N&J skriver:
Men der vil jo altid være råd, hvis man går på kompromis andre steder, som fx. at købe alt brugt og meget billigt, tage imod aflagt tøj osv. hvis man har en lav indkomst så kan man få ekstra børnepenge også selvom man er to, støtte til instituation, boligsikring mm. så hvis man minimere sine udgifter så er det vel altid muligt økonomisk at få et barn, om man så er klar følelsesmæssigt eller man er klar i det forhold man er i, er vel en anden sag. 
Jaa , jeg kan sagtens følge dig i det du skriver . Jeg ved ikk hvad andre ville vælge .
- Men jeg selv ville ikk vælge at få et barn , jeg vil sætte et barn i verdenen fordi jeg rent faktisk har råd til det økonomisk , forstå mig ret , jeg ville ikk arve alt købe alt brugt , der er delte meninger om det punkt .
Jeg skriver ud fra hvad jeg ville kunne gør og vælge , jeg ved det måske er forkert at se sådan på det , men jeg ville synes det var synd for barnet , det vil jo os sige der heller ikk er råd til gaver til fødselsdag og jul og sådan nej , det vil jeg ikk byde et barn . Selvom man kan søge diverse ting .
Men jeg synes deter flot dem som vælger at beholde det , ingen sure miner over for dem overhovedet , det her er alene min eneg holdning omkring mit barn .
Men nu ved jeg det aldrig kommer til at ske , jeg har ikk været en af de uheldige der har været ude for abort osv , jeg ahr altid søgeret for at beskytte mig og jeg har aldrig fået en uønsket graviditet , det her er min første .
Anmeld