at i ventede til i januar? Det giver lidt extra betænkningstid og så har folk nok heller ikke så meget julefnidder i hovedet?

Ved ikke om det er skrevet før, orker ikke at læse syv sider svar igennem

det er skrevet, men ja min mand arbejder hver weekend faktisk indtil februar og der er jeg op over og ved ikke hvordan jeg har det osv.

så de sagde ja i mandags så rådhuset er bestilt.. maden er bestilt. papirerne er sendt afsted. er lige pludselig de skal sætte sig på tværs

Anmeld

13. november 2010

Muhmi

det er skrevet, men ja min mand arbejder hver weekend faktisk indtil februar og der er jeg op over og ved ikke hvordan jeg har det osv.

så de sagde ja i mandags så rådhuset er bestilt.. maden er bestilt. papirerne er sendt afsted. er lige pludselig de skal sætte sig på tværs

Op over? Som i at du skal til at føde?

Men ja det er selvfølgelig ærgeligt... Ellers, så er jeg da sikker på i nok skal få en super lækker dag, ligemeget hvem der kommer eller ikke gør... Det ville selvfølgelig være dejligst hvis alle dem der er inviterede kunne komme, men ja, hvis julekagebagning er én af de ting der holder dem væk, ville du så egentlig ikke hellere være foruden dem? Det virker for mig som en dårlig undskyld for ikke at skulle give flere end de allerhøjst nødvendige gaver væk i december... Hehe... Jeg kender jo selvfølgelig ikke dem der siger nej personligt, men havde min storebror sagt nej pga. en håndboldskamp, så havde jeg sagt, "Fint, så må du jo dukke op senere på aftenen hvis du har lyst, ellers, så må du have en god håndboldkamp."

Anmeld

13. november 2010

Shibby

Tillykke med det kommene bryllup..!!!

Vær bare glad for at nogen kan komme når det er med såå kort varsel. Som om julen ikke er dyr nok så kommer i med bryllup i starten af dec..No shit at i får afbud..Ked af at sige det,men sådan er det

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Tillykke med det kommene bryllup..!!!

Vær bare glad for at nogen kan komme når det er med såå kort varsel. Som om julen ikke er dyr nok så kommer i med bryllup i starten af dec..No shit at i får afbud..Ked af at sige det,men sådan er det

nej men så må man jo melde ud at det er derfor. og lade være med at sige ja først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.