Kunne du have valgt en abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

N&J

marloutti skriver:

Jeg fik foretaget en da jeg var 21. Det er den bedste beslutning ever!

Jeg har ALTID ønsket mig børn og troede aldrig jeg skulle stå i den situation at vælge en abort.

Men jeg var faldet i hænderne på en psykopat og det opdagede jeg jo alt for sent, da han havde pillet selvtilliden ud af mig, både fysisk og psykisk...

Jeg måtte ikke bruge penge på sådan noget pjat som p-piller og så kan man jo ikke undgå graviditet! Heldigvis nåede jeg væk fra ham inden det var for sent, ved hjælp af min fantastiske familie.

Men han havde jo truet med at slå mig ihjel og jeg turde ikke sætte et barn i verden til det liv. Hvad nu hvis han også ville slå barnet og smadre hele dets liv?

Det kunne jeg ikke bære at sætte et barn i verden til.. Desuden ville jeg jo skulle ha kontakt med ham og jeg ved sgu ikke om jeg havde levet i dag, hvis ikke jeg havde valgt at cutte ALLE bånd til ham...

Men som sagt, fortryder jeg det ikke, for det var helt klart bedst for barnet IKKE at komme ud til det liv....

det kan jeg fuld ud forstå, det tror jeg de færreste ville kunne - altså sætte barnet i verdenen med sådan en mand.. det er sku en  skræmmende tanke at blive gravid med sådan en mand, men er da glad for at du er sluppet væk og er helt fri for ham i dag.. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

N&J

Pernille08 skriver:

Jeg har bestemt heller ik skrevet noget om , hvad jeg mener er rigtig og forkert . 

Alt er jo rigtig og forkert her i livet , det er op til en selv individuelt . 

Penge er absolut ikk alt for mig . 

Som jeg skriver jeg ville ik vælge et barn hvis ikk jeg havde en rød reje at gøre godt med til ting til babyen , men det er MIN MENING !! - det er langt fra alle der har det sådan . 

Og jeg siger ikk man er en dårlig mor eller noget , eller man ik kan give sit barn alt det det har brug for . 

Kærlighed er det vigtigste i livet . 

Men det her er blot min mening . Den behøver folk ikk være enig med mig i , hvis det skulle ske jeg blev gravi på et tidspunkt hvor der ikk var økonomi til det , er det blot min krop der skal gennemgå det jeg skriver . 

Men igen det er min mening , og jeg synes ikk folk er dumme eller forkert på den fordi de har en anden mening end mig . 

Du skrev i et tidligere indlæg at det måske ikke var rigtigt at mene sådan, det var blot det jeg responderede på, men vi er helt enige, hver mand7kvinde har fuldt ud ret til sin egen mening eller holdning.. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

N&J skriver:

Du skrev i et tidligere indlæg at det måske ikke var rigtigt at mene sådan, det var blot det jeg responderede på, men vi er helt enige, hver mand7kvinde har fuldt ud ret til sin egen mening eller holdning.. " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Det er helt okay  

-Men ja vi har alle forskellige meninger , og det skal der være plads til her i livet '

Men der er nok nogen som ik synes det er en rigtig mening jeg har - men jeg står ved den . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.