det tror jeg ikke jeg ville kunne få mig selv til..
og nu lever vi heldigvis også i et samfund hvor hvis man er dårligt stillet og man har et vist gå på mod så kan man komme stort set helskinnet igennem sådan en situation... man skal prøve at lade være med at være sortseer og prøve at få det bedste ud af enhver situation...
har man ingen penge, er der muligheder.
har man ikke en kæreste overlever man nok alligevel.
har man ikke en familie der støtter op om ens beslutning, ud til højre med dem..
man vælger jo helt selv..
og hvis jeg stod i en situation hvor jeg ikke havde job, eller ikke havde et sted at bo, eller noget værre ville jeg nok tage op til en overvejelse om jeg overhovedet ville dyrke ubeskyttet sex med nogen når man kender risikoen... det er jo ligesom der den starter...
hvis jeg så alligevel var blevet gravid og stod i den situation ville jeg nok overveje kraftigt om det barn jeg ville sætte til verden ville få et godt liv. ellers ville jeg bruge de 9 mdr det tager for et barn at blive færdigbagt på at få styr på mit liv og sørge for at skabe så trygge rammer omkring det barn så godt som muligt...
nu er jeg gravid og skal føde inden for de næste 2 mdrs tid.. jeg har et job. er dog sygemeldt (lortebækken) men jeg har en dejlig kæreste og vi har en lækker lejlighed. eller han har. for det er ham der har lånet i banken og det er hans navn der står på pantebrevet osv..... men jeg bor her og betaler min del af "huslejen" og jeg sørger for at jeg har det godt og han for at han har det godt og sammen sørger vi for at vi har det godt...
jeg har aldrig været i tvivl om jeg skulle beholde det her barn jeg har i maven... for det er et ønskebarn og jeg føler mig klar til at skulle stå med opgaven..
(tror aldrig jeg får svaret på det oprindelige spørgsmål) måske fordi at jeg har det sådan med aborter at det er ikke et præventionsmiddel, jeg har et meget svært forhold til aborter og det er meget anstrængt især fordi at der er SÅ mange der får aborter nu til dags fordi at man kan og hvis man bliver gravid får man bare en abort.. så skal man sgu lade være med at sprede sine fucking ben hvis man ikke er istand til at varetage den opgave at skulle blive mor.
men hvis man er blevet gravid i forbindelse med en voldtægt eller ved et uheld (kondomet sprængte eller sådan noget) så er det jo klart at man ikke ønskede barnet fra en start af og derfor ikke ønsker at beholde det.. men åhh jeg ved det ikke. jeg er alt for firkantet på det område...