jeg fik en abort som 16årig, da jeg var i 'krise' med min daværende kæreste, jeg var ikke moden nok til at have det ansvar, jeg boede stadig hjemme, gik i skole som jeg heller ikke kunne finde ud af at passe - hvordan skal jeg så kunne passe et barn?? jeg var konstant uvenner med mine forældre, havde ingen indtjening og den jeg havde brugte jeg på at gå i byen og til fester eller på tøj..
Jeg fik en abort, og det var meget meget hårdt for både mig men også min mor, der var ved min side hele vejen igennem på sygehuset, var med inde og få den første pille, og hun var der hele tiden..
Det var en medicinsk abort..
Da fosteret så 'endelig' kom ud efter mange timer i smertehelvede var det som om jeg mistede noget af mig selv.. Og jeg stod bare ude på toilettet og stirrede på dette lille foster, som jeg for nylig fik afvide at jeg var 9+6 da jeg fik det 'ud' den var stor og jeg ku se fingre og det hele, det har gjort mig ked af det lige siden og jeg fortryder ikke at få fjernet fosteret, men fortryder måden jeg fik det gjort på, jeg er gravid igen og det er virkelig lykken for både mig og min kæreste men i hvert fald også min familie og mooooarr 
Jeg har lært at passe meget mere på, jeg var du og naiv og 'troede ikke der ville ske noget' men jeg har lige siden fået ny prævention som er meget mere sikker og som man ikke skulle huske hver dag feks.
Jeg ville afgjort få en kriurisk abort hvis det kommer til at jeg bliver gravid feks lige efter jeg har født.. men det kommer slet ikke på tale for jeg har fået bestilt prævention lige efter fødslen som er meget mere sikker end feks p piller....
Jeg ser stadig dette lille foster foran øjnene af mig, og har det rigtig dårligt med det, men ser jeg tilbage og havde fået barnet, er jeg usikker på barnets opvækset, kærlighed osv. desuden gik min daværende kærste og jeg fra hinaden 1½ måned efter aborten da hans forældre syntes det var ulækkert jeg var blevet gravid og han måtte ikke se mig efter eller under aborten..
Jeg havde været 'alenemor' til en på 2½ år idag, hvis jeg havde beholdt barnet .. og ville ingen kontakt have til barnets far heller..
Jeg er lykelig gravid nu, og jeg er meget mere moden, har fast indkomst, har egen lejlighed, skal forloves til sommer, bor sammen med faderen til barnet, og min familie er også lykkelige ligsom hans er.